Trecerea jocului - Pagina 6

Căutăm primul fragment albastru din partea secretă a peșterii

Etajul 4, platforma din spate: Mergeți la ușa de pe platforma din spate (la nord) de la etajul 4 și apăsați butonul pentru a intra. Intrați și vedeți 3 camere: în partea stângă există un dispozitiv pe perete. Atunci când butonul este apăsat, o minge este rulată și apoi o lumină colorată este aprinsă. În față există o ușă pentru 3 camere cu comutatoare, iar spre dreapta - un lift.

Dispozitiv cu bile și becuri: Aveți grijă la cablul albastru care este conectat la dispozitiv. Rețineți că traiectoria mingii este compusă din 3 segmente. Becurile care se află la capătul căii sunt roșii, verzi și albastre. Veți vedea linii similare și numere colorate pe plăci în locuri diferite. Memorați aceste rânduri și numere de culori. Ne vom întoarce mai târziu.

Cameră cu butoane: intrați și vedeți o cameră cu butoane pe ambele părți și o ușă verde. Apăsați butonul și ușa verde se va micșora. În încăperea următoare există încă două comutatoare. În ultima cameră există încă două întrerupătoare cu cuțite și o dulap cu un loc sub un fel de lucru.

Ridicați: reveniți la lift, introduceți-l și apăsați butonul. Du-te la etajul 3. Întoarceți-vă spre stânga și mergeți la ușa de metal de pe platformă. Deblocați zăvorul. Reveniți la lift, apăsați butonul și reveniți la etajul 4.

Mergeți înainte și ieșiți pe platformă prin ușa din stânga.

Etajul 3, platforma din față (de sud): Întoarceți-vă la turn, ajungeți la etajul 3 și mergeți la sud. Introduceți ușa platformei de la etajul 3. Mergeți înainte, coborâți pe scări și mergeți la stânga în cameră cu o cupolă albastră.

Cameră cu cupola albastră (etajul 2, nord): Priviți în jur și vedeți liniile și punctele de pe perete. E întuneric aici. (Liniile și punctele sunt vizibile la luminozitate ridicată deasupra liniei de lumină.) Această cameră are 4 ieșiri. Una dintre ele este o scară de la etajul 3, pe care ați venit.

Cameră în care este amplasat panoul cu linii și puncte: Stând astfel încât scara de-a lungul căreia ați coborât era în spatele dvs. Mergeți înainte și intrați în camera mică. Rețineți că cablul albastru care vine de la dispozitivul cu bile și bulbi de la etajul 4 coboară în panoul cu numerele de pe peretele din stânga. Ieșiți și mergeți la panoul cu 4 pătrate, care se află lângă ușa din stânga.

Întoarceți-vă la ușă cu un panou de 4 pătrate și apăsați-le în ordinea indicată în cheie: dreapta sus, dreapta jos, stânga sus, dreapta jos, stânga sus, stânga jos, stânga jos, dreapta sus. Apăsați butonul roșu și introduceți.

Veți vedea un panou cu pătrate și "?": Aceasta este cheia puzzle-ului în sala de oprire a remorcii la etajul 3. Studiați direcția cablurilor de aur de pe ambii pereți din camere. Aceste cabluri sunt cheia puzzle-ului cu butoanele din camera de deasupra ta.

Du-te și ieși din cameră cu o cupolă albastră. Nota 2 plăci: o placă cu două linii ce se extind dinspre centru spre dreapta cu un cot la stânga, roșu 23, albastru și verde 5 19 și să moară cu 3 linii ce se extind de la centru spre stânga, roșu 13, albastru 16 și verde 4. Ieșire din cameră cu o cupolă albastră.

Etajul 1: Du-te la primul etaj al turnului. Platforma din spate (nord) se sprijină pe ușa metalică. Cabinetul din lemn, vizavi de scări, este blocat. Întoarceți-vă spre dreapta și veți vedea monitorul pe balustrada din dreapta. Du-te la platforma de sud la sfârșit și să acorde o atenție la lampa încrucișată deasupra capacului metalic. Întoarceți-vă și vedeți cablul verde cu butonul roșu din dreapta porții. Apăsați butonul roșu pentru a deschide dulapul din lemn.

Dulap din lemn: Apăsați zăvorul albastru pentru a deschide dulapul. Înăuntru există 6 întrerupătoare. Cele două comutatoare inferioare din dreapta sunt combinate. Opriți lampa de ardere făcând clic pe acești doi întrerupătoare - energia către lampă nu mai vine.

Spațiul de comutare a turnului: Examinați cablurile care intră în panoul de comutare, care este partea inferioară a panoului de comutare în dulapul din lemn (primul etaj al turnului). Întoarceți-vă spre stânga și veți vedea un terminal bej care merge la capacul de metal pe care l-am deschis. Terminal verde - se duce spre monitor și spre cabinetul din lemn. Întoarceți-vă la panoul de comutare și priviți în jos - veți vedea sursa principală de alimentare. Rotiți spre dreapta și vedeți bornele albastru și roz conectate la panoul de comutare. Acestea sunt conectate la cablurile care vin de la clădirea din spatele turnului.

Parada pasajelor - rhem 2 peșteră - pagina 6 - de leo

Urmăriți calea care închide circuitul de la 2 cabluri de la sursa de alimentare la 2 cabluri care merg către terminalul verde.

Apoi, mergeți la panoul cu întrerupătoare și activați cele necesare, amintiți-vă de MIRROR de locația lor.

Comutator: Stânga sus - dreapta, dreapta superioară - dreapta, dreapta sus - stânga, stânga jos - stânga, mijlocul inferior / dreapta - stânga.

Sfaturi pentru monitor: Du-te la monitorul de pe cauțiune. Apăsați și mențineți butonul roșu. Amintiți-vă, în ce ordine este completă grila de 9 pătrate. Veți avea nevoie de aceasta mai târziu.

Conectăm cablul bej: urmăm același algoritm ca și cablul verde. Examinați panoul de comutare pentru a realiza un circuit de la sursa de alimentare la borna bej. Acest lucru ar trebui făcut pentru a economisi timp și pentru a aplica energia în locul în care mergem. Amintiți-vă că cablurile roz și albastru merg în clădirea de lângă turn.

Parada pasajelor - rhem 2 peșteră - pagina 6 - de leo

Urmăriți traseul care închide circuitul de la 2 cabluri de la sursa de alimentare la 2 cabluri care merg către terminalul bej.

Comutator: Stânga sus - stânga, mijlocul superior - dreapta, dreapta sus - dreapta, stânga jos - stânga, mijlocul inferior / dreapta - stânga.

Du-te la coperta metalică de la ultimul etaj al turnului, mergi la stânga și mergi cu mașina.