Dracula face recenzii despre film

Cel mai recent în cinematografe au început să apară filmul „Dracula“, care a tras mintea criticilor comentarii cu mult înainte de premiera. De ce, un asemenea personaj colorat! Vlad Dracula a fost nu numai un mare lider, comandantul curajos și un războinic viteaz, ci un om pasionat, mintea și prudentă a cărui strategie ia permis să câștige faima nemuritoare. Dar îl cunoaștem pe Dracula din cauza meritelor sale militare? Cu greu cel puțin jumătate din fanii superproducții Vlad Tepes necăjească să se uite la biografia lui, să știe cât de mult a câștigat, și, de fapt, dușmanul a provocat să tremure. Oameni mult mai obișnuiți sunt interesați de metafizica care înconjoară acest nume.

Dracula face recenzii despre film
Cine este el, Dracula, ale cărui recenzii sunt lăsate în rețelele de fani tineri și maturi ai fanteziei? De unde a venit și ce stereotipuri au rămas până acum?

Istoria în față

Ce fel de persoană era Dracula?

De fapt, nu există confirmări ale presupunerilor lui Stoker din istorie. Da, Vlad Tepesh a fost un om aspru și crud. A câștigat nenumărate victorii și, în afară de puterea militară, a avut talentul unui mare strateg și al unui întreg arsenal de mijloace pentru intimidarea dușmanilor. Deci, darul de vorbire pentru armata adversarilor a privat terenul pe care erau colaje cu capete plantate pe ele. Dar dacă te gândești la asta, cine poate să-l condamne pe Dracula pentru o protecție feroce a granițelor sale? Contracernicitatea naturii sale și permisiunea de a genera sute de cărți, filme și chiar grupuri muzicale.

Parcela și depunerea ei

Cartea este citită foarte ușor, deoarece nararea este realizată în numele diferitelor personaje, prin jurnalele și scrisorile personale. Și unde poate fi o persoană sinceră ca într-o conversație cu el însuși? Aprofundând în conținutul jurnalului eroilor și al scrisorilor, cititorul abordează pas cu pas soluția misterului principal. Cine este Dracula? Este periculos? Putem să scăpăm de el? Vreau să avertizez eroii care, par să nu înțeleagă esența teribilă a cuiva care se ascunde în spatele unui graf important și curtenitor. Cartea "Dracula", recenzii despre care sunt foarte diverse în conținut, atrage exactitatea descrierii și absența unor povești de groază explicite. Cititorii încep să se simtă teamă când nu există motive clare pentru aceasta. Și asta este doar îngheț pe piele.

Evoluția stilului

Deja după primele pagini ale cărții cititorul înțelege că contele Dracula este un adevărat vampir, iar vampirul este vechi și foarte viclean. Pentru el, nu este deloc plăcut să-i înduioșeze colții în gâtul primei victime. Nu, în acest sens, Dracula este mult mai deștept decât vampirii pe care oamenii vechi le-au temut. Imaginea lui este mai modernă, de aceea copiem atât de des în literatură și cinematografie. Dracula impresionează cu rafinamentul, manierele și simțul tactului. Stereotipurile rămân în vigoare.

Dracula face recenzii despre film

Deci, Dracula frică de usturoi și trandafiri, nu se pot deplasa la lumina zilei, de așteptare pentru această dată într-o cutie de lemn. Contele nesățioasă foamea, și el este evaziv, mai ales pentru cei care se tem să creadă în esența sa. O imagine teribilă este jucată pe navă, care din întâmplare a devenit transferul lui Dracula într-un oraș mare. Unul câte unul, marinarii încep să dispară, fără urmă. Căpitanul nu știe ce să gândească, pentru că nu există unde să coboare de pe navă în marea liberă! Drept urmare, nava ajunge la portul gol și la cârma cadavrului. Poate că motivul pentru moartea întregului echipaj a fost nu numai Contele însetat de sânge, dar raționalitate excesivă, pentru că ei au până de curând nu a crezut în prezența metafizică. Și un alt exemplu de deprimant necredinței - este mama nefericită a unuia dintre personaje, care nu este văzut în fiica boala nu este nimic ciudat, și, prin urmare, sa grăbit moartea sa, pur și simplu deschide o fereastra in dormitor.

Ce sa schimbat?

Vampirii nu se mai cred, pentru că au încetat să mai fie monștri din Evul Mediu.

Dracula face recenzii despre film
Acum vampirul este galant și fermecător. Înainte de el este imposibil să te opui, nu poți să închizi ușa și să refuzi să-l săruți. Vampirul a devenit o societate de elită. Nu este suficient pentru el să-și satisfacă foamea, trebuie să-și pună în aplicare planurile, să mănânce sângele celor mai frumoase doamne, să facă o avere. Și acum vampirul poate fi singur, pentru că altceva să-și explice dorința de a-și crea propriul fel. Da, și a apărut o dorință pentru sadism, pentru că a creat un tânăr vampir, el înțelege că aproape cu siguranță o omoare cu moartea în mâinile foștilor prieteni. Poate de aceea povestea despre Dracula și nu-și pierde relevanța, punând principalele întrebări despre opoziția dintre bine și rău. Este posibil să se săvârșească pentru om o crimă? Sărutul este mereu distractiv? Și ce explică binele, care devine rău?

Mergem la cinema

În fiecare an, se schimbă viziunea reprezentanților industriei de film asupra istoriei tristului grafic. De altfel, numai felul de alimentele lui rămâne neschimbat, dar aparența nu este în nici un caz. În filmul "Nosferatu" protagonistul părea să fie dincolo, ciudat, dar din acest lucru nu mai puțin teribil. Se pare că nu este un film de artă, ci un film documentar, iar interpretul rolului principal, Max Shrek, nu pare să joace deloc. Apropo, prima versiune a ecranului a fost interzisă de moștenitorii lui Bram Stoker, astfel încât creatorii au redenumit Dracula în Earl of Orloc. Apoi a venit celebrul Bela Lugosi, care poate juca pe bună dreptate în opera. Dracula lui este puțin naivă prin standardele de astăzi, face strădaniile și își curbe buzele, dar într-o noapte întunecată este încă înfricoșător. Într-un film filmat de Werner Herceg în 1978, recenziile lui Dracula erau în mare parte negative, deoarece această fantomă a nopții nu scade nimic. Tot ceea ce era om în el a murit, era doar o dorință de a semăna frica.

Sex și sânge

Urmașii graficului

Orientarea spre câștiguri

Să rezumăm

Dracula face recenzii despre film
Deci, ce este atât de atractiv pentru Dracula? Recenzii despre film pot oferi un răspuns complet sau o imagine? Abia pentru că Dracula este mai mult decât un personaj. Reamintind acest nume, amintim întreaga epocă, țara și o listă a temerilor noastre. Fără Dracula, nu ar exista mâncare pentru mintea multor scriitori, scriitori, animatori și chiar scriitori. Eroul a intrat în comedii și desene animate, a devenit personaj de carte de benzi desenate și o mască pentru Halloween. Nu este vorba doar de temeri de astăzi, ci și de oportunitatea de a prezenta răul în oameni, de posibilitatea de a se confrunta cu el și de a-și expune crimele. În același timp, personajul este atât de ambiguu, încât nu poate fi numit răul său absolut. În noul film despre Dracula, eroul luptă pentru poporul său și face totul pentru a salva copilul. Nu sunt aceste trăsături ale unui om real?

Dracula face recenzii despre film