Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Mount Big Thach a devenit recent o destinație turistică foarte populară. Aici fotografii iubesc să vină să tragă zori, apusuri de soare și cerul înstelat.

Era o toamnă dulce, cu vânturi și ploi reci. Și chiar în timpul călătoriei noastre sa îmbunătățit vremea și am mers să întâlnim aventuri. Am ajuns acolo mult timp, podul pentru reparații pe râul Kuban a fost închis și a trebuit să facem un ocol mare prin Krasnodar. Noaptea târziu am ajuns în satul Novoprokhladnoe, este Sahrai.

Cel mai neplăcut lucru din această rută este accesul pe ruta prin drumul forestier. Drumurile de rulare sunt, de obicei, întotdeauna murdare, pot fi umplute și pot fi murdare de la cap la picioare. Prin urmare, de obicei, turiștii sunt de acord cu transferul. Dar am decis să mergem și am regretat foarte mult. Am trecut o zi întreagă prin noroi la cordonul din Taiwan. Mai mult de zece forde trebuiau să fie traversate pe drum. Trebuia să te antrenez și să te umilesc de multe ori.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Au existat poduri suspendate, dar ele se află într-o stare de urgență și traversează râul mai bine.

O impresie plăcută a fost făcută de pădurile locale de stejar și de fag și de cascada Mankin Shum.

Seara, ne punem haine calde și încălzite de foc.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

A doua zi, vremea a fost acoperită de zăpadă și am urcat încet la Poiana Domnească. Calea trecu prin pădurea de fag-brad. Poiana era vântă. Am campat și ne-am plimbat în jurul cartierului. Thach era complet în ceață, dar ceilalți munți din Acheboka și Sunduki erau vizibili. Mai târziu, lângă noi, un grup de turiști din Krasnodar, care au făcut o călătorie lungă și au trecut prin sălbăticie, s-au ridicat pentru noapte.

Pe Poiana Domnească există multe peșteri, diverse eșecuri, depresiuni, stânci. A fost posibil să admirați culorile pădurii de toamnă timp de ore.

A doua zi am mers la Muntele Big Thach. Dimineața era o ceață groasă și nu știam ce era acolo, indiferent dacă era sau nu zăpadă. Dar am plecat și, curând, ceața sa desprins.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Era vremea fără vânt, mergeam încet și ne-am bucurat de vederi spectaculoase de pe stâncile Muntelui Big Thach. Zonele protejate s-au răspândit în jurul nostru și s-a simțit unitatea cu natura sălbatică.

În partea de sus a muntelui este Big Thach (2365 m).

Panorame ale Caucazului din vârful muntelui Big Thach

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Am coborât la adăpostul Windy.

Stâncile din Big Thacha

Și ce fericire a fost eliberată de orfelinat. Poți petrece noaptea. Seara am făcut o supă regală și am topit aragazul, încât nu au putut dormi toată noaptea.

Apus de soare la Refugiul Veterinar

A doua zi avem o radiolocație lungă planificată: să ajungem la Acheshiboks sau Poarta Diavolului.

Muntele Maliy Thach (2237 m)

Ajungem la Small Thac și urcăm. A fost ușor să urci pe vârf, dar cu un rucsac greu nu ar fi ușor.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Trei mii de vârfuri ale crestei caucaziene au crescut în apropiere. Acesta este deja teritoriul Rezervației Caucazului. În partea Karachaevo-Cherkessia se poate vedea Elbrus, dar nu am reușit în această campanie.

Calea către Poarta Diavolului merge de-a lungul coamei, fără sufocări și coborâșuri puternice, astfel încât să puteți contempla natura. Nu era un nor în cer și era posibil să meargă în haine de vară. Am fost plutind de păsări mari, rude de vulturi - înghițit cu smirnă.

Stâncile Poarta Diavolului

Într-un ritm foarte rapid, am ajuns la Pass of the Devil's Gate. De obicei există întotdeauna un vânt puternic din munți. Ne-am dus la vârful West Achebok. Dacă vă urcați la vârf, apoi spre est Achebok, există o ascensiune treptată, iar spre West Achebok - aceasta este o cățărare alpină deasupra rocilor și sypukha. Nu m-am hotărât să urc pe piatra de dărâmătură, așa că am decis să aștept companiile mele de mai jos. Alexandru și Iuri au urcat la vârf.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Vedere din partea de sus a Cisiordaniei.

Vederea Thach-ului mare și mic de la summitul West Bank din Achebock.

Calea înapoi era mult mai rapidă.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Seara, pe lunca din apropierea casei, a venit un grup mare din Krasnodar. Pe timp de noapte, un vânt puternic se ridică și începe să plouă.

A doua zi, vremea a fost rea și am decis să ieșim din munți. Treceau de-a lungul stâncilor Big Thach de-a lungul unei căi înguste.

Catedrala sa ridicat la stâncă.

Raportați o excursie la muntele marii thach - trekrussia

Și chiar a urcat în peșteră, unde te poți ascunde de ploaie.

Pe coborâre, am fost umezită de ploaie și apoi ne-am așteptat de mai multe forde înainte de a ajunge la parcarea din Taiwan. Aici am fost în așteptare pentru GAZ-66 și noi, împreună cu turiștii de la Anapa, ne-am dus la Novoprokhladnoe.

Drumul aici este atât de distrus de camioanele log pe care GAZ-66 le-a alunecat uneori în locuri foarte adânci. Ar fi fost foarte mult timp să ieșiți din murdărie și 10 km au trecut într-o oră.

Deși nu am fost mult timp în munți, campania de toamnă de pe munte Big Thach a impresionat frumusețea ei.