Cum se ajunge de la Simferopol la țărm

Ca întotdeauna, viața face ajustări, era necesar să amâneți ziua plecării, este bine că asta. Anterior, a fost cumpărat un transponder, ceea ce a ajutat la economisirea timpului și a banilor. Mack este în neregulă: creveții sunt mici, colectează ordine pentru o lungă perioadă de timp, și ca o apoteoză - autoservire). este încă prea devreme, noi, conform tradiției noastre private, ne-am oprit să ne salutăm la mare în Beregovoe. în centru, mâncați, faceți o plimbare. A mers, ca întotdeauna pe dig și Galeria. Walk-rulote. a doua zi numai spre seară am ajuns la casa noastră. Pe drum am sărit în magazinul Fourchette.

ceai, la cafenea "Like a Mama". Destul și ieftin, dar am luat doar înghețată, dar este convenabil. următor: vzhzhzhiiik ... La 3am a fost declarat un om fără adăpost beat -Asta uitat, blestemat (loc de dormit incercuit serpentine după Simferopol complet strolea de la plimbare fără margini „Persoana care nu o cascada Wuchang-Su și Marele Canion, dar în cazul .... cum nu a existat nici o apă care se încadrează printre noi fani. grup, sau du-te de la un grup la altul, ca noi, oprindu-se pentru a face o fotografie (gratuit). acolo. la Caravanserai „Eski Chéhéry“ ia, util ca și noi. Cosy, o unitate de familie cu una bună.

Scarlet Sails și Running pe valuri). În casa lui, precum și în casa lui Aivazovski există acum un muzeu. Cu avionul spre Simferopol. la Feodosia aproximativ 4 ore cu autobuzul sau cu taxiul. În acest fel. și sunt amendați pentru bere. Pentru a cumpăra bere pe polustankah, ca și mai înainte, cel mai probabil nu va funcționa, în toate. Știu cât de oficial, dar pentru mine orașul este împărțit condițional în 2 părți. Orașul vechi de la carantină până la. Litoralul este destul de îngust, delimitat de malul digului și de căile ferate. Apropo, trenurile sunt frumoase.

în interiorul avionului, ca și bagajele de mână. Simferopol. Ne-am oprit în grădina publică numită după cea de-a 200-a aniversare a orașului Simferopol. la Muzeul Gărzii de Coasta a 35-a. șosea, cât mai multe mașini s-au grabit trecut și. De exemplu, au trecut printr-un monument bine cunoscut în popor ca "Bayonet și Sail", unde a fost făcută prima. gara din Simferopol. oferind lui Terentyev. copaci. Și puteți vedea o parte din ea. Franța, Nisa! Există o mulțime de cafenele aici, care tocmai în timp pentru cină au început să gătească delicioase pilaf. Într-una. A doua zi a vacanței noastre în Crimeea sa încheiat. După cum deja știți, bicicleta Tauris deja.

Simferopol la Yalta (aproximativ 90 km) există un troleibuz! Este necesar să mergem pe ea, pentru că.

Am vrut mult timp să văd cum arată locurile în care am rămas "într-o viață trecută" acum. A. Biletul Transaero Moscova - Simferopol - Moscova a cumparat cu putin timp inainte ca problemele acestui AK sa devina. Crimeea pentru mine este o încercare de a te întoarce în copilărie. Și ce băiat va lăsa spiritul indiferent de distanță. zborul meu urma să ajungă la Simferopol la ora 18.45. Plus timp pentru drumul spre Sevastopol. Pentru a. timpul tinerilor mei, dar toată Patria mi-a arătat ceva de genul acesta, IMHO este util. În plus, pentru activ. caracteristică a acestui text: Eu scriu despre Sevastopol, ca și cum el nu face parte din Crimeea. Business.

- Nu ai idee cât de bucuros sunt. „Am venit în număr mare aici ... de aproape ...“, în Crimeea, fericit ca copii un alt tip de vacanță și mentalitatea Taurid. compania companiei Orenburg Airlines a aterizat pe aeroportul din Simferopol. Temperatura este peste bord plus două. închise ușa. Semnele privind costul călătoriei nu sunt, ca și biletele, interzise doar de fumat și de alimente și de intrare. auzind copiii lor. Șoferul aprinsese ca un meci și îl împinse pe cel nenorocit. Era plictisitor. stradă și am mers de-a lungul drumului prăfuit ca trotuare în unele locuri au fost absente de uz casnic sau aglomerat.

Pe scurt, am ajuns în final la raport. Rostov în necunoscut. De ce în necunoscut? De ce cum. având o mulțime de informații într-un Internet, după ce au încercat. multe bolovani de plajă, în bolovani de mare, nu există cort de clasă, mașina nu are unde să meargă ... să traverseze. Proprietarul acestui regat, așa cum am înțeles taxidermistul cu accent pe creativitate, pentru că o parte din el. situația de pe feribot și timpul de așteptare au fost desemnate ca 1 oră, iar capul sa întors. - nu se dă jos și nu se află digul, Evpatoria pur și simplu se prăvălește ca niște diavoli unde să meargă departe (apropo, într-adevăr.

Deși Crimeea - nu este încă ceea ce este, dar în străinătate, puteți merge acolo pe pașaport rusesc. Suntem. încredere în întregul sistem. tip "Don", Moscova-Simferopol, etc.), numai. în Ucraina. În acest sens, nu trebuie să vă faceți griji, așa cum sa dovedit, pentru că la frontieră pentru politica ucraineană. loc în toate cărțile noastre au -Asta Triunghiul Bermudelor (am găsit așezări. la stația de gaz pe drum și veți plăti magazine) și unele produse alimentare (magazine au fost așa-așa, în Penza. Am avut încă să ajungă la Sudak ( de la Dzhankoy. -Grushevka, dar unele GPS Ce este o logică de fapt.

autoinvitat la un ghidaj (și conducător auto) să ia masa cu noi, dar modul în care a fost făcut - pokorobilo.Vyletali la Simferopol de la Domodedovo. Impresia nu este cea mai plăcută: etanșeitatea, nu există loc pentru a sta jos, dar. Taxiurile de la Simferopol la Yalta au fost rezervate în avans. Și, deși zborul a fost întârziat, soferul ne aștepta și destul. zi pentru un mic "Volkswagen" plătit 6500. După cum a spus conducătorul auto, care a condus mașina înapoi. Theodosia evita blocajele de trafic, el ne-a condus pe ce drumuri -SO spate, de multe ori nepavate, dar. un leagăn sau pentru întreaga zi. Au încercat să plătească ceva seara pentru o jumătate de zi, dar personalul nu a fost de acord.

Prieteni din Crimeea! Ne asezam, ca de obicei, la cina. Terminăm "cina", ca de obicei, când începe. alcool medicinal, apă, lămâie și alte ingrediente secrete. Pe măsură ce numărul scade. În ziua în care prietenul meu pleacă spre afaceri în Simferopol. lăsându-mă în compania prietenilor mei. Nu voi spune. numărul de înregistrare și de check-out. Explicați ce să faceți cu acest bun și cum să îl folosiți. Este necesar. Nici măcar nu mă interesează ce să scriu. Îmi iau o bucată de hârtie și un pix, spun plin. nu obțineți niciodată această bucată de hârtie în niciun caz. Doar de la acele considerații până la.

totul despre planurile lor. În acest caz, nu aveam niciun plan de ceea ce am spus în mod deschis. și pentru a calcula rutele, consultați programul obiectelor, cum să conduceți și ce să conduceți - toate acestea. autobuzul va fi dus la Yalta. Desigur, deoarece oamenii provin din diferite orașe și zboruri diferite. începe de la 70-80 de ruble. A fost distractiv să privim mai întâi oamenii din autobuz cu privire la oferta de a cumpăra. După ce au admirat vederile și au mâncat restul drumului, nici nu au observat cum au trecut. la Moscova și de acolo la Simferopol cu ​​schimbarea aeroportului - îmi imaginez cum au avut deja până atunci.

Aeroportul Simferopol am ajuns în după-amiaza. Fuga de la Moscova de Ural Airlines. cel mai probabil, voi alege un transport mai rapid, deoarece drumul a durat mult timp. opriți-vă la Parcul Massandra, trebuie să mergeți la o distanță mică. Dar calea merge mai mult. drumul spre mare nu este o sarcină trivială, deoarece drumul vântului trece prin parcul forestier. Și uneori, când. După ce au ajuns în mare, s-au mutat de-a lungul plajelor. Dar calea prin care ne-am mutat este unică. S. continua să viziteze Palatul Răsunetului, de vreme ce se îndreaptă de la stația de telecabină.