Proiectul "De ce oamenii iubesc să călătorească"

Viața politică 11-12

Fedor Konyukhov 13-15

4.Bibliografie 18

cerere
introducere
Călătoria este probabil una dintre cele mai interesante activități ale unei persoane.

Omul a plăcut să călătorească din cele mai vechi timpuri. Nu este interesant să știi ce este ascuns în colțul ăsta sau în colțul întunecat, în pustiu, peșteră? După ce ne-am născut, ne-am născut, deja începem să călătorim, să descoperim ceva nou, să aflăm ce se află dincolo de orizont.

Proiectul meu "De ce oamenii iubesc să călătorească". Am luat acest proiect, pentru că îmi place foarte mult să călătoresc. În timpul activității mele, am decis să găsesc răspunsul la întrebarea care mă interesează și de ce oamenii călătoresc. Și, de asemenea, lucrez la acest proiect, am făcut o călătorie la timp și am făcut cunoștință cu mulți călători excelenți.

Viața este imposibilă fără călătorie. Oamenii au început să călătorească cu mult timp în urmă. Primii călători au fost exploratori care au călătorit în căutarea bogăției, faimei sau altceva. Printre ei erau astfel de călători proeminente și exploratori, Willem Barents, Álvaro de Mendana de Neira, Ermak Timofeevich, Francis Drake, și multe altele (a se vedea. Prilozhenie).

Călătoriile lor erau foarte periculoase, dar oamenii continuau să meargă pe terenurile necunoscute.

Acum nu este atât de periculos și mai convenabil. Vrei să mergi undeva? Există sute de companii care vă vor ajuta. Ei au grijă de biletele dvs. și au rezervat tot ce aveți nevoie. Nu vorbești limba țării în care te duci? Sunt traducători care vă vor ajuta.

Nivelul modern de servicii face posibilă călătoria în întreaga lume. Sute de persoane călătoresc: călătoresc fie pe călătorii de afaceri, fie pentru plăcere. Ei pot călători cu avionul, trenul, nava, mașina, bicicleta și chiar pe jos.

În ceea ce mă privește, prefer să călătoresc cu avionul și cu trenul. călătoria cu avionul este cel mai rapid și mai convenabil mod. Călătoria cu trenul este mai lent decât călătoria cu avionul, dar are avantajele sale. La urma urmei, puteți vedea mai multe atracții turistice ale țării, pe care călătoriți. Trenurile moderne sunt echipate cu scaune foarte confortabile. În plus, mașinile de dormit și mașinile de luat masa fac chiar și cea mai lungă călătorie o plăcere.

Viteza și confortul sunt principalele avantaje ale trenurilor și avioanelor. De aceea le prefer cu alte vehicule.

În fiecare an merg cu părinții noștri spre sud sau spre o țară străină pentru o vacanță. Deși mare, soare și nisip peste tot la fel, încercăm în fiecare an pentru a merge la un alt loc, pentru că fauna, flora și aerul este peste tot diferit. Ne-am odihnit la Sochi la Marea Neagră, în Egipt, în Tunisia.

Aș dori să vă spun despre vacanțele de vară pe care le-am petrecut în Tunisia.
Despre TUNIS
A fost acum doi ani. Stăteam împreună cu părinții mei în camera de zi și discutam despre planurile noastre de vară. Tatăl meu mi-a sugerat să mergem în Tunisia. Auzind acest lucru, am sărit de bucurie și am spus că a fost o idee grozavă. Și mama nu era împotriva ei. Înainte de a pleca, am vrut să colectez informații despre această țară. Și am învățat din diferite surse următoarele:
Poziția geografică a Tunisiei

Tunisia (numită oficial Republica Tunisiană) aparține țărilor din Maghreb. În nord și est se spală de Marea Mediterană, la vest și sud-vest se învecinează cu Algeria, în sud-est - cu Libia. Aproape o treime din teritoriul țării este ocupată de izvoarele estice ale Munților Atlas, restul teritoriului fiind acoperit de savane și, în general, este pustiu.

Capitala Tunisiei este Tunisia. Populația principală este arabă.

Limba oficială este araba.

Unitatea monetară este dinar.

Cel mai jos punct din Tunis este Chott El Garça (17 m sub nivelul mării), iar cel mai înalt punct este Jebel Shambi (1.544 m). În funcție de zonă, este cea mai mică țară din Maghreb.

Stema Tuniei este o navă cu vele albe, un leu cu sabie și balanțe. În centru, sub vas, există un text în limba arabă cu motto-ul național: "Libertate - Ordin - Justiție". Emblema centrală a steagului național este deasupra scutului. Fundalul este de culoare aurie în toate secțiunile.

În Tunisia, este ușor să ajungeți în avion, puteți ajunge pe elicopter și pe navă. Principalul venit al Tunisiei este turismul.

Transporturile aeriane Tunisia cu țările din Africa și Europa și liniile aeriene interne sunt, de asemenea, servite. Aeroporturi: Tunisia Carthage, Manastirea numita dupa Habib Bourguiba si altii.

Transportul internațional de marfă se efectuează pe mare. Principalele porturi ale țării sunt: ​​Khalq El Oued, Sfax, Bizerte, Sehira, Sousse.

Lungimea rețelei de căi ferate din țară, controlată de SNCFT peste 1.900 km, dintre care au o lățime de 1435 mm - 473 km și 1674 km, cu un ecartament de 1000 mm.

Drumurile joacă un rol important în transportul intern.

CĂLĂTORIE LA TUNISIA
Deci, având o idee generală despre țara pe care urma să o vizităm, așteptam cu nerăbdare ziua plecării. Și într-o dimineață frumoasă de vară am plecat într-o călătorie în Tunisia.

M
Am zburat cu avionul. Trecând prin spațiul aerian al Tunisiei, la orizont am văzut intervale de munte și oaze. Acestea magnific pentru frumusețea sa de la locul, oaza de lux rece, o insulă de verdeață în mijlocul unei aride, goale și corodate de furtuni de nisip teren ma impresionat imediat.

Am ajuns la aeroport și apoi am mers cu autobuzul la hotel. Locul unde a fost amplasat hotelul nostru a fost foarte pitoresc: o frumoasă piscină bine îngrijită, minunate palmieri și o mulțime de verdeață.

Și mi-a plăcut mâncarea în tunisian. În hotel ne-au fost oferite o varietate de feluri de mâncare europene, dar este pentru ei ca am fost de gând să Tunisia. Bucătăria națională - asta am fost interesați. Am încercat supa „shorba“ cu legume și carne de vită, „cărămidă“ - pateuri umplute cu ouă, ton, omletă cu carne de pui. Papa îi plăcea mielul în oală, care a fost zdrobit în mod solemn înaintea ochilor noștri. Și mama și cu mine ne-au plăcut peștele cu roșii și piper dulce. Gustul acestor feluri de mâncare delicioase datorită memorabile cele mai vechi timpuri folosite aici mirodenii: Grayling, șofran, coriandru, anason, scorțișoară.

Apoi am primit deserturi dulci: baclava, prăjituri aromate, mirositoare de flori de portocale, cu migdale, fistic, date și miere. Și toată această abundență de delicatese am băut ceai verde răcoros cu menta.
Concluzie: turiștii sunt atrase de o bucătărie națională diversă.
CLIMATICE
Acesta este unul dintre cele mai minunate locuri pe care le-am vizitat vreodată. Vremea a fost frumoasă. Am fost curios să știu și care este climatul din Tunisia. Și asta am aflat.

Ne-am odihnit în Hammamet. Anterior a fost un vechi port de pescuit, iar acum este una dintre cele mai populare statiuni maritime din tara si un important centru al turismului tunisian. Ne-am bucurat de aerul curat și de soare toată ziua. În timpul zilei am jucat tenis, am înotat în apă caldă de mare și sunbathed. Plaja este o destinație tradițională de vară pentru mii de oameni. Toată lumea vrea să meargă la plajă. Am observat că soarele, surful și nisipul au un efect magnetic asupra a milioane de vizitatori. La urma urmei, luând plajă, îmbăiat în apă de mare plăcută, plimbându-vă pe o barcă, aduce o mare plăcere. Și în astfel de momente nu vă gândiți la nimic, ci pur și simplu vă bucurați de viață.

Seara mi-a plăcut să stau pe plajă și să mă bucur de apusul soarelui.
Concluzie: Marea este una dintre cele mai remarcabile locuri care atrage turiști din întreaga lume.
EXCURSII

Distracția pe plajă este o vacanță minunată, dar am combinat plajă cu muzee și locuri de vizitat, excursii.

Mulțumită excursiilor, am aflat că Islamul este adoptat în Tunisia, există un guvern prezidențial acolo. În școlile din Tunisia din clasa a doua, ei învață araba și franceza imediat.

Se pare că Tunisia face parte din Imperiul Roman. Pe teritoriul Tunisiei erau așezări berberă. În secolul VII au existat arabi. Ei au fondat primul oraș arab din Africa de Nord. Kairouan a fost al patrulea oraș sfânt musulman (după Mecca, Medina și Ierusalim). El a devenit centrul comerțului trans-saharian. Mai târziu, Tunisia a devenit parte a Imperiului otoman.

Cu toate acestea, încă de la sfârșitul secolului al XVI-lea puterea sultanului turc aici a devenit par - a condus țara practic Bey independentă, care a fondat în 1612 dinastia Muradidov. În 1705, un stat independent din Tunisia a fost înființat sub conducerea bestiilor din dinastia Husseinid, care a recunoscut sultanul ca fiind doar un lider religios. În 1881-1883 Franța a impus Tunisiei protectoratul său, trăgându-l în imperiul său colonial.

În prezent, 97% din populația țării este arabă. Cu toate acestea, există o parte nesemnificativă (1%) a berberilor. Practic, Berberii tunisieni vorbesc una dintre dialectele limbii berber, adesea numite Shelha. Circașii trăiesc în țară (1,5%).

Concluzie: Tunisia este o țară musulmană, religia statului este Islamul.

Limbile de stat sunt araba si franceza.

"Războaiele cu stele" din Sahara

În împușcătura tunisiană a deșertului "Star Wars". Am mers cu un grup de turiști și cu un ghid pentru barkhanii din Sahara.

VIAȚA POLITICĂ
În ceea ce privește viața politică din Tunisia, am aflat următoarele: cel mai important rol este jucat de partidul de guvernământ al Uniunii constituționale democratice (DKO). Cel mai mare partid de opoziție este Partidul Democrat Progresist (PDP). Există un alt partid major, Forumul Democrat pentru Muncă și Libertăți. Se pare că Tunisia are un parlament unicameral (Camera Reprezentanților), care are 182 de locuri. Deputații sunt aleși pentru 5 ani.

Opoziția joacă un rol din ce în ce mai important în discuția și formarea politicii interne și externe de stat în fiecare an, dar foarte rar își prezintă propriile facturi. În plus, opoziția aproape că nu blochează niciodată propunerile partidului de guvernământ, ale președintelui și ale guvernului și face doar amendamente minore.

În ceea ce privește sistemul judiciar, acesta este oficial independent, dar respectă în mod clar instrucțiunile guvernului și executivului, în special în cadrul procedurilor politice.
VACANTE
Am devenit interesat și care sunt vacanțele în Tunisia. Și am întrebat ghidul nostru despre asta. Iată ce mi-a spus:

1 mai - Ziua Muncii

Când era timpul să ne întoarcem acasă, ne-a fost rău să părăsim această țară minunată.

Dar când m-am întors, mi-am dat seama că țara mea a fost cea mai bună.

Concluzie: excursiile din jurul orașului contribuie la cunoașterea mai bună a țării și la familiarizarea cu istoria și cultura sa.

FEDOR KONYUKHOV
Călătorul este o persoană care caută descoperiri și caută necunoscutul. Îndrăzneț și neînfricat.

Un exemplu frapant pentru mine este Fedor Filippovich Konyukhov - contemporanul și compatriotul nostru. El călătorește între țări și continente, care transportă cu mândrie steagul Federației Ruse pe iahtul său ca o particulă de mare țării noastre, chiar și în colțuri îndepărtate ale globului, în cazul în care, pentru a fi

poate pentru prima dată iahtul cu steagul rusesc vine.

Fedor Konyukhov, din copilărie, a arătat o dorință de a călători și de a descoperi diversitatea lumii. A făcut prima expediție în 15 ani. Pe o barcă de pescuit cu vâsle, a traversat Marea Azov.

Și până la vârsta de 50 de ani a făcut mai mult de 40 de expediții și ascensiuni unice.

Singurul călător din lume care a ajuns la cei cinci poli ai planetei noastre:

Nord geografic (de 3 ori)

Polul inaccesibilității relative în Oceanul Arctic

Everest (pol de înălțime)

Cape Horn (polul yachtsmenilor)

Fedor Konyukhov a devenit preot și a decis să nu mai călătorească:

"Am călătorit timp de patruzeci de ani, ca și Moise în deșert. Nu este prea mult timp să ne rugăm. ... Fiind un om matur, mi-am dat seama că nu există singurătate în lume. La urma urmei, în oceanul de lângă tine plutește balene sau delfini, în cerul păsărilor se înalță, iar pe drumul spre pol sunt urși și sigilii. Și știu cu certitudine că întotdeauna Dumnezeu și sfinții sunt aproape de care te rogi. În marele ocean, pe lângă ei, nimeni nu te poate ajuta.

Fedor Konyukhov a scris o icoană a călătorilor

Celebrul călător, și acum un preot ortodox al Episcopiei tatălui Zaporizhzhya Fiodor Konyukhov a pictat icoana Sf. Nicolae, în mâna dreaptă, care este Capul Horn, iar în mâna stângă - nava. Condiționată, tatăl său Feodor numește icoana Sf. Nicolae "Cape Gorni". Icon - o răsplată pentru călătorii ortodocși care vor răscula Cape Horn. Este foarte dificil să treci Capul Horn (terminal marin) - acest lucru este echivalent cu cel urca pe Everest fără oxigen. Se pare că pirații aveau o tradiție - ultimul Cape Horn purta o cercei în ureche. Și icoana sfântului patron al călătorilor Sf. Nicolae este în tradiția marinarilor ortodocși ".

"Este mult mai dificil să devii un preot bun decât să învârți Cape Horn și să urci pe muntele Everest", a spus părintele Fyodor.

Pe partea verso a pictogramei Fedor Konyukhov a făcut o astfel de inscripție: „Această primă mi-a scris o imagine în onoarea Sfântului Nicolae, patronul spiritual al marinarilor și călători, în inima lui, am scris atunci când a apelat la acest mare sfânt al lui Dumnezeu în cele mai întristat și grele în rugăciune fierbinte circumstanțele de rătăcire și de călătorie. Aceasta va servi ca mângâiere tuturor călătorilor în călătoriile lor. "

Viața acestei persoane extraordinare ar fi suficientă pentru 10.20 persoane.

Am efectuat un sondaj în rândul elevilor din clasa mea pentru a afla ce gândesc despre călătorii. La aceasta au participat 25 de persoane. Iată întrebările și rezultatele chestionarului meu

Deci, în munca mea am încercat să găsesc răspunsul la întrebarea, de ce oamenii doresc să călătorească. Pentru aceasta am făcut o călătorie interesantă în timp, după ce am citit o carte despre călătorii minunați și mi-am făcut multe descoperiri interesante. El a spus despre călătoria sa în Tunisia și a împărtășit impresiile sale. Am efectuat un chestionar în rândul colegilor mei și am aflat dacă le place să călătorească și de ce. După ce am colectat și am analizat toate informațiile primite, pot spune cu certitudine că oamenii preferă să călătorească. Da, o fac. La urma urmei, călătoriile reprezintă o bună oportunitate de a petrece timp minunat, de a studia noi țări, de a vedea atracțiile, de a vă relaxa și de a vă bucura în același timp. De regulă, aduce noi cunoștințe. Și comunicarea cu oamenii din diferite țări îmbunătățește cunoașterea limbilor străine.

În ceea ce mă privește, îmi place să călătoresc în diferite țări și orașe din Rusia. Îmi place limba engleză și atunci când călătoresc într-o țară străină, comunicând cu străinii, îmi îmbunătățesc limba engleză.

Pe viitor am vis de nava lui sau mici, de călătorie cu barca în jurul lumii și de a descoperi diversitatea lumii, ca un mare explorator și marinar Fedor Konyukhov Filippovich. Și dacă ai noroc, pentru a trece Capul Horn cu ajutorul icoanei Sf. Nicolae - patronul spiritual al călătorilor și marinari.

Proiectul "De ce oamenii iubesc să călătorească"