7 Regulile vieții de la marilyn monroe

7 Regulile vieții de la marilyn monroe

Chiar și 50 de ani mai târziu, principiile de înțelepciune și viață ale lui Marilyn Monroe sunt încă relevante pentru femeile de toate vârstele.

V-ați gândit vreodată despre modul în care ea ar putea avea un impact asupra lumii noastre și cursul istoriei acestui mare femeie, dacă ea nu ar fi murit atât de devreme? Carismatic, un pic timid, încrezător, inteligent, cu un mare simt al umorului, feminin și cu adevărat autentic simbol american Marilyn Monroe este atemporal, ca și regulile sale. În afară de faptul că moartea ei tragică a unui secret, iar circumstanțele morții lui Marilyn Monroe este încă învăluită în mister, un sfat această actriță frumoasă și spiritual, cu siguranță, poate fi util pentru fiecare femeie, mai ales când este vorba de a găsi dragostea și cucerirea lumii de sex masculin.







7 Regulile vieții de la marilyn monroe

Principiile vieții lui Marilyn Monroe sunt încă relevante

Deci, ce sfat Marilyn Monroe poate ajuta o femeie să devină încrezătoare în sine și să reușească pe frontul iubirii?

1. "De asemenea, am sentimente, eu sunt încă o femeie, tot ce vreau este să fiu iubită pentru talentul și esența mea".

În ciuda tuturor „demonii interiori“ ei, milioane de oameni a iubit Marilyn Monroe - feminitate, fragilitate, vulnerabilitate și nevoie disperată de ușor de a fi iubit. Frumusețea ei interioară și esența reală a femeilor sunt mult mai importante decât sexul recurs că mulți oameni au văzut imaginea sa. Până în prezent, nimic nu sa schimbat: sex appeal-ul nu vine dintr-o figură atractivă și aspect obosit în ochii lui. Aceasta este ceea ce este în interior - încredere, autenticitate, prezența inteligenței, de recunoștință, și Marilyn Monroe au fost listate.

7 Regulile vieții de la marilyn monroe







Marilyn Monroe a avut, mai presus de toate, o frumusețe interioară

2. "Nu mă deranjează să trăiesc în lumea oamenilor până nu pot fi o femeie în ea".