Călătoria în Europa în Europa

Ceva târât pe poveste, termin pe o călătorie recentă. Începeți aici și aici.

După Salzburgul ospitalier, am mers cu trenul la Viena cu o stație de autobuz la Linz timp de 6 ore. Am plănuit să merg pe Linz, dar am găsit o opțiune mai interesantă. În general, în timpul întregii călătorii, nu am intenționat să vizitez în avans și am învățat despre mulți, aproape în ultimul moment, din ghiduri (am folosit Redigo și Tripadvisor). Că și că lautatul de concentrare nazist Mauthausen era situat în imediata vecinătate a Linzului, am aflat dimineața aceleiași zile. Am decis că voi avea timp să merg acolo, am aflat în tren cum aș putea ajunge acolo. A trebuit să conducem patruzeci de minute de la stația de autobuz din Linz într-un autobuz tramvai și apoi să mergem încă câțiva kilometri. La stația de autobuz a existat un punct de informare în care mi-a fost dat un program de autobuz (apel pentru puncte de informare, de obicei sunt în aeroporturi, gări, în orașe turistice de pe stradă).

Din cauza numărului mic de timp, călătoria spre Mauthausen părea puțin aventuroasă, dar am reușit să fac totul bine. De obicei sunt norocos.

Mauthausen - barbaritatea civilizației

Muzeul Memorial Mauthausen se află pe locul unui lagăr de concentrare german, prin care au trecut câteva sute de mii de prizonieri. Aproape o sută de mii de oameni au murit acolo, mai ales prizonieri de război sovietici.

Calea de la stația de autobuz până la tabără este destul de pitorească, dar de data aceasta plimbarea nu pare distractivă.

Călătoria în Europa în Europa

Pentru prima dată am fost nevoită să vizitez un loc similar. Vizitarea lagărului de concentrare lasă un sentiment neliniștit. Nu vreau să scrie platitudini despre importanța muzeelor, dar toate aceste barăci, ziduri, crematoriile și camerele de gazare provoca teama si dorinta ca acest lucru nu se va întâmpla din nou.

În seara aceleiași zile a sosit la Viena.

Viena - Muzeul muzeului

Capitala Austriei, bineînțeles, impresionează cu splendoarea sa. În centrul istoric, numărul de muzee și monumente pe metru pătrat este în afara scalei și chiar pare oarecum excesiv. Personal, prefer sufletele din Salzburg și Innsbruck, însă frumusețea și luxul Vienei nu pot fi trecute cu vederea.

Am fost cel mai interesat de două locuri din Viena - Opera și Zoo. Dar în realitate există mai multe locuri remarcabile în oraș. Cu toate acestea, nu toate sunt la fel de interesante ca și promisiunile de ghid.

În opinia mea, nu este necesar să vizitați reședința imperială a Hofburgului. Un singur bilet include apartamentele imperiale (în opinia mea, este destul de modestă după splendoarea Hermitage și a altor palate noastre) și de colectare foarte foarte plictisitor de bucătărie de argint. Ei bine, nu a justificat așteptările Muzeului Sisi, care sa dovedit a fi un muzeu cu o personalitate interesantă și extraordinară a lui Elizabeth of Austria. Interesant, dar nu poți merge, ar fi mai bine să vizitezi biblioteca.

Călătoria în Europa în Europa

Am cumpărat un bilet la Opera în avans și l-am costat un € 13 democratic, în al doilea rând din cutie. Cu toate acestea, site-ul a avertizat că acest tip de bilete implică o limitare a vizibilității. Acest lucru sa dovedit a fi adevărul absolut, deși nu a jucat niciun rol pentru mine. Vederea dintr-un astfel de loc este aproximativ următoarea:

Opera din afara este mai frumoasă decât înăuntru. Ca și în Palatul Hofburg, mi se părea că interiorul era destul de modest. Dar o mulțime de oameni, inclusiv vorbitori de limba rusă. Am fost amuzat că nu există nici un dulap pentru vizitatori, iar cuierul se află în cutie.

În acea zi au dat baletul "Onegin" muzicii lui Ceaikovski. De fapt, Ceaikovski nu a scris niciodată un balet "Onegin", dar acest lucru nu a împiedicat regizorii europeni la mijlocul secolului al XX-lea să pună în aplicare această producție. Nu mă așteptam prea mult la balet, așa cum sa dovedit, complet în zadar.

Au fost mulți vizitatori, dar în cutii erau locuri libere. Inclusiv primul rând, chiar în fața mea. A fost un succes incredibil și, bineînțeles, m-am mutat. Din primul rând, recenzia a fost pur și simplu uimitoare.

Baletul a fost de două ordine de mărime mai bun decât așteptările mele. Sa spun ca mi-a placut nu a fost sa spun nimic. Pentru a fi sincer, nu m-am așteptat nici măcar. O producție complet clasică a lăsat urme în suflet și a sugerat că această operă de la Viena este atât de apreciată în lume.

Pe lângă Opera, bineînțeles, m-am dus la grădina zoologică Schoenbrunn. Scopul meu principal a fost să văd ursul panda, dar sa dovedit că gradina zoologică este interesantă și alți locuitori. În special, este necunoscut pentru mine înainte și doar mileyshaya roșu panda, pinguini, koala, lilieci, meduze, precum și absolut de neînțeles și incredibil de frumos lucru Mnemiopsis leidyi. Desigur, erau și panda, în cantitate de patru piese - doi adulți și doi copii.

Însă grădina zoologică, apropo, nu era prea mare, așa cum mulți își imaginează. Și numărul de specii nu este uimitor, deși toate animalele principale și multe foarte rare sunt reprezentate. Nu sunt celule, totul este foarte bine îngrijit și lasă o impresie plăcută.

În general, sfătuiesc pe toți să meargă fără probleme la grădina zoologică din Viena.

Impresii din călătorie și contabilitate a cheltuielilor

După Viena, am mers cu autobuzul pentru 1 euro pe aeroportul din Bratislava, de unde am zburat în siguranță cu Victoria la Moscova.

Întreaga călătorie a fost incredibil de bogată și variată, deși a durat doar doisprezece zile. În acest timp, a fost posibil să vizitați trei țări, să petreceți noaptea în șase orașe diferite și să vizitați pentru scurt timp încă trei. Știind că, printr-un ritm similar, poate să iasă foarte repede, am încercat să nu vizitez mai mult de una sau două atracții pe zi. Și, în general, nu a fost nici un scop de a vizita cât mai mult posibil, așa cum încearcă să facă turistii novici. Lăsarea casei nu este de obicei prea devreme, și se întoarce la 7-8 pm. În același timp, pentru a vizita Stadionul Olimpic, în Panorama Muzeul, baletul, grădina zoologică, lagărul de concentrare german, într-un castel medieval în reședința regală, în sala de expoziție Red Bull, în partea de sus a muntelui, la Muzeul de Științe, precum și partidul german muzicieni. O mulțime de impresii. Într-o astfel de călătorie, două zile par a fi o săptămână.

Deoarece pretutindeni, cu excepția Vienei, a stat pe couchsurfing. atunci locuința nu a luat mulți bani. În ceea ce privește transportul, datorită acțiunii Victoriei, precum și a serviciului de transport, autobractarul a cheltuit, de asemenea, o cantitate mică (întrebarea de transport descrisă aici). Am căutat divertisment folosind serviciile Redigo și Tripadvisor. Hărțile Maps.me mi s-au părut pur și simplu de neînlocuit în această călătorie.

Jumătate din toate au fost cheltuite pentru mâncare. Dacă nu vă pregătiți, atunci este destul de costisitoare. Mi-am dat seama că gătitul pentru mine în călătorie ar fi de 4-5 ori mai ieftin decât mănâncă în restaurante și cafenele. Nu a economisit pe locuri de catering, a mâncat de mai multe ori la restaurante. Am căutat locații folosind toate aceleași hărți Maps.me și o aplicație Foursquare. și, de asemenea, cu ajutorul consiliilor locale.

Costurile totale sunt următoarele:

• transportul interurban - 7500 ruble;
  • cazare în pensiune - 2500 de ruble (40 €);
  • transportul interurban local - 2300 de ruble (37 €);
  • muzee și divertisment - 4500 de ruble (72 €);
  • alimente - 17600 de ruble (283 €).

Totalul a fost de 34.400 de ruble.

În general, cu cursul actual, călătoria a fost foarte ieftină și foarte ocupată. Desigur, acest lucru este un fel de sărbătoare a unui student, ceea ce nu este potrivit pentru toată lumea, dar mult pe care l-am aplicat pentru mine - este aplicabil pentru toată lumea. Prin urmare, cu încredere, declar că călătoria este mai ieftină decât crezi!