Recenzii despre moartea cărții ca artă

"Viața este teatru, iar oamenii din ea sunt actori". celebru spune lui Shakespeare este perfect potrivit pentru noua regină a romanului modern, poveste polițistă Marinina. La urma urmei, teatrul nu este doar o artă înaltă, este ca un organism viu, nu tolerează minciuni, trădează și uneori răzbună foarte crud.

În teatrul "New Moscow" este comis o crimă misterioasă și de neînțeles pentru alții - o încercare a regizorului și directorului de artă LA Bogomolov. Acesta este acum un detectiv particular Anastasia Kamensky și un detectiv tânăr din Petrovka Anton Stashis începe o investigație pe care le conduce la o rezultate surprinzătoare și neașteptate. Mulți suspectate, toate mint, și fiecare dintre aceste minciuni au propriile lor motive: dragostea părinților, și pasiune oarbă, și șantaj josnic, și setea de succes, pentru a primi dețin un preț prea mare, și teama de a fi expus. S-ar părea că totul se învârte în jurul teatrului, dar un eveniment mic, aparent nesemnificative, înrădăcinate în trecut și a devenit, ca urmare a fatale, dă naștere la rău. Și astăzi este timpul să restabilim justiția.

Îmi place foarte mult cărțile lui A. Marinina, dar "Moartea ca artă" nu a impresionat. Linia parcelei este slabă, în primul volum nu există absolut nici o dezvoltare a evenimentelor, doar spre sfârșitul celei de-a doua cărți începe o mișcare. În opinia mea, o lucrare nereușită, literalmente aspirată dintr-un deget.

Cartea, ca să o spun cu blândețe, este ciudată. Și Marinina nu este ca niște detectivi obișnuiți. În anumite momente, nu înțelegeți de ce a fost înregistrată această acțiune sau acea acțiune. Terenul este plictisitor, strâns, multă "apă". Un număr foarte mare de actori care spun același lucru. Așadar, în plus, au fost introduse și două linii de complot foarte ciudate. Primul este raționamentul Teatrului. Da, da, este teatrul, el acționează ca o ființă vie cu propriile opinii și emoții. El se plânge, îi respinge producțiile moderne, oamenii care merg fără să-și scoată pantofii de stradă etc. Dar raționamentul teatrului, aparent, nu este suficient, astfel încât apare o poveste despre realitatea paralelă în care trăiesc Piatra veșnică, Cura veșnică, veverita veșnică și trupul lor. Ei observă progresul anchetei, fac pariuri, calculează în mod independent pe infractor. Deci, dacă tăiați toate aceste paralele și "apă", atunci chiar detectivul și ancheta rămân 30%. După citire, a fost o singură întrebare: "Ce a fost asta?"