Traseele auto ale Izhevsk-Kirov

Indicați cum să conduceți cel mai bine de la Kilmesi la Kotelnich. Prin El și Sunu, sau Chase și Urzhum? Distanța este aceeași.

Harta este construită pe site-ul Licard. Sub linkul puteți vizualiza harta în detaliu, a se vedea descrierea locației benzinăriei și tipul suprafeței drumului. Important! Traseul de-a lungul hărții este așezat automat și poate să nu corespundă celei optime.

Sümsi - Kil'mez

Suumesi - 46 de mile de Quilmes

16 kilometri de drum ucis

Suumesi - 40 de mile de la Uva

Drum 1х1

Direcția lui Uva - Suumsi.
Din păcate, imediat spre stânga. Acoperirea este bună, asfalt. Multe întoarceri, coborâri, urcușuri.
În Syushsy imediat la stânga (în cazul în Kil'mez). Aproape nu trebuie să mergi pe Siushima. Pleci la drumul de Joc-Kazan. În direcția opusă de drumul Kazan - Joc du-te sub tabloul de la Izhevsk.

Uva - 101 km - Izhevsk

Izhevsk - Nylga.
Traficul mare este numai lângă Izhevsk.

Nylga - Uva este mai rău, mai rău, multe întoarceri, coborâri, ascensiune.
Uwe va trebui să facă o pipă. Dar du-te de-a lungul drumului principal.
Se întoarce în Uwe:
- pe Vavoz la stația de benzină ASPEK-Nefteprodukt (aproape la ieșire).
- pe Xiomsi la ieșirea imediat spre stânga.
- pe celți pe drumul drept.

Trecerea prin Izhevsk

modificări:
1. Avionul Tu-134 astăzi a fost rupt și scos.
2. Acțiunile poliției rutiere staționare a posta există doar două sunt: ​​pe Sarapul tractului (la intersecția cu șoseaua de centură, scalele sunt disponibile) și calea de Yakshur-Bodyinsky chiar în spatele intersecția cu șoseaua de centură vestică a Izhevsk (daca iesi din oras).

Direcțiile drumurilor de la Izhevsk:
Nord (pe Kirov, Perm):
Traseul Yak-Bodhinsky, pe joc, Glazov, abordare de la M7 la Perm.
autostrada slavă se termină la intersecția cu East drum ocolitor pentru viitorul joc modern.

Nord-est (impas):
Drumul către Yagul și mai departe este posibil să călătorești de-a lungul drumurilor petrolierelor către traseul Yak-Bodiynsky.

Est (spre Perm, Ekaterinburg, Ufa):
Autostrada Votkinskoe, spre Votkinsk.
Spre Gollyany și apoi spre drumurile Perevoznoe și Votkinsk-Ceaikovski (dacă nu este jenat de un primer de 7 km).

Sud-Est (spre Ufa, via feribot):
Sarapul, spre Sarapul, Kambarka (prin feribot).

Sud (pe Naberezhnye Chelny, Kazan, Ufa, Samara, Ulyanovsk, Orenburg):
Autostrada Mozhginsky, spre Malaya Purga, Mozhgu, abordarea de la M7 la Izhevsk și Perm.

Vest (pe Kirov, Kazan, Ufa, Samara, Ulyanovsk):
Traseul Nylginsky, pe Nylgu și pe Mozhgu, Uvu, Syumsi, Celta.

Nord-Vest (mort-end):
Shaberdinsky autostrada, pe Shaberdy, Luke și nu există nici un drum.

Acum mai mult.
Semi-inelul occidental.
Yak-conectează Bodyinskiy (Duplex interschimb) Shaberdinsky, Nylginsky (Duplex interschimb) și Mozhginsky (Duplex interschimb) tracturi.
În semi-inelul occidental, doar un post de poliție rutieră se află la intersecția cu traiectul Yak-Bodiysk. Postul este echipat cu camere de supraveghere de-a lungul tractului Yak-Bodiysk.
Inelul semi-vest are o rază mai mare decât cea a by-pass-ului de est. Acest lucru trebuie luat în considerare dacă doriți să profitați de ocolirea estică. De exemplu, când conducem dinspre sud, ne apropiem de intersecția semicercului occidental și vedem direcția Perm direct, Izhevsk la stânga. Dacă doriți să conduceți prin Perm la Votkinsk, atunci nu este nevoie să credeți acest semn, deși pare logic că Votkinsk este la dreapta lui Izhevsk. Într-adevăr aceasta este intrarea în semi-inelul occidental. Drumul spre Perm va traversa drumul spre Izhevsk la nivelul superior al interblocului și veți merge în Occident și nu în est, după cum vă place. Deci, în acest caz este necesar să mergeți la Izhevsk și să mergeți la ocolirea de est pe următoarea semnătură pentru Perm (Perm spre dreapta).

Est tur începe de la calea Yak-Bodyinsky trece prin căile slave și Votkinskoye autostrada, aeroport și Golyansky Sarapul'skiy și se termină la Mozhginsky tractului. Aici toate intersecțiile sunt de un singur nivel.

Dacă doriți să ajungeți pe ocolul de est, apoi pe traseele Yak-Bodiysky și Mozhginsky trebuie să conduceți sub intersecțiile semicercului occidental.

Intrarea în bypassul de est

Tractul Yak-Bodhinsky. La câțiva kilometri după ieșirea semilunghiului occidental și postul de poliție rutieră va fi o intersecție în formă de U. Direcții: drept Izhevsk, la stânga Votkinsk. În stânga va fi ocolul estic.

Autostrada Slavyanskoye. Este imposibil să ajungeți de aici (în spatele intersecției cu ocolul nu există încă o autostradă slavonă). Intersecția însăși este o mișcare circulară de formă ovală întinsă de-a lungul autostrăzii slave.

Drumul spre Yagul. Este suficientă joncțiunea de urgență.

Autostrada Votkinskoe. Aici, drumurile spre sud și spre nord se află la trei kilometri distanță. În Votkinsk va exista o trecere a căilor ferate nereglementate. Acesta este semnul principal al viitoarei orientări spre sud. Turnul însuși după câteva sute de metri. După mutare, începe coborârea și o bandă suplimentară apare în partea dreaptă. Cei care călătoresc spre sud, trebuie să luați banda stângă și să încetinească. Turnul este foarte slab vizibil și se află în coborâre. Există un semnalizator al orașului Kazan și aeroportul din stânga. Cei care se află în Izhevsk sau în nord, iau o altă bandă dreaptă. După intersecția (cu ocolirea estică spre sud), banda adițională se termină. Coborârea se termină, urmată de urcare și coborâre din nou. Pe această coborâre postul de poliție rutieră (echipat cu camere de supraveghere în toate direcțiile). Întoarceți-vă spre direcția nordică a ocolului estic spre dreapta, la intersecția lângă post.

Aeroportul. Aerian către benzinărie. Denunțarea este un inel.

Tractul golian. Către Izhevsk. Drumurile spre nord și spre sud se află la mai multe kilometri distanță.
Primul drum spre nord. Pointer Izhevsk și aeroportul din dreapta. Direct, de asemenea, va ajunge la Izhevsk, dar va trebui să treacă prin Zavyalovo. Este la fel într-un kilometru. Virați la stânga, spre sud, este în fața Zavyalovo. Pointerul este probabil, dar nu știu care.

Tractul Sarapulski. Inelul se întindea de-a lungul tractului Sarapulski. Stația de poliție rutieră.

Tractul Mozhginsky. Ignoră dreapta indicele Perm (aceasta este deznodământul Vest jumătate de inel), du-te la stânga la semnul Izhevsk sub viaductul de interschimb cu două niveluri. După câțiva kilometri de un singur nivel de transfer cu un drept indicator Perm - aceasta este intrarea în șoseaua de centură estică.

Kirov (0 km) - 59 km - Kumeny (59 km) - 254 km - Joc (313 km) - 98 km - Izhevsk (411 km)

Culoarea rutei pe hartă

Călătorește prin Kirov

traficul pe noul drum de by-pass după intrarea în Kirov: 200 de metri de postul de DPS pe inelul spre stânga sub pasaj. Acum, nu este nevoie trenează de decontare suburbană cu numele minunat al Cominternului înainte de a merge pe drumul Kirov Slobodskoy. Bypass nou, de bună calitate, merge pe drumul Kirov Slobodskoy în apropierea localității. Zoniha.

Kirov - Kumeny

Kirov - 59 km - Kumeny

Kumene - jocul

Kumenia - 254 km - Jocul

60-150 km de primeri

Joc - Izhevsk

Serviciul de determinare a distanțelor între orașe este furnizat de site-ul SIT-Trans.
Distanta de la punctul anterior / distanta de la inceput este indicata in paranteze.

Trecerea prin Izhevsk

modificări:
1. Avionul Tu-134 astăzi a fost rupt și scos.

Direcțiile drumurilor de la Izhevsk:
Nord (pe Kirov, Perm):
Traseul Yak-Bodhinsky, pe joc, Glazov, abordare de la M7 la Perm.

Nord-est (impas):
Road to Yagul și apoi puteți merge pe drumurile de petrol asupra tractului Yak-Bodyinskiy.

Est (spre Perm, Ekaterinburg, Ufa):
Autostrada Votkinskoe, spre Votkinsk.

Sud-Est (spre Ufa, via feribot):
Sarapul, spre Sarapul, Kambarka (prin feribot).

Sud (pe Naberezhnye Chelny, Kazan, Ufa, Samara, Ulyanovsk, Orenburg):

Vest (pe Kirov, Kazan, Ufa, Samara, Ulyanovsk):
Traseul Nylginsky, pe Nylgu și pe Mozhgu, Uvu, Syumsi, Celta.

Nord-Vest (mort-end):
Shaberdinsky autostrada, pe Shaberdy, Luke și nu există nici un drum.

Acum mai mult.
Semi-inelul occidental.

Originea estică începe pe traseul Yak-Bodiysk, trece prin autostrăzile slave și Votkinskoye, aeroportul, traseul Golyan și Sarapulsky și se termină pe traseul Mozhginsky. Aici toate intersecțiile sunt de un singur nivel.

Intrarea în bypassul de est

Tractul Yak-Bodhinsky. La câțiva kilometri după rezultatul semestrului de vest și postul de poliție rutieră va fi o intersecție în formă de U. Direcții: drept Izhevsk, la stânga Votkinsk. În stânga va fi ocolul estic.

Autostrada Slavyanskoye. Este imposibil să ajungi de aici (încă nu există o autostradă slavonă în spatele intersecției cu ocolirea). Intersecția însăși este o mișcare circulară de formă ovală întinsă de-a lungul autostrăzii slave.

Drumul spre Yagul. Este suficientă joncțiunea de urgență.

Autostrada Votkinskoe. Aici, drumurile spre sud și spre nord sunt la trei kilometri distanță. Se va realiza o trecere nereglementată a căilor ferate de la Votkinsk. Acesta este semnul principal al viitoarei orientări spre sud. Turnul însuși după câteva sute de metri. După mutare, începe coborârea și o bandă suplimentară apare în partea dreaptă. Cei care călătoresc spre sud, trebuie să luați banda stângă și să încetinească. Turnul este foarte slab vizibil și se află în coborâre. Există un semnalizator al orașului Kazan și aeroportul din stânga. Cei care se află în Izhevsk sau în nord, iau o altă bandă dreaptă. După intersecția (cu ocolirea estică spre sud), banda adițională se termină. Coborârea se termină, urmată de urcare și coborâre din nou. Pe această coborâre postul de poliție rutieră (echipat cu camere de supraveghere în toate direcțiile). Întoarceți-vă spre direcția nordică a ocolului estic spre dreapta, la intersecția lângă post.

Aeroportul. Aerian către benzinărie. Denunțarea este un inel.

Tractul Mozhginsky. Ne ignorăm direct indicele Perm (acesta este la intersecția semicercului occidental), mergem de-a lungul semnului Izhevsk la stânga viaductului de schimb de două niveluri. După câțiva kilometri, o joncțiune cu un singur nivel cu semnul Perm spre dreapta - aceasta este intrarea în bypass-ul de est.

Kirov (0 km) - 236 km - Glazov (236 km) - 82 km - Joc (318 km) - 98 km - Izhevsk (416 km)

Culoarea rutei pe hartă

Călătorește prin Kirov

deschideți traficul pe noul drum de by-pass după intrarea în Kirov: la 200 de metri de postul poliției rutiere pe inelul din stânga sub trecere. Acum nu este nevoie să trageți de-a lungul așezării suburbane cu numele minunat al Cominternului înainte de a ajunge pe șoseaua Kirov-Slobodskaya. O ocolire nouă, de bună calitate, merge pe drumul Kirov-Slobodskaya în zona Zonikha.

Kirov - Glazov

Kirov - 236 km - Glazov

55 km de drum murdar

Controlul poliției rutiere este practic absent, cu excepția posturilor staționare din Kirovo-Chepetsk și Kirov.
În Zuevka sa întâlnit echipajul DPS (pe VAZ2105), a stat pe deal și a controlat trecerea intersecției.
În general, traficul după Kirov-Chepetsk în direcția Glazov tinde la zero, puteți merge la viteza cu care mașina permite.
Cu o necesitate trebuie să aveți o rezervă și să instalați protecția carterului.

Fotografie de grund Falenki-Poodem:

prietenii lui alex76.
Zuevka-Falenki din Zuevka a început să patch-uri - să refacă complet drumul.
în plus față de Falenok - impresia că patch-urile de 0.5mx0.5m nu se pun în principiu. bucăți de bucăți de 2-3 metri pe toată lățimea.

ei înșiși Falenki - piling este + groapa în groapă

Falenki - Nisip de grund Yar. în direcția toboganelor Jara va fi mai abruptă.

a întâlnit camionul pe acest grund - a fost surprins.
a fost, de asemenea, uimit

100 m de asfalt în satul Elovo.