Batu peșteri în Kuala Lumpur

Peșterile peșterilor Batu sunt cel mai popular punct de reper al orașului Kuala Lumpur. Peșterile Batu sunt o peșteră uriașă în munte și, de asemenea, principalul centru religios hindus din afara Indiei. Vă vom spune despre experiența noastră în vizitarea peșterilor și vom trage concluzii dacă merităm să vizionăm pesterile Batu și să petrecem zile prețioase în Kuala Lumpur?

Peșterile din Peșterile Batu sunt probabil cel de-al doilea simbol cel mai recunoscut al Kuala Lumpur. La prima vizită la KL nu ne-am oprit la peșteri, dar de data aceasta am decis să corectăm omisiunea și să vizităm această atracție cea mai populară. În acest scop, au așteptat o săptămână, astfel încât să fie mai puțini oameni ...

Este relativ ușor să ajungeți la Pestera Batu. Aici merge trenul KTM Komuter. Peșterile Batu - ultima oprire. Călătoria de la KL Central costă aproximativ 3 ringgit. De ce relativ? Deoarece trenul nu merge des, la fiecare 30-45 de minute.

La ieșirea de la gară am întâlnit o mulțime de turiști care încercau să cumpere bilete înapoi. Cozile uriașe pentru automatele și birourile de numerar. Dar și mai mulți oameni ne așteptau în privința apropierii de peșteri.

Trebuie remarcat faptul că, deoarece acesta este un altar hindus, în mod corespunzător, publicul va fi în principal din India, precum și din Nepal, Pakistan și Bangladesh. Dacă nu ați fi fost în aceste țări, atunci puteți să o descrieți pe scurt - zgomotos și murdar. Și tot acest contingent este în cea mai mare parte bărbat. Și totuși ei se uită la tine și trag în mod constant.

Batu peșteri în Kuala Lumpur

Ne-am oprit și ne-am fotografiat

Nu știu de ce sunt mulți oameni aici, pentru că am ajuns într-o zi de lucru și toate sărbătorile s-au terminat. Ei bine, bine. La cea mai importantă peșteră trebuie să urcați pe munte pe pași destul de abrupți. Etapele de aproximativ 250. Urcarea cu câteva opriri pentru odihnă a durat aproximativ 10 minute.

Cascada pe jumătate, care nu trebuie să fie atinsă din cauza iubitorilor de Selfie

Batu peșteri în Kuala Lumpur

Așa arată peșterile lui Batu. Deasupra, ceva se scurge, construcția este aproape, astfel încât podeaua este murdară.

Sala interioară este uriașă, bolțile sunt înalte, arată foarte bine! Dar nu am fost impresionați de mulțime, murdărie și de faptul că am văzut deja ceva similar. De exemplu, peșterile din Krabi (Thailanda) sau Munții Marmura din Danang (Vietnam). Scara este mai modestă, dar esența este aceeași.

În a doua sala a peșterii este un mic templu hindus

Alte peșteri în Peșterile Batu

Batu peșteri în Kuala Lumpur

Această peșteră ne-a plăcut mai mult decât cea principală. E rece, uscat, curat si putini oameni. Și o lumină de fundal frumoasă.

Cu copii mici, probabil, nu este necesar să vii aici, iar apoi vor avea coșmaruri să viseze. Îmi amintesc cum în copilărie eram foarte înspăimântat de masca caprei și dacă am văzut acest lucru: ...

Odată cu revenirea la Kuala Lumpur, au apărut dificultăți. Sala înfundată și mulțimea poporului. Dintre cele 4 mașini de joc, doar 2 au lucrat, dar au acceptat doar monede, așa cum sa dovedit mai târziu.

Stăteam în linie la casa de marcat. Rucsacul era purtat în față, ca și turiștii chinezi, pentru că în jurul ei o mulțime de personalități suspecte freacă o naționalitate incomprehensibilă. Nu Malayani și nu indieni, nici chiar nepalezi sau pakistanezi.

Coada nu se mișca deloc. În 10 minute a trecut contorul cu forța. Totul a fost complicat de faptul că multe dintre aceste tipuri au urcat fără să aștepte. Am decis să nu pierdem timpul și să nu ne pierdem nervii, să mergem pe jos la următoarea stație pentru a pleca acolo uman.

Peșterile Batu se află la periferia orașului Kuala Lumpur și se aseamănă cu un ghetou indian. Foarte murdar, uneori mirositor. Era neobișnuit să vezi o asemenea murdărie și neglijență în KL. Am luat primul curs pe KFC pentru a avea o gustare, dar după ce am ajuns la el, am realizat că într-o zonă atât de murdară nu putem mânca.

Peșterile Jalan Batu Kuala Lumpur

În apropiere era o stație de autobuz. Am ajuns cu autobuzul la cea mai apropiată stație KTM. Pe parcurs, ei și-au dat seama că nu ar fi venit la ea pe jos, foarte departe. Ei au cumpărat jetoanele din mașină și au mers în liniște la platformă fără o lovitură. După 20 de minute de așteptare, trenul a sosit. După încă 20 de minute au fost deja în Kuala. Au părăsit trenul și au oftat cu ușurință. Ei bine, trenul sa dovedit!

Peșterile Batu. Feedback, concluzii și impresii

Peșterile din Batu sunt mai valoroase pentru indieni. Pentru ei este sfânt, dar pentru noi este doar o peșteră. Nu am văzut nimic nou aici. Dacă nu ați văzut niciodată peșteri, atunci Peșterile Batu vor face o impresie. Dacă ați fost deja undeva și ați văzut ceva similar, atunci aceste peșteri nu sunt necesare pentru a vizita.

Timpul pentru ei durează cel puțin o jumătate de zi. Dacă aveți doar 1-2 zile în oraș (vedeți hoteluri în Kuala Lumpur), nu v-am sfătui să mergeți aici. Se pare că este convenabil pe de o parte, dar am așteptat mai întâi 35 de minute pentru tren, apoi au trecut încă 20 de minute. Reversul este exact același. Și acest lucru este dacă nu există surprize la checkout, ca în cazul nostru. Atunci este mai bine să luați un taxi înapoi la hotel sau cel puțin la următoarea stație.

Mulți turiști nu-i plac Kuala Lumpur. Am crezut că probabil au fost prima dată la Peșterile Batu, au văzut destui indieni și gunoi de gunoi, apoi au mers la turnurile Petronas. unde, de asemenea, mulțimea seara. Dacă Peșterile Batu au fost primul lucru pe care l-am văzut în Kuala, ne-ar displace, de asemenea, acest oraș

Peșterile Batu pe hartă

Coordonate: 3.237087, 101.683369

Salutări! Da, fără mulțimi de oameni ar fi mai interesant, dar în ansamblu am văzut deja astfel de creații naturale, deci nu a existat o impresie puternică. Am scris în articol că, dacă ați văzut alte peșteri, nu va mai fi așa de interesant.
Indonezia nu este încă coaptă. Prea multe recenzii proaste și tot ce nu ne place - divorțuri, hrana insipidă, insecte, lipsa transportului. Doar natura și templele sunt interesante pentru noi acolo. Rapoartele tale recente despre traseele de pe blog au privit cu interes!

Comentariile greșite sunt peste tot. Și depinde de loc.

Divorțul este, da, dar pentru maxim 1-2 dolari, ordinele de mărime sunt umflate extrem de rar, iar tăvile sunt atârnate pe urechi ca și în India, nimeni nu o va face.

Insecte, țânțari ca peste tot în SEA, dar șerpii sunt mult mai mici. Pentru mine, de exemplu, acesta este un minus, iubesc șerpi)))

În Java, cel mai ieftin și mai delicioase produse alimentare în Asia de Sud-Est (unul dintre motivele pentru care sunt aici), și în Bali, Sumatra, Sulawesi este adesea rău, da. Malaezia este foarte abruptă în ceea ce privește produsele alimentare: bucătăria indomalayskaya,, chineză ... în Java, prea, plus toate felurile de mancare Javanezi lor indiene și japoneze, thailandeză, vietnameză, coreeană,, preparate din Orientul Mijlociu italiene pentru $ 3-7 pentru restaurante a prânz consistent în tripadvaysora de top. Unde sunt alte prețuri? În curând voi scrie un articol despre restaurante jogging - un paradis pentru gurmanzi!

Singurul trafic care operează pe blog pentru ca Indonezia nu aduna ((One luni alb nu pentru a vedea dacă doriți. Și este un motiv important de ce aici bloggeri de călătorie rău. Cred că e mai mult de călătorie și de a scrie despre Malaezia, Vietnam și Thai, și să trăiască în indo .

Stereotipurile despre munca Indoneziei - foarte puțini oameni merg. Dar cine vine adesea se îndrăgostește fără speranță, iar restul Asia de Sud-Est nu este deja atât de interesant. Țara este foarte ușoară și prietenoasă călătorilor. Și un mic, dar important plus - nu există câini de rasă thailandeză care navighează în pachete pe timp de noapte și nu au suferit nici o sută de turiști în Tae. În general, nu. Absolut! De fapt, nu inteleg pana la sfarsit de ce Indo nu merge oamenii. Este foarte ușor de văzut. Toți prietenii care vin sau turiști, pe care îi conduc cu plăcere. Există unele care după turneul cu mine în fiecare an în vacanță a început să călătorească spre diferite insule ale arhipelagului Sunda sau în Malaezia în loc de alte țări! Există chiar și cei care s-au înscris la cursuri la ambasada din Moscova și au început să învețe limba indoneziană ...

Poate ai dreptate. dar nu-mi place să doar 100 de ori într-unul și același: Glazunov și Alekseevs Bali deja descrisă pentru cea mai mare parte, și foarte înaltă calitate - onoare și laudă! Desigur, voi ieși în top 10 pentru cererile baliene, dar timpul ... Cât timp durează? Mai bine în acea perioadă am merge și voi descrie Java, Sumatra, Kalimantan și Papua, și a aduna trafic care nu numai că va face clic, dar vin la mine. Destinația turistică balineză nu este exact turistul meu pentru Java, sau Sumatra, în cea mai mare parte. E mai mult o clique, nu un călăreț. Cred că aduc în mod special articole mai bune, cum ar fi Bali sau o alternativă care rămâne de văzut în indo pomomo Bali - această parte a pendulului încă nimeni nu folosește cu adevărat. Și este exact ceea ce oamenii activi caută. Alternativ, Tay, de exemplu, este deja plin.

Vă mulțumim pentru un astfel de raport detaliat.

Vorbind de transport, Glory nu însemna să se miște între orașe, ci să se deplaseze în jurul orașului sau insulei. Pe aceeași dezvoltare (conform standardelor indoneziene) din Bali, după cum am înțeles, cu excepția motorului, nu există nimic. Și această opțiune nu ne convine. Am avea autobuze metrou, cu aer condiționat sau chiar ordinare, microbuze, singe. Nu închiriem transport pe jos. Și care este punctul, dacă în Bali în fiecare zi, blocajele de trafic, (judecând după recenzii), nu pentru o oră ...

Există multe nuanțe în Indonezia. Faptul că țara admiră turiștii, nu mă îndoiesc. Și aș fi fost 2-3 săptămâni de călătorie în Indonezia ar fi rămas cu ea, probabil în extaz, încărcându-mă cu excursii și locuri interesante. Este un alt lucru de a trăi în Indonezia. Înțelegi, lucruri diferite

De exemplu, nu ne vedem viața în India, în Sri Lanka, în Birmania. Chiar și într-o Cambodgie iubită, mai mult de 1-2 luni nu ar rămâne. Pentru ei înșiși, am realizat că suntem interesați de țări în curs de dezvoltare rapidă, cum ar fi Thailanda, Malaezia, poate Hong Kong.

Cei mai mulți oameni care iubesc Indonezia sunt iubitorii de natură. Oamenii care doresc să locuiască în casele din Ubud, cumpără legume și fructe pe piață la ora 5 dimineața și nu acordă atenție faptului că toate insectele și gândacii giganti care se zbat sunt acoperiți acasă. Suntem urbani, ca să spunem așa, rezidenți.

Deși iubim natura, dar nu suficient pentru a renunța la civilizație, centre comerciale, supermarket-uri mari la fiecare pas și apartamente de calitate cu piscine.
Prin urmare, Indonezia pentru noi nu va deveni niciodată un loc de ședere pe termen lung, cum ar fi Malaezia și Thailanda.
Acesta este răspunsul la motivul pentru care nu am ajuns în Indonezia în 3 ani de călătorie. Nu avem nimic de făcut acolo. Iar natura noastră și a Malaeziei este suficientă cu interes.

Da, există o mare problemă cu câinii din Thailanda și acum în Malaezia suntem foarte fericiți că putem merge până noaptea și nu suntem la timp până la șapte seara, până când începe activitatea întregului pachet de câine, așa cum se întâmplă în Thailanda.

Vă mulțumim pentru povestea detaliată! Atunci este foarte ciudat de ce toată lumea ignoră Indonezia. În plus față de "insula paradis" din Bali
Și cu engleza ca în aceste părți?

Da, dar dezvoltarea a numai 2 orașe, sub înțelegerea noastră, este prea mică. Ce să faci în Jakarta de 3-5 luni sau mai mult ... Da, puteți face excursii de câteva zile în cele mai apropiate sate, dar deja vor fi sate și sate.

Divorțul, chiar dacă este mic, dacă este în sângele populației, va fi în Jakarta și într-un sat slab dezvoltat. Nu este vorba despre bani, ci despre chiar prezența divorțului. Am părăsit Sri Lanka din cauza asta, deși vrem să vizităm mai multe orașe.

În mod surprinzător, indonezianii și malaysii au multe în comun, însă imaginarea faptului că Malayul vă va păcăli sau va încerca să vă înșele pe mai multe ringgituri este de neconceput. Nu vreau să spun că Malaysii sunt sfinți, dar totuși.

Băieți, du-te în Indonezia, Ivan vorbește! Am auzit că există un sezon uscat doar în vara + există toate preferințele dumneavoastră. În Europa, nu doriți să faceți acest lucru, în Thailanda, cu vize între F, Vietnam nu-i place. În Moscova, au întotdeauna timp, cu toate acestea, nu puteți recunoaște - în curând va fi întreaga Federația Rusă se va muta, în loc de hruscheb vor fi zgârie-nori!

Și cum rămâne cu schimbările grandioase pentru bine în RF?))

Nu vom zbura în Indonezia. Nu avem nevoie de nimic.
Să trăiești în Jakarta, nu, mulțumesc. Locuiesc în Bali, în casa ta și în cazul în care valurile de 8 metri, chiar mai mult.
Amândoi simțim intuitiv că nu este țara noastră. Pentru a zbura pentru a scrie despre aceasta nu este cea mai buna recenzie, nu vom fi în bucurie. Indonezia nu este o țară pentru toată lumea, și nu toată lumea îi place. Noi, ca și cum am fi în absență pentru noi înșine, am decis că dacă ajungem vreodată acolo. apoi trece doar prin.

În Rusia, vor fi cu siguranță schimbări spre bine! Adevărul este doar pentru câțiva oameni.
O mulțime uriașă va veni la Moscova, unde merge toată pradă țării. Vor fi înființate multe cuiburi și instalații de incinerare. O parte din oamenii din toate acestea au lovit cursa - care în sat, care în Asia, care în Europa.

În opinia mea, acest lucru este normal: rușii migrează în Asia de Sud-Est, Asia Centrală la Moscova și Sankt-Petersburg. Toate în căutarea unei vieți mai bune sau a unui climat mai bun. Suntem deja în Câmpia Est Europeană cu înghețarea secolului al 10-lea - acum se transformă asiații ... Lăsați-i acum o mie de ani să se chinuie)) Și ne vom muta la sud. Cu o mie de ani în urmă, triburile ruse probabil interferau și cu locuitorii primordiali care trăiau pe teritoriul Rusiei centrale - chudi, măsurați și Vepps în mlaștini și păduri, unde acum sunt Moscova și Nižni Novgorod. Unde sunt acești păduți acum?
Totul este normal - oamenii se deplasează, se transformă, dispar, devin noi - a fost întotdeauna așa. NTR nu poate opri mișcarea și amestecarea popoarelor, dimpotrivă, procesul se accelerează, cred. Internetul și dezvoltarea tehnologiei face posibilă mutarea unul câte unul sau prin intermediul familiilor, și nu printr-un trib întreg. Așa că au venit și vor veni (rușii din Asia de Sud-Est și centrul Asiei din Rusia) - acest proces este ireversibil și normal, deoarece se pare că oamenii sunt mai buni decât aici.