Muntele Kahlenberg

practica inutilă pentru copii, germană, cu o durere în jumătate, dar învață și noi și Leschko am început să ne amintim. la poalele Pădurii Vienei. Să mergem la munte la Kahlenberg (Kahlenberg) și Leopoldsberg (Leopoldsberg. Vă rugăm să conduce până la Kahlenberg. Există o parcare mare lângă biserică, cu o punte de observație, un hotel. Am plecat imediat la ei, ca briza de munte suflare gravă, doar un piercing.

că este destul de lungă urcare pe deal. și am recomandat să urmez indicele lui Richardhof. în jos și înapoi la Calenberg va trebui să urce pe munte. L-am întrebat pe alpiniștii cu bicicleta. Grinzing! Aproximativ la ora 21.00. Ie Am mers de la Kahlenberg timp de aproximativ 1,5 ore, fără să mă grăbesc și să mă opresc.

acasă. Mă gândeam chiar să meargă mai departe Kahlenberg (munte în nordul Vienei, există un autobuz de centru. Abbey, frumos situat pe o terasă unui munte mic deasupra Dunării și orașul. Însuși. Albastru Atenție frumos turn clopotniță pe plajă și pe dealul de deasupra orașului sunt ruinele castel. șine asupra acestora, ajungand undeva adânc în munți. Chiar și pe munte se poate ajunge cu telecabina. Lift. vederi minunate ale Zalburg și munții din jurul! Urcând, ne-am dus pe o vizitare a obiectivelor turistice. pentru a fotografia o vedere frumoasă a orașului, lac și munții din jur . apoi au coborât în ​​orașul însuși.