Peșteri din Crimeea emine bair hosar sau pestera mamut

Înainte de a face drumeții prin munți, ne-am întâlnit pe noii noștri prieteni care trăiau lângă Simferopol. Ne-au spus ceva despre faimoasa peșteră din Crimeea Emine Bair Josar și ne-a oferit să mergem acolo. Despre cum am ajuns acolo pe ATV-ul, îți spun încă o dată. Nu pot decât să spun că senzațiile au fost prea multe, deoarece acest monstru cu patru roți este prea puternic și a încercat să mă arunce.

Crimeea Pestera Emine Bair Khosar - situat pe platoul inferior Chater Dag la o altitudine de aproximativ 1000 de metri. Prin urmare, cei care merg la el au șansa de a admira priveliștile montane. Desigur, ele nu sunt la fel de frumoase ca de pe platoul superior Chatyr Dag. dar modul în care bonusul este destul de potrivit. În plus, Emine Bair Khosar, există o altă peșteră populară marmură și o serie de peșteri mici, care sunt vizitate de doar câteva grupuri tur.

Prietenii noștri ne-au asigurat că sunt mai mulți oameni în peștera de marmură vecină și, în ciuda faimii sale, peștera lui Emin Bair Josar nu este deloc inferioară. Și nu aveam nici un motiv să nu cred, așa că am făcut-o doar să vizităm una și nu am regret nimic.

Peșterile din Crimeea. Emine Bair Josar

Lungimea peșterii este de aproximativ un kilometru și jumătate, iar adâncimea este de aproximativ 120 de metri. E mult mai mult decât Terpi Koba. despre care am scris acum câteva zile și cam la fel ca peșterile Batu din Malaezia. Adevărat, în acesta din urmă nu există stalactiți sau stalagmiți.

Peșteri din Crimeea emine bair hosar sau pestera mamut

La parter este scara de piatră

Ghidul nostru Neo ne explică planul de combatere a matricei

Grupul nostru este condus de Neo. Nu mi-am scos ochelarii nici măcar în întuneric.

Peșteri din Crimeea emine bair hosar sau pestera mamut

Nateka pe pereții salii principale

Intrarea foarte naturală este bine

Sala principală a peșterii și schelete de bizon

Scheletul lui Bison al Europei

Peșterile din Crimeea - Emine Bair Josar

Pestera Emine Bair Josar

Înnebunesc încet

Ciocolata de perete din formatiuni rigide

În unele locuri pentru comoditate tăieturile

Peșteri din Crimeea emine bair hosar sau pestera mamut

O generație mai tânără de stalagniți crește

Capriciosul formațiuni calcite

În unele locuri pentru comoditate tăieturile

Stalagmit Cap de Monomachus

Pestera Emine Bair Josar

Acest lucru îmi amintește de Alien

Stalactite Cuibul Aspen este cel mai vechi din peșteră

Piesa de educație a încetat

Informații pentru vizita Emine Bair Josar

Această peșteră este situată în apropierea traseului Simferopol-Alushta, cel mai apropiat sat este Mramornoe, unde puteți ajunge din Simferopol cu ​​transportul public. De exemplu, mai întâi pe un troleibuz de la gara Simferopol la Zarechny și apoi cu autobuzul spre Marmură. În cazul în care 8 km pentru a stomp pe jos până la partea de sus, sau chiar aici pentru a lua un taxi. Prin urmare, este mai ușor să meargă cu mașina, sau gaj pentru a vizita pestera din traseul de drumeții, astfel încât să nu trebuie să coboare din nou în a doua zi.

Peșteri din Crimeea emine bair hosar sau pestera mamut

Toate informațiile necesare pentru vizitare

Emine Bair Josar pe hartă

Costul vizitei este de 50-90 UAH în funcție de durata excursiei (25-90 min). În peșteră este rece, aproximativ +5 grade, prin urmare, fie să ia haine cald, sau la fața locului puteți lua o jacheta de închiriat pentru 6 UAH o bucată.

Lifshack 1 - cum salvez în hoteluri

Este necesar să ne uităm nu numai la rezervări! Folosesc motorul de căutare în acest scop - RoomGuru. El caută reduceri în același timp pe 30 de site-uri de rezervare, inclusiv Rezervare.

Discount Hoteluri

Lifkhak 2 - cum salvez la asigurare

Cea mai cavernoasă peșteră. Însuși numai de acolo, plin de impresii și fotografii.
A fost o ocazie rară, când m-am dus cu un tur care nu injura pe tema pe care „toate cumpărat pentru toată lupta bani, grabbers“, și chiar destul de adecvat percepția sa, deoarece, din păcate, în cazul în care peștera nu a fost închisă pentru vizite independente, depozitul gopotul ar fi zdrobit totul acolo, l-ar călca în picioare și l-ar fi sufocat atât în ​​Cold, cât și în Tysiachgolovoi. Deși, încă mai cred că aproape 400 de ruble din nas - este prea.

Peșterile frumoase, dar e înfricoșător să meargă acolo, brusc arcul se prăbușește și e ușor să te pierzi

Chiar credeți că sutele de mii de oameni care au format acum milioane de ani lucrau la construcția de scări și tuneluri etc.? tot timpul te aștepta (bine, sau altcineva) să te prăbușești doar pe el / el pe capul lui :) Cum traversezi drumul atunci mergi apoi? La urma urmei, în comparație cu prăbușirea ipotetică a bolții - trecerea drumului (chiar și a grundului rural) - o moarte fără echivoc.
Pentru a vă pierde într-o peșteră ... bine, este necesar să încercați VERY. În peșterile din Chatyr-Dag, o asemenea fericire nu strălucește exact. Invităm pe toți cei care doresc să se rătăcească în catacombele din Odessa - acolo se poate face ușor și în largul lor.

Bună, Boris! Da, pe casca este, de asemenea, similar, într-adevăr. Ați reușit să vedeți peștera în forma sa originală și fără grupuri de vizitare a obiectivelor turistice, este grozav. Și de ce este timpul deja plecat?

Da, am estimat deja vârsta, deși ați putea fi acolo în 5-10 ani. Dar am vrut mai degrabă o vizită de vizitare a obiectivelor turistice. Am fost așa, și nu pot spune că regret. Deși sunt de acord că pentru dvs. nu este atât de interesant cum a fost. În orice caz, 60 de ani nu este un motiv pentru a rămâne acasă, așa că dacă vrei cu adevărat, atunci poți merge pe o călătorie.

Și tu noroc și tot ce e mai bun!

Pestera grozavă! Așa trăim în Ucraina și noi nu știm despre noi înșine). Există o altă peșteră numită "peșteră roșie" când scriu un fir despre ea.

Am fost într-o peșteră în această vară cu fiul și mama mea. Ilyusha (fiul) era încă mic, alerga acolo, așa că mi-era teamă că nu va rupe peșteră. Mi-a plăcut foarte mult. că nu este nimic de plâns. Adevărat, mama pe drum doar căzuse, așa de frică de înălțimi.

Daria și Jimi Mikl

Dragă Oleg, Daria și Egor!

Ne place foarte mult site-ul dvs.! Citește cu bucurie povestile tale pline de inimă și amuzament :)

Dacă înțelegem corect, nu ați fost încă în Vietnam?
Deci, continuând tema peșterilor, dorim să vă împărtășim poveștile noastre de peșteri vietnamezi, și cine știe, poate că vă putem vdohnavit la noi aventuri pe Vietnam)))

Salutări! În timp ce nu suntem deloc în Vietnam și noi aventuri. Dar intr-o zi, vom vizita cu siguranta acolo)))

Și am fost în peșteră în acest an, am fost încântați. Adevărat, nu am trecut toate, pentru că aveam bani doar pentru drum. Și am aflat despre peșteră înainte de a pleca. Am mers la platforma de observare, nu aveam destui bani, iar cele mai interesante sunt înainte. Pentru o persoană 500 de ruble. Dumnezeu dorește, ne vom întoarce cu siguranță acolo și vom ajunge până la capăt.