Cum să remediați somnul unui copil

Fetelor, spune-mi când copilul tău a mers la un pui de somn de două zile, tu sau tu l-ai ajutat. Și dacă au ajutat, cum? Aș dori exemple. Copilul meu are vârsta de 9,5 luni, dormind încă de trei ori după-amiaza, dar recent a devenit inconfortabil. Avem acest mod:

7.00 - ridicare,
10.00-10.30 un vis,
14.00 - 15 sau 15-30, sau 16.00 somn
18.30-19.00 al treilea vis
21.30 sau cel târziu 22.00 pile de somn pe noapte.
Faptul este că între somnul al treilea și al nopții este puțin timp. Nu puneti al treilea vis nu este absolut o optiune, prea mare decat decalajul, copilul este blestemat (odata verificat, nu mai vreau sa mai torturez copilul). Mulțumesc tuturor celor care au răspuns.

În mod literal, o lună care a coborât dintr-un program similar, numai fiul său, a fost mutat cu 2 ore la al tău. Pentru a face sau a face nimic nu, puteți curăța sau elimina visul de seară - capriciile, pentru a curăța sau a elimina timpul zilei, nu este posibil sau probabil - a dormit pe plimbare. Apoi, am pus o plimbare pentru timpul de somn de noapte (adică trezirea în timpul somnului în timpul zilei mâncăm, ne pregătim și mergem la plimbare), acum sunt 2 de persoane rămase
Modul este acum:
9-10 se trezește
12 primul vis (doarme o ora)
Visul de 17 secunde (doarme o ora si jumatate)
23 de somn de noapte

Mai mult nu dorm, dacă mergem la plimbare. Cea de-a 9-a creștere, dacă este acasă, doarme la 11, la 15 și la 19 aproximativ. Dacă mergem la o plimbare, atunci la 13 și 17 doarme. Dar cred că este prea devreme pentru a trece la un somn de două ori. Cum puteți juca timp de 4-5 ore fără capricii, atunci puteți merge. Și acasă nu ajunge atât de mult

Construiți un vis, cel mai mare, dormiți pe stradă, casa va fi pe forța de somn pentru o oră, și apoi, dacă aveți noroc. Timp de patru ore joacă doar fără capriciu, dar cum să schimbe somnul de zi, creierul meu nu ajunge.

Vis triplu (tabletă, clătită)

Helga-G. aveți doar primul vis foarte scurt, și cu acest lucru este greu de făcut ceva până când copilul însuși este reconstruit. Am fost cumva până la 8 luni, apoi au devenit astfel:

7.00 (7.30) - dreapta
10.00-12.00 - primul vis
16.00-18.00-al doilea vis
21.00 (21.30) - somn de noapte.
Și ambele visuri sunt acasă, mergem în timpul unei pauze între visurile din timpul zilei (bine, acum plecăm seara).
Și încă mai trăim într-un astfel de regim. Și noi deja avem 1.2 ani. Aici acum câteva săptămâni am încercat să transpun într-un singur vis - nu, în nici un caz. Dar nu tort copilul. Se potrivesc într-un vis bine și chudnenko. În creștere, va trece la un alt mod.

suntem de asemenea 9 ani și jumătate. Ne culcam de doua ori pe zi. Ultima dată, în general, pentru a merge la o excursie la fiica adunată. Ziua merge așa:
6-30-7-00 creștere.
10-00 - mic dejun
11-12 - primul vis.
14 - prânz.
15-16 este al doilea vis. după trezirea pieptului
de la 17 la 20 de mers pe jos.
20-00 - cină
20-30-21-00 - somn de noapte.

Când dormi o singură dată, el doarme de la 12 la 14 sau 15 undeva.

de la aproximativ 8,5 luni până la 2 somn. copilul însuși a fost reconstruit fără probleme.
pentru un vis ca la 10,5 luni a trecut, apoi a pierdut. acum ultimele două zile din nou 1 somn (rebel 11.5)

Anyushka84, că un astfel de regim ar fi ideal # 33; Asta e doar cum să vină la el? Da, primul vis este scurt, ea este întotdeauna atât de puțin somn, la fiecare 1,5 ore timp de 30-40 minute, mers pe jos în mod continuu pentru o plimbare ar putea și 2,5 ore de somn, acum depinde de starea de spirit acum și 2:00 deja bine))) )

Problema este că am făcut o greșeală în timpul meu, nu ma învățat să dorm în casă. De aceea, el doarme pe stradă. Acasă nu există deloc vise lungi.

Helga-G. așa că eu spun că prin aceasta nu se poate face nimic, probabil, până când fiica însăși nu va depăși. Și la noi, de când veneam în timpul zilei de naștere, aveam 40 de minute (deși verificăm orele), apoi liliecii și aproape într-o zi au trecut peste două ore.
Singurul lucru, încercați să mutați somnul de dimineață acum 30 de minute (să nu mergeți la culcare 10, dar la ora 9.30). Se întâmplă ca copiii să se plimbe și să nu dormi prea mult. Deci, poate că dacă te vei întoarce puțin, va dormi mai mult? Dacă sunt aceleași 30 de minute, atunci visele ulterioare se vor mișca și ele. Apoi, între al treilea somn și noapte veți avea trei ore. Cel mai mult la vârsta ta.

Sinele meu a început să renunțe la un al treilea vis. N-am dormit, furios. Am privit-o timp de aproximativ trei zile și mi-am schimbat primul vis de o jumătate de oră, respectiv, iar al doilea a mers. Ca rezultat, am inceput sa adormim nu in 10, dar la ora 10.30 deja, apoi mai aproape de 11, acum avem 1.4 inca doua doze. Nu pot traduce unul. Ei dorm mai aproape de ora 12 și seara, de obicei de la 17,30-18,30. La ora 21.30 ei dorm ca marmote. La 21 ani avem o retragere. Îmi aduc aminte că am avut cel de-al treilea vis de 18-19 și la 21 am dormit din nou, am sărit la ora 6 dimineața, am curățat - la 8 am urcat

Ei bine, nu știu. Vrea să dorm, vrea să nu doarmă. Singurul lucru, dacă se va rezolva seara mult timp, o voi trezi. La ora 10, la orice retragere, dar dacă vrea să doarmă, la 9 ani ne-am lăsat jos. Oricine la 7-8 dimineața se va ridica.