The Witcher (recenzie)

Să vorbim sincer. În cazul în care se presupune că genul Quest a murit, toate RPGutonuli preferate în tot felul de timbre, neajunsuri și clone Diablo, ElderScrolls și Fallout. Dezvoltatorii, eliberand urmatorul „criminal Oblivion», promițând tot felul de inovații, sistem proiectat de luptă, o poveste complet non-linear, quest-uri interesante și verificate la ultimul detaliu al sistemului de dezvoltare a caracterului. Dar, de îndată ce jocul merge, putem găsi cu ușurință o copie a celor mai luminători ai genului, și chiar a făcut stângăcie. Desi uneori inca iese proiectul, care este un joc independent si foarte interesant. Acesta este exact ceea ce face TheWitcher de la dezvoltatorii polonezi CDProject.

The Witcher (recenzie)
The Witcher (recenzie)
The Witcher (recenzie)

O diferență semnificativă este Geralt însuși. Witcherul nu salvează lumea, nu conduce soarta muritorilor, ci doar supraviețuiește. Chiar și soarta împărăției, el a estimat exact 10.000 de aur. Și în lumea Witcher în sine, nu există nici bine, nici rău. Toată lumea are propriul adevăr, dar ești între un ciocan și o nicovală. Nu veți reuși să vă descurcați personajul, fie Robin Hood, fie un Jedi întunecat. Va trebui să alegeți cel mai mic dintre cele două rele. Acesta este punctul culminant al jocului. Dacă nu sunteți de acord cu un astfel de concept, este inutil să pierdeți timpul pe TheWitcher, pentru că jocul va provoca numai iritare.

The Witcher (recenzie)
The Witcher (recenzie)
The Witcher (recenzie)

Calea Lupului Alb.

Gameplay "The Witcher" clasic pentru RPG-ul genului de joc. Faceți sarcini parțiale și secundare, ajutați-vă personajul, ucideți tot felul de monștri, pregătiți preparatele alchimice și treceți la final. Se pare că totul este rău. Dar polonezii de la CDProject nu au luat cadou de 4 ani pentru a dezvolta jocul. Pentru a studia sistemul de luptă, au fost invitați oameni care se specializează în lupte și în lupte medievale. Ca o consecință, animația mișcărilor lui Geralt este dincolo de laudă. Witcherul efectuează atacuri lungi, curse cu o sabie dintr-un grup de adversari, evită lamele inamice și, din nou, ucide dușmanii. Totul pare foarte cinematic. Dar nu veți putea executa un combo dacă faceți clic pe inamic cu mouse-ul. Când începeți să atacați, trebuie să faceți clic din nou mouse-ul când cursorul devine o sabie aprinsă. Prin urmare, după ce ați prins ritmul luptei, puteți observa frumoasa garduri efectuate de secția dvs. Coborâți până la un nou nivel, veți obține talente pentru a cumpăra noi abilități. Pentru a cumpara cel mai simplu talent de bronz va face. Pentru cei care sunt mai buni, argint. Pentru cele mai puternice abilități va trebui să plătiți cu aur. Și aici, totul este ca și în clasice, dar este interesant și priceput. Abilități pasive și active, magie, 3 stiluri de garduri (putere, rapid, grup). Dar chiar dacă nu pierdeți o singură căutare, Geralt va învăța maximum 2/3 de abilități. Deci există un stimulent pentru a trece prin joc încă o dată. De asemenea, Witcherul este un alchimist bun, astfel încât veți avea ocazia să pregătiți elixiruri și lubrifianți pentru arme. Unii vor mări daunele cauzate, altele - rezistența la otrăvire și sângerare. Witcherul va extrage informații din cărți și povestiri, completând jurnalul său cu noi informații despre personaje, plante, preparate alchimice, monștri. Deci, du-te pentru asta. Doar nu uitați să cumpărați rețete și ingrediente și cărți. Trecerea jocului este neliniară și va duce la 3 terminații diferite. Pentru ca jocul va intalni cateva puncte cheie care in viitor vor determina sfarsitul jocului. Esența lor se reduce în ce direcție veți lua în conflictul încălzit dintre oameni și elfi. Și oricum, orice decizie pe care o alegeți va afecta în mod necesar pasajul ulterior. Într-un cuvânt, puteți transforma un dușman într-un aliat și invers, un prieten loial într-un inamic jurat. În timpul liber din bătălie, poți să joci câteva jocuri în poker sau să ai grijă de doamnele locale. Dacă reușiți să vă îndrăgostiți de o altă frumusețe - așteptați o recompensă plăcută și o carte cu conținut erotic pentru memorie.

În ceea ce privește grafica, "The Witcher" are o dublă impresie. În teorie, pentru motorul grafic Aurora din primele Nevervinter Nights nu se poate pretinde pentru laudă. Dar dezvoltatorii polonezi au avut o reparație "majoră", iar Witcher arată o imagine foarte frumoasă. Nu Oblivion, să nu mai vorbim de criză, iar imaginea de pe monitor este foarte frumoasă. Capitala Temeriei, Vizima, se face în cele mai bune tradiții ale orașului medieval. În cartierele sărace ale orașului este murdar, săracii la întâlnire se plâng de ciumă și de garda incompetentă. Într-o zonă bogată a orașului există pretutindeni curățenie, patrule de călăreți de cavaleri, oameni de oraș bogați pleacă de afaceri. La marginea capitalei puteți vedea o imagine tipică a satului. Când eroul din capitolul 4 ajunge la coasta de pe litoral, vreau să întrerup jocul și să admir frumusețile mării, pajiștilor, pădurilor ... "The Witcher" a pompat, cu excepția probabil cu interactivitate. Este destul de mic și este limitat numai de capacitatea de a împinge coșul, ghiveciul etc. și altele asemenea. Dar în RPG, și chiar mai mult în TheWitcher deja interesant, acest lucru nu este cel mai important lucru.

Pentru zadar nu pierde timpul pe o discuție de ce fel de muzică se răcească în joc, te sfătuiesc să nu să se răsfețe și să cumpere o ediție licențiată a „noului disc“, din care un set include un CD cu muzica de joc, asculta-l, și să se alăture frumoase de minute la 40. Dacă Credeți că muzica nu este necesară deloc în joc, vă va convinge o dată pentru totdeauna. Pentru cei care prefera produse piratate, să zicem, toate melodiile reflectă modul în care și ceea ce se întâmplă, și lumea interioară a lui Geralt și prietenii săi, astfel încât ajută să se simtă atmosfera de joc cât mai mult posibil.

The Witcher (recenzie)
The Witcher (recenzie)
The Witcher (recenzie)

Ceva se termină, începe ceva.

"The Witcher" îl aștepta pe mulți: ca fani ai lucrării lui Andrzej Sapkowski și fanii RPG-ului bun și grijuliu. Calea jocului, lungă în 4 ani nu a fost ușoară și complicată. Dar Witcher a ieșit și a devenit un joc de cult. Aruncati o privire la forumurile dedicate TheWitcher si vedeti-va singur. Jocul are o armată multimilionară de fani. Desigur, epoca fanteziei "înalte" a luat sfîrșit, iar în consecință, jocuri dedicate acestui gen de literatură. Chiar și regiii îmbătrânesc. Dar ele sunt înlocuite de tineri conducători. Acest "nou" sânge este Witcher.

+ O poveste fascinantă
+ Animație animată și sistem de luptă
+ Culoarea lucrărilor lui Andrzej Sapkowski