Compoziție pe tema verii din sat

Scrierea corectă a unui eseu este scrierea declarației voastre sub formă de reflecție.
Meditația transmite cursul gândirii scriitorului, atitudinea sa față de împrejurimi, oamenilor, animalelor, fenomenelor, acțiunilor și impresiilor de la ei.

În reflecție, abilitățile elevului, intelectul, conștientizarea subiectului sunt revelate.

Compoziție pe tema: vară în mediul rural.

Compoziție: vară în mediul rural.

Oh, cât de frumos este în țară în timpul verii! Aerul proaspăt, natura, păsările cântând dimineața, plăcințele bunicii ... "Vasya! Vasya! Vine o voce din bucătărie. "Trezește-te, nepoată, micul dejun devine rece." Și acum, voi, micul dejun, ați alergat deja pe stradă, coborâți în pârâu, spălați-vă fața cu apă rece. Și totul în jur este atât de verde, înflorit. Vreau să sară, să alerg, să strig pentru bucuria și libertatea care te înconjoară!

În după-amiaza soarele este foarte cald, iar bunica și bunicul merg să doarmă. Și nu stați liniștit: ați trecut pe luncă, ați adunat o mână de fructe de pădure, ați tratat băiatul vecinului. Vaska, ah, Vaska! Să ieșim din praștie! "El strigă la tine. Și tu, fericit, alerga, care este urina, această praștie din lemn, și mândru de tine la acel moment - ai făcut-te!

Deja seara, te întorci acasă, îi spui bunicii tale cum a trecut următoarea zi de vară în sat. Și despre pârâu, despre fructe de pădure și despre băiețelul vecinului viu. Iar a doua zi, bunicul vă cheamă să mergeți la pescuit. Luați banda de pescuit preferată, pe care ați făcut-o cu ea, săpați viermi. Aruncați tija de pescuit și așteptați până când un pește curajos va mușca pe momeală. Și în jur - tăcere, stuf nemișcat. Bulka! - E prima captura. "Ce mare vas Vasca a prins," bunicul ma lauda.

Câtă bucurie pentru mine în aceste zile de vară! Și soarele se bucură cu mine și cu natura, și mă bucur de asta. Și cât de mult timp aveți în această vară scurtă! Bunico, bunicule, nu fi trist, o să vin la tine vara viitoare. - Vino, Vasenka, o să așteptăm. Ne aduceți bucurie cu noi, nepoată. Și amintirile acestei veri calde, aceste zile de neuitat sunt încă în memoria mea pentru o lungă perioadă de timp.

Compoziție: vară în mediul rural.

În vara am rămas în sat cu bunicul meu. Satul de pescuit din Volobuyevka se află în câmpul îndepărtat, așa că în vară nu era foarte cald acolo și nu simțeam căldura Moscovei deloc.

In prima zi, în Volobuevke și până de curând am fost implicat în activități normale: rulează în jurul valorii de cu copiii la plajă (un sat situat în apropiere de Marea Albă), în cazul în care ne-am plimbat și a jucat, a fugit în pădure pentru boabe ajută adulții să se destrame rețeaua și pentru a sorta captura de pește . De asemenea, m-am dus cu prietena mea Tanya la o biserică abandonată pe plajă.

Biserica, deși abandonat, foarte frumos: ziduri de piatră alb, lacune ferestre înguste, peretii interiori sunt pictate cu picturi magnifice ale unor scene biblice. Adevărat, picturile au devenit pobotrelsya și sa prăbușit, dar majoritatea imaginilor am văzut destul de bine.

În plus față de drumeții în zona înconjurătoare, de asemenea, am ajutat cu bunicii mei de la ferma: hrana animalelor de companie (bunicul meu o mulțime de ei aici și pui, și porci, și chiar de prepeliță), cu mopul în casă, ajutând la repararea acoperișului. Seara târziu am urmărit la televizor diferite de transmisie, cu toate că o cantitate mică de surpriză-vsegoo cinci canale. Era neobișnuit pentru mine, am făcut clic pe douăsprezece canale.

Compoziție pe tema: vară în mediul rural.

Vara aceasta m-am odihnit cu verișoara mea Seryozha din satul Shikhove. Am crezut că o să dispară pentru zile pe iaz, alege ciupercile după ploaie, și poate chiar în noaptea cândva posibilitatea de a vizita. Fratele meu mi-a spus cât de interesant este să pasc caii noaptea. Aceasta este noaptea. De fapt, așa cum a fost la început: am fost de înot în iaz, plajă, dar Serghei fost doar o dată în stare să-mi țină companie. El este colegul meu, are vreo douăsprezece ani, dar spre deosebire de colegii săi din mediul urban, are multe responsabilități. Acestea sunt pe pui curte, gâște, rațe, doi porci, doua capre - in, o economie de scurtă mare. Părinții sunt ocupați toată ziua, iar Serghei trebuie să ia parte la muncă în ferma proprie. Este clar acum de ce Serghei nu a putut să se distreze cu mine. Dar am dat seama curând că restul, așa cum am conceput, eu nu pot, nu am fost confortabil să stea în jurul valorii de când funcționează vărul meu. Și m-am angajat să-l ajut. Odată ce a spus: "Astăzi vom merge în pădure pentru a prinde arici." De ce ar fi nevoie de arici în fermă, Seryozha nu a explicat. "Veți vedea totul însuți", a spus el. Am prins doi arici, le-am adus acasă și am coborât cu ei în pivniță. Puneți aricii pe podeaua de la pământ. Înainte de asta au fost rostogoliti într-o minge. Simțiți-vă liberi, aricii s-au întors și au început să smulgă camera. „În pivniță rasă mouse-ul - a spus Serghei - că aricii și le va prinde. Ei se descurcă cu asta mai bine decât orice pisică. - Dar ai și o pisică! Nu o să fie mai ușor să dau de a efectua activitatea „a declarat Serghei:“ Pisica cumva frică de pivniță ca un foc. Ridică un astfel de plâns atunci când este închis în el, că Câinele de curte Dix nu găsește un loc. Și când șoarecii vor dispărea, vom elibera din nou aricii. Atât de mulți oameni din satul nostru o fac.

Lucrează pe limba și literatura rusă