Egipt, o pisică de aspirație sau prima mea în străinătate (pchelintseva alena)

Acum, o odihnă în Egipt pentru un turist rus este la fel de banal ca plecarea la Anapa, fiecare treime. Dar acum cam acum șapte ani - a fost o minune. Prima călătorie în străinătate este asemănătoare primei iubiri - este de neuitat. Egipt pentru mine a fost așa să spun "prima experiență" amuzantă, interesantă și memorabilă. De la școală am agitat piramidele, Sfinxul, faraoni și totul despre acest minunat teren situat pe malul Marii Nilului. Și acum visul devine realitate, avionul a aterizat în țara piramidelor. Zborul a fost charter (de exemplu, toate zburat să se odihnească), am fost întâmpinați de un ghid (un reprezentant al agențiilor de voiaj), așezat pe autobuz și am plecat la hoteluri lor în Hurghada. Pe drum, este deja amurg - de autobuz oprit sa se intinda picioarele noastre și turiștilor afumată (Fumam). Atunci a apărut primul fenomen foarte bine șocant. Am ieșit din autobuz, am aprins o țigară și, înainte să am timp să-l termin, eram în întuneric total ... La capul de o sută de gânduri a concurat pe asocierea a adus aminte de eclipsa, și „plăgilor“, dar ghidul de voce calmă a explicat - ca la ecuator soarele apune întotdeauna foarte repede. Imaginați-vă, vom admira apusul de soare, uita la modul în care lumina dispare lent în spatele orizontului, și apoi pur și simplu - ca lumina este oprit.

Ajuns la hotel, pur și simplu nu-mi amintesc numele, așa cum au fost, am primit cheile de la case (mai ales atunci când cumpără un bilet, nu vreau să trăiesc într-un hotel imens, și la o distanță). Primul lucru în casa, care a constat dintr-o cameră și o baie cu duș, îmi place Arachnophobia (Mi-e frică de moarte de păianjeni și gândaci, și toate aceste animale) de două ore inspecta toate colțurile, fisuri și de suprafață, astfel că nu a fost în filmele americane oribile - tine dormi, iar pe tine o tortură groaznică se târăște. Crezând că nu am fost amenințat cu moartea prin frică, după ce am descoperit o insectă africană, am adormit.

În prima mea zi din zece, în țara faraonilor, m-am trezit înainte de zori. M-am îmbrăcat și am fugit până la plajă, care era goală, nu un singur semn de ședere a oamenilor. Și apoi am fost depășită o astfel de bucurie - am fost difuzate înainte și înapoi, dans că - ceva de genul Lambada sau tuzemskih dans și strigând - „Ura. Sunt în Africa. Africa este periculoasă Da! Da! Da! „Și multe altele, dar despre Africa ... nu știu cât timp revolta mea, dar coada ochiului brusc viziunea mea periferică mișcarea prins. M-am întors brusc spre hotel și a văzut un ratat primul trimestru, moale-Jawed, cinci bărbați din personalul, care a venit pentru a aranja șezlongurile. Bitching .... Am roșit ca o rosie, Prance, cu harul lui Nefertiti, defilau-le la „bungalow“ lor și-a deschis deja ușa, ea a auzit un râs prietenos ....

Pentru o excursie la Piramidele am pregătit serios, dintr-o dată acolo, în locul în care forțele non-umane au fost construite aceste monumente, am fost de așteptare pentru inspirație, sau răspunsul la o întrebare cu privire la sensul vieții. Dar mă așteptam, probabil, un comerciant de fier pisici ... Da, aparent evreii până când Moise ia scos din Egipt, a mai învățat comerțul local. Am fost atașat de acesta, căruia, prin moștenire, această doctrină a fost aparent trecută. În mâinile sale era o pisică din fontă, de o jumătate de metru înălțime, personificând fie Isis, fie Osiris. Probabil a fost ultima din bunurile sale și, din anumite motive, a decis că sunt demn de ea. Acest lucru, Ahmed (general de toate acolo numele sau Ahmed sau Mamed) a început să meargă după mine și să încerce în limba engleză stricată amestecat cu cuvinte rusești „Guvernul provizoriu“ pentru mine această statuie. M-am împotrivit, lăsîndu-l pe vrăjitorul de vrăjitor, de parcă ar fi fost de la o muscă. În prima jumătate de oră pisica costa douăzeci și cinci de dolari, apoi cincisprezece, apoi zece. "Și pentru cinci veți vinde?" - sigur că nu a fost de acord că am întrebat. A fost de acord, hapsân cinci dolari, a fugit de la mine atât de fericit că am suspectat - prețul ei de cinci cenți, nu mai mult. Am rămas cu o pisică care cântărea cel puțin cinci kilograme și m-am uitat la ochi uriași, egipteni. A spune că o astfel de întâlnire binevenită și mult așteptată cu Piramidele sa transformat în iad pentru mine, nu este nimic de spus. Nu am un sac sau pachet, târât creatura din fonta (iartă-mă Isis sau Osiris), transpirație și înjurături dealer .... Aruncați-o - a fost un păcat, toți banii, așa că am mers cu ea la hotel. Cat a avut locul ei la noptiera, și eu, în care ploaia a implicat mintea, a început să se gândească în cazul în care pun achiziția - pentru că Rusia împinge cinci kilograme pisica din fontă Nu vreau ... Răspunsul însuși a venit, în adevăratul sens al cuvântului - pe ușă un vecin german a bătut, odihnindu-se cu familia și trăind opus. Din moment ce el și soția lui au fost fluent în limba engleză, am făcut prieteni cu ei și a mers la cină împreună. Aici este I și piețele aruncat pisica fier - pentru douăzeci și cinci de dolari (probabil, în familia noastră erau evrei), explicându-le că deține familia, și că l-am cumpărat pentru mine, mai târziu a amintit că nu-mi dor de la vamă.

Uneori, când îmi amintesc acest incident, eu reprezintă această familie germană într-o casă frumoasă de pe Rin. În imaginația mea, ei au sărat în mod invariabil varză, și sunt servite de o pisică din fontă, pisică egipteană care ține familia.

Aventurile au fost și încă, dar aceasta este o poveste complet diferită.