Pe drum

Am plecat de la Omsk la ora 9 dimineața și aproximativ o oră mai târziu am decis să cădem în cină. Trebuie să spun că atunci când merg undeva cu mașina, încerc să nu grăbesc nimic. Drumul din mașină este un lucru pe care-l ador. Puteți să vă bucurați de această călătorie. Am văzut lacul - scăldat, văzut un loc frumos, - sa oprit. De la călătoria cu mașina, vă puteți bucura, de asemenea, de la un tur. Aceasta nu este o petrecere plictisitoare pentru tine în tren sau în autobuz. E mult, mult mai interesant.

Aceasta este din partea de vedere a mesei de pe pista.

Am făcut aceste fotografii chiar înainte de călătorie.

A durat aproximativ o oră până la vama kazahă.

Pe drum

Iar aici se află și obiceiurile Petropavlovsk. Trebuie să spun că din Omsk în Kazahstan puteți obține mai multe drumuri care sunt dotate pretutindeni cu astfel de obiceiuri, dar drumurile kazah nu au întotdeauna o acoperire bună pentru a călători cu briza

Drumurile din Kazahstan - aceasta este o altă melodie ;-))). Cine știe direcția lui Bidayykskoe, el mă va înțelege. Ultima dată când am fost acolo pentru a ispiti soarta și pivotează pe lui „Volga“ în urmă cu cinci ani, și dorința de a repeta feat deja la Toyota am ceva deloc.

Trebuie să-i mulțumim kazahilor, situația se schimbă foarte repede recent. Și puteți vedea deja cum sunt stabilite noi drumuri în Kazahstan.

Spre deosebire de ale noastre, obiceiurile rusești sunt bine organizate. Clădirea vamală a fost reconstruită, dotată cu calculatoare moderne, scanere. Autovehiculele sunt sarite destul de repede, bineînțeles dacă nu există nici un autobuz de transfer. -), care, dintr-un anumit motiv, este inspectat pe linia generală, din cauza cărei intrare în Kazahstan poate fi amânată ca un cântec de akyn. -))))

Clădirea însăși, unde am întocmit documentele. Totul este curat și ordonat. În patruzeci de minute literalmente, după ce am inspectat mașina și bagajele, cu soția mea am plecat deja de la gara vamală.

Drumul spre Petropavlovsk nu a provocat nici o dificultate. Aș spune chiar că a zburat cu o briză.

Vremea este excelentă, și vizibilitatea.

În unele locuri am condus mașina la 180 de mașini.

Înainte de Petropavlovsk mașina a fost oprită, a verificat documente, de asigurare și eliberat.

Pe drum

În timp ce am ajuns în sat. Kazanki credea că roțile de pe pistă se vor rupe. Drumul de la Volodarovka la Voskresenovka este încă decent, în comparație cu ceea ce a început după. Totuși, nu este fără motiv că industria auto japoneză este lăudată. Mașina cu onoare a rezistat testelor care ne-au fost oferite de serviciile rutiere din Kazahstan. Pe drum au fost gropi cu un metru adâncime (!). Și sa întâmplat periodic și brusc. A fost doar pentru a dispersa masina cel putin la 60, ca imediat a trebuit sa fie aruncata inapoi la podea. Următoarele gropi sunt în picioare, astfel încât acestea sunt pur și simplu imposibil de a merge în jurul și mașina a căzut inert la ei cu un sunet - Ba-Bach. În cele din urmă, frânele trebuie să plece în ultimul moment, pentru a nu rupe tampoanele. Kilometri 10 au reușit să treacă, în general, pe zbor, ceea ce a fost mult mai bun decât pista în sine.

Cele mai grele kilometri au fost când a trecut Changal (Mare). Acolo, la urma urmei, nu există deloc drum. Viteza este de 3-5 km / h. Unele găuri solide. Nu-mi pot imagina cum Magomed Ozdoev (colegul meu de clasă și colegul nostru care trăiește în Omsk) ajunge acolo la "gelding" acolo la părinții lui, făcând asta de mai multe ori pe an.

În general, cu o durere în jumătate, după ce am petrecut aproape două ore pe drum, toate acoperite cu praf de drum, m-am găsit în Kazanka.

Această grovă este cunoscută de mulți la intrarea în Kazanka.

Se află la drumul dintre Kazanka și Grachevka.

Pe fotografie, soția mea Olya pe fundalul unei grove.