Recenzii de filme - "cosmopolis"

Recenzii de film >>

Recenzii de filme -

Teribil împerecheată exact coroane de turnare narcise-lipitoare, prețuite visul tuturor fetelor adolescente cu Robert Pattinson. Despre el, perfect potrivit pentru rolul inconștiente și narcisist multi-miliardarul Eric Packer, cu unele surpriză se poate spune acum că are și talent actoricesc. Întregul film ne uitam o zi decisivă în opinia sa, a avut loc în biroul de drept de afaceri și dictatul raționalitate vieții pe roți: ea este în așteptare pentru o serie de întâlniri cu diverși analiști de afaceri, dealer de arta, medicul său personal și rapper negru sănătos într-un blindat și impersonală în afara o limuzină albă . Printre pasagerii unei mașini scumpe: Juliette Binoche. Jay Baruchel și Samantha Morton.

Recenzii de filme -

Deja de deschidere titluri cu Jackson Pollock pictura heraldica un progres irațional, ceea ce confirmă prima scenă, în care nevoia de erou nemotivată Pattinson tunsoare face o echipă de gărzi de corp să-l însoțească prin oraș, paralizat sosirea și îngroparea rapper-ul sufit este extrem de spiritual al președintelui. Apoi, tot ce se întâmplă, inclusiv un atac asupra dezlănțuite anarhiștii Times Square, vedem o desprinse prin geamul antiglonț limuzină, ca și în cazul în care din acvariu. La fel se pare impenetrabil și surâdă Packer, cu toate că de la întâlnirea la întâlnirea tot mai pronunțată devine transformarea sa interioară și inexplicabil pentru sine plăcerea de colaps financiar iminent.

Recenzii de filme -

Toți colegii și consilierii Packer sunt într-o oarecare măsură proiecțiile sale interne: unul, conștient de măreția lui, nu poate ignora goliciunea interioară, pentru că o altă fraudă financiară riscantă este doar un joc care se poate plictisi. Eroul principal, în ciuda propriei sale raționalități, încearcă să depășească limitele sale, rupând abstracțiile de remitențe de milioane de dolari și relații de cauză și efect. Infatuat cu armonia numerelor, totuși el încearcă cu disperare să recunoască irațional, nu își poate permite să admită: violența trebuie să aibă un motiv bun, și pentru a face următorul pas în abis, de fiecare dată când o găsește din nou.

Recenzii de filme -

Dar Cronenberg de mai sus hotărâri definitive - un sistem de diagnostic, fiecare se pune pe sine. Directorul lasă final deschis, cu imparțialitate egală și patolog interes observarea sacrificiul voluntar și criminal declasate, capabil să ia asimetrie de prostata, dar este ca un ostatic psihopatologie propriu.

Nu contează cât de încercarea de a „intra“ în dialogurile absconse ale filmului-pentru că eu sunt încă în „oroarea liniștit“ .Interesno, eu sunt singurul, sau cineva încă „taie una“ ce vreau să spun? Nu, bunul simț. mai mult >>

Și îmi amintesc nu doar Pechorin, ci multe dintre poemele lui Lermontov "Și ne urăsc și ne iubim din întâmplare". "Și viața, după cum priviți cu atenție rece, o glumă așa de goală și proastă". mai mult >>

Cred că revizuirea este foarte superficială. Și din nou: nu sunt filme care evocă dorința de a gândi ar trebui să câștige la festivaluri? mai mult >>

Am o asociere cu Deadman Jarmusch mai mult >>

Un film strălucit este o anti-utopie. Pattinson a jucat strălucit. mai mult >>