Lacul smerdyachie, regiunea Moscova

Oamenii de știință din Moscova au descoperit în apropierea capitalei un crater al meteoritului format acum 10 000 de ani. Ei erau lacul Smerdyachie, situat în regiunea Shatura.

Lacul Smerdyachie este situat la 4 km nord-vest de satul Baksheevo, la confluența râurilor Polya și Voyomega într-o pădure de pini. Lacul are o formă rotundă. Diametrul oglinzii de apă este de 200 de metri. Diametrul axului inelului este de 350-400 de metri. Adâncimea lacului, măsurată din gheață în iarna anului 1985, era de 20 de metri.

Din satelit, lacul este văzut ca un cerc ideal, cu un țărm de coastă de litoral.

Ipoteze despre originea cosmică a lacului au fost făcute în anii 80. Totul a început în 1983, când astronomul amator de la Roshalian N.A. Owl, rătăcind în jurul lacului, a atras atenția asupra arborelui lacului, care, la 200-300 de metri, sa ridicat în sus, apoi a căzut abrupt. Acesta este modul în care el descrie observațiile sale: „Când ajungi aproape de lac, am observat un ciudat zone de cățărare care încep 200-300m la lac. Aproape de coasta ascensiune devine mai abruptă și după ce am urcat pe creastă, traseul sa transformat brusc în fața mea, în toată splendoarea ei se află un lac. Ea se afla într-o adâncime, perfect rotundă ... "

Unde este

GPS coordonate de localizare: 55.734569 39.824149
55 ° 44'4 "N 39 ° 49'26" E

Cum să ajungi acolo

Cum să ajungeți cu mașina:

Cum ajungeți acolo cu transportul public:

Puteți ajunge la Shatura cu trenul de la stația Kazan, apoi cu autobuzul spre satul Baksheyeva, mai exact, până la oprirea "Parcului". Trebuie să mergeți de-a lungul parcului pe calea ferată cu ecartament îngust. Găsește drumul, mergi de-a lungul acestuia; traversați podul, după care virați la dreapta. Calea trebuie să ducă la un drum forestier larg, pe care este necesar să se întoarcă spre dreapta. Mergeți la furcă și virați la stânga.

Apoi trebuie să ajungeți la linia de alimentare, virați la dreapta. Du-te drept în jos pe calea și a vedea defrișarea. Când se termină, întoarce-te de la drumul spre dreapta și vei ajunge la lac. Este ușor să vă pierdeți, prin urmare, dacă întâlniți pe cineva de la local, asigurați-vă că vă întrebați unde să mergeți. Drumul spre Smerdyachy va fi subliniat exact.

Excursii și excursii

Lacul smerdyachie, regiunea Moscova

Dragi prieteni! Muzeul de Arte Decorative și Aplicate de la Universitatea de Stat Gzhel oferă să se familiarizeze cu producția de ceramică, pentru a se arunca în sursele lui Gzhel.