Cum mi-am împlinit visul - am vizitat republica cehă

Cum mi-am împlinit visul - am vizitat Republica Cehă. Ziua 8-15

Continuare. Ziua 8-15
Ziua 8

M-am trezit la ora 09 dimineața și am urcat la metrou. Opatov a luat autobuzul spre Velkopopovice. Dar a decis să viziteze mai întâi Pruhonice și a mers la oprirea dreaptă. pentru că a fost luni, arboretul a fost închis, iar grădina Prugonizhsky a fost deschisă. Dar înainte de asta au decis să meargă la prânz într-un restaurant din piața centrală: gustos, dar puțin costisitor. În timp ce stătea pe verandă, ploua și un soare stralucitor ieșea după el. Satisfăcut și bine hranit în parc. Frumusețea parcului nu poate fi descrisă în cuvinte: în plus față de o varietate de specii de pin și pom de Crăciun, există încă o gamă largă de flori de cluster. Nu înțeleg frumusețea acestor flori, dar prietenul meu doar scream cu bucurie, frumusețe, plăcere și soiuri. Separat, merită remarcat sistemul de fluxuri care, din când în când, formează cascade mici. Soarele, vegetația, mirosurile, apa, podurile, păsările cântând, băncile cu pensionari vârstnici - doar TALE. Pădurea parcului este un iaz, un iaz curat (!) Cu multe crapuri plutitoare, inclusiv cele roșii.

ANUNȚ: După ce au călătorit prin Republica Cehă, se observă că râurile, iazurile sunt foarte murdare - o culoare maro-murdară. Decât este conectat - nu se știe.
După ce am admirat parcul, ne-am dus la stația de autobuz, unde autobuzul spre Velkopopovice ar trebui să meargă în sus. Această călătorie a fost pentru mine cea mai memorabilă: deși autobuzul nu era mic, călătorea cu mare viteză, chiar și la colțuri. Deoarece drumul era îngust și trecuseră mașini cu două sensuri, aproape 10 cm de autobuz. În plus, în orașele mici, la doi metri de drum, erau deja garduri ale chiriașilor - CÂND AFLĂ acolo. Nu imi imaginez ... Apropo, aceste orase mici in 1-3 strazi, apoi campuri. Am ajuns în oraș la 15-50 de ani și am alergat imediat la intrarea în fabrică, deoarece în 10 minute a început ultimul tur al fabricii.
NOTĂ: Oh, da, am uitat să menționez că, în Velkopopovitse este o fabrică de bere, în cazul în care „a face“ este cea mai reala bere - „Velkopopovitsky Goat.“ Acest lucru nu este aceeași "Capra" deversare Rusă pentru 20 de ruble ... Ge este rar! Dar "capra" cehă (avem 100 de ruble) - aceasta este cea mai mare.
Din respirație, erau singurele la plantă, dar pentru încă 80 de coroane am făcut o excursie specială. Ghidul era un pensionar ceh care nu înțelegea nici măcar limba engleză, dar totuși ceea ce a spus și arătat a fost mai mult sau mai puțin clar. O excursie textuală în limba rusă, emisă la început, a ajutat. De când am fost prima dată la fabrică de bere, în primul rând merită remarcat mirosul de pe teritoriul plantei - a fost DIVINE - mirosul de hamei ne-a stupefiat. Am intrat prima dată în clădire, unde era o expoziție muzeală și unde ni sa dat un pahar de bere PREZENT. Ce excursie în fabrica de bere fără degustare. ))). Apoi au coborât la subsol, unde nu ne-au arătat un film mare despre berea din cehă, dar totul era clar. Au fost surprinși când am fost ținute în berea CITADEL - unde se "bea" și unde se toarnă. Înainte de noi a fost o revizuire completă a întregului ciclu al deversării berii, adică modul în care sticlele sunt luate, spălate, sortate, umplute, înfundate, etichetate și scufundate în cutii de marcă de plastic. Ei bine, în mirosul de turnare magazin „fără gheață“ - înălbitor și detergent miroase și chiar prea cald, dar acest lucru este ceea ce traseul excursie pietonal a fugit de-a lungul partea de sus a instalației în cazul în care se acumulează tot aburul fierbinte. Apoi ne-au arătat talismanul local de bere - LIVING BOAT în sine, care putea fi văzut pe etichetă. După turul a intrat în sala, în cazul în care a existat un magazin de marcă bunuri fabrică de bere din tocatoare de lemn si tricouri la bere. Zatovarivshis, a mers în apropierea restaurantului "Velkopovitskaya kozlovna". Acesta este cel mai bun restaurant pentru toată șederea în Republica Cehă. În plus față de varietatea de feluri de mâncare pe meniu în limba rusă noi și prețul produselor alimentare a surprins - cel mai mic, și a ordonat feluri de mâncare au fost atât de delicios încât nu este chiar doar un deget Lickin“, dar, de asemenea, plăci))) Porțiile sunt atât de mari ... și apoi ai citit în meniu, de exemplu, 200 gr - nefigaya. Toate regimentele de pe farfurie se vor dovedi a fi. Ne-am așezat pe verandă, dar dintr-odată a început un vânt puternic și, după aceea, o ploaie torențială, ne-am mutat în restaurant. 5 pahare de bere, 2 feluri de mâncare (carne de porc și carne de vită) cu garnitură, o farfurie de pâine pentru toți au luat 400 de coroane. Ei bine, nu este superba, nu-i asa?

ANUNȚ: Numai în Republica Cehă puteți comanda "Veprenno (porc) genunchi cu garnitură" cu o greutate de 1,2 kg pentru 160-200 de coroane.
Ploaia abundentă de pe stradă sa terminat - doar a suflat. După ce am aflat că a ratat ultimul autobuz merge direct la Praga, suntem mai „tum“ urcat în autobuz care merg la stația de cale ferată, și de acolo cu trenul la Praga. Au fugit în Albert, au cumpărat mâncare pentru micul dejun și s-au întors acasă. Am mers la culcare la ora 22:00, tk. a trebuit să ne trezim mâine devreme.

M-am trezit la 10-00, iar prietena mea a avut deja bere cu tăierea. M-am decis să mă duc la Albert pentru mâncare, am cumpărat pizza pentru micul dejun, am adus totul acasă și m-am dus împreună la o vreme însorită să merg. Am intrat prima dată la turnul de elf din Praga. Prin noul loc am ajuns la funicular, am cumpărat un bilet, am urcat sus. Semnele au mers în direcția turnului prin parc, în cazul în care în acest moment pe mașinile cosite iarba - mirosul era intoxicant - și a vrut să sară în această stivă de verdeață proaspăt cosite. Și așa, acest turn stătea în fața noastră ... ce pot să spun ... din Centrul orașului părea mult mai înalt, dar în realitate este un lilliput. Am urcat ascensorul sus cu elvețianul, tk. toate biletele au fost cumpărate. Acolo așteptam SURPRISE - o mulțime de școală și școală, ca niște furnici pe un cioc. Vremea clara, o priveliste de sus, Praga, acoperisuri rosii, in jurul verdeata - un basm. Distrați de sesiunea foto din turn ... turnul, care se învârtea foarte lateral din lateral în lateral. Am încercat să sunăm un lift pentru a ne lăsa să ne întoarcem la pământ, dar aceste încercări nu au reușit (și totul a fost plătit). Nu a fost altceva decât să coboare cu picioarele. Au coborât lent, tk. La prietena care a rănit deja un genunchi. Și aici este - pământ solid.
În continuare s-ar găsi în continuare „Dancing House“ și în acest scop, pe aceeași mașină de cablu și cu aceleași bilete, care au încheiat actul acum 5 minute, a mers la parter, a trecut podul și înaintea noastră se ridică în picioare, chircit, această clădire. Credeam că era mai înalt și mai răsucite, ca un arc, dar nu. Chiar și fără ea, arăta foarte modernă, reprezentativă și stîngace chiar și fără bere. ))) Efectuarea de fotografii din unghiuri diferite, ne-am dus la Visegrad, dar nu în mod direct așa cum ar trebui, și în 3 raioane și prin (ca de obicei) mnogokorpusovuyu spital. Fiind eludați în abundență, au mers la un restaurant, după cum au aflat mai târziu de la o chelneriță rusă în vârstă și ciudată. Cu ea, am vorbit foarte bine despre Republica Cehă. Ea a sfătuit că ar trebui să luăm în meniu și ce nu. Ea a povestit despre soarta ei amară și modul în care ea a fost aici, și noi, la rândul său, întrebat cum să trăiască aici, pentru că am avut un plan, după toate văzut să migreze aici. Nakushavshis și a primit informații de la o femeie rusă despre Praga, ne-am dus în continuare la Vysehrad. După ce a înviat și a trecut minigolful, a văzut această biserică - una maiestuoasă, mai ciudată, mai colorată și mai puternică. La sosirea noastră, a fost deja închisă, dar nu ne-a părut foarte rău. Apoi au coborât la chei și au mers pe jos. Am hrănit lebedele și rațele "instruite" cu un măr și apoi am alergat acasă în ploaia torențială. Nu am simțit că stăm acasă, ne îndreptăm către cel mai apropiat restaurant - acolo am băut vin roșu și ne-am distrat cu glorie. Am devenit gri pentru o oră sau două, apoi entuziasmul și distracția s-au mutat acasă sub vinul de la Albert. În această zi am terminat la 00-00, tk. de data aceasta am fost practic tăiați.

Asta am avut o călătorie.