Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

Astăzi despre locurile mele preferate. Despre o viață fericită și măsurată. Pe liniștea care este dată vechilor oameni, despre romantismul care împodobește pe tineri, despre armonie care trăiește în familie. Înălțându-ne versurile, ne distrugem farfuria cu detalii financiare, condimentând alte călătorii. Deci, Croația, Brela. Despre contextul geografic al Rivierei Makarska, ți-am spus ultima oară, precum și motivele pentru care alegi aceste frumuseți nesimțite. Munții, marea și acele sunt motivul balcanic, dacă te îndrăgostești de ea o dată, atunci această dragoste va rămâne cu tine pentru totdeauna.

Voi face publicitate sensibilității și tăcerii naturale și toți cei care vor pătrunde pot dori să facă acest lucru. Adăugați la acest cocktail dezastrul din Crimeea - și toți suferinzi și flămânzi merg brusc împreună la Brela. Prin urmare, în acest an s-ar putea să se întâmple hiperpopulație.

Cum să ajungeți la Brela sau ceva despre drumurile croate

Loc de joacă pe coastă

Brela am ajuns aproximativ patru zile. Puteți merge în moduri diferite. Există un drum cu taxă. pe care se poate obține prin 20-30 de kilometri de frontiera: du-te spre Zagreb și mai departe prin Dalmația Centrală, direct pe Riviera Makarska. Road fabulos - Autostradă. Pe aceasta ne-am întors înapoi, zboară întreaga Croația în timpul orelor de șase sau șapte, apoi - în Slovenia, prin Austria și Republica Cehă, timp de 12 nopți a rămas la hotel în Polonia (este dat pluta după Zagreb, la granița slovenă și blocajele de trafic teribil pe austro-ceh ). combustibil din Belarus am avut destul undeva Plitvice (rezervor mașină diesel de 80 de litri, suficient pentru 1,200-1,300 km). Pentru conducerea pe Croația și pe drumul de intoarcere, am realimentat în Croația (în cazul în care cel mai ieftin combustibil din toate țările de tranzit) - aproximativ 1,3 euro pe litru. În Croația, o mulțime de tuneluri lungi, impresionante, pus în munți. Acestea sunt lungi și un kilometru și cinci! O atractie minunata pentru copii si adulti :) Cu toate acestea, puteți citi mai multe cum să meargă cu mașina în Croația.

De la prima zi croată am dedicat lacurile din Plitvice. oprirea după o plimbare în camping lângă Zadar. atunci consiliul de familie a decis că nu putem să ne grăbim de-a lungul autostrăzii de la Zadar la Brela. Am vrut un drum frumos care să se desfășoare de-a lungul coastei. Ca un bonus pentru frumusețe. Viteza de drum nu portbagaj, plus orașele în care aveți nevoie pentru a încetini, dar puteți vedea Croația de coastă, case cu acoperișuri roșii tradiționale în toată perioada sa, marea, și punctele de vedere ale insulei. Dacă alegeți un drum liber de-a lungul coastei, considerați un truc dificil croat. toate indicii vor încerca să te ducă la autostrada cu taxă, uneori chiar să-i dai drumul, și nu pot exista indicii la drum de-a lungul coastei. Din acest motiv, am condus exclusiv pe navigator, dezactivând funcția de drumuri cu taxă.

Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

Sosirea în Brela este destul de neobișnuită. Drumul de-a lungul coastei se înalță în munți, iar Brela se află la poalele muntelui. Pentru a te găsi într-un loc minunat, trebuie să te duci sub semnul la Brela. Cu parcare în Brela totul este foarte dificil: parcare sau privat în apropierea furcălui în care veți trăi sau ... nu există aproape niciunde să puneți mașina. Cu carcasa armurii pentru călători, această nuanță este un număr de nuanță 1.

Brela. Orientare pe teren

Acesta este motivul pentru întreaga Makarska Riviera, puteți ierta afluxul de curios, de familie și romantic: ramuri Fluffy de pini (și ei sunt foarte diferite de cele noastre locale) atârnă peste plajele, umbrele naturale. Dacă vrei soarele, atunci du-te la țărm, unde se termină acele. În Muntenegru, nu am văzut așa ceva: există copaci, dar atât de aproape. Plajele din Brela sunt, de asemenea, destul de diferite: există plaje cu pietriș, există plaje nisipoase. Există chiar, există pietre.

Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

Se pare că cei mai capricioși oaspeți așteaptă aici.

Muntenegru sau Croația?

În ceea ce privește recrearea și alegerea "Muntenegru sau Croația?", Am definit pentru mine: Muntenegru este mai scump (la urma urmei, etichetele de preț în euro), dar arhitectura mi sa părut mai diversă. mai aproape de italian, țara este ortodoxă (dacă este important pentru tine). În Croația, resursele naturale sunt mai abrupte. alegerea locurilor pentru recreere este mai diversă (insulele sunt mult și linia de coastă este mai lungă), țara este catolică. Pentru Croația croazieră mai ușor și mai sigur (serpentină, cum ar fi în Muntenegru, nu am văzut în altă parte, și eu, sincer, teribil de înfricoșător pentru a merge cu mașina prin munți din Muntenegru). Du-te în Muntenegru prin Croația, mai ales dacă vacanta este mare - o opțiune bună, dar pe un drum cu taxă în Croația va trebui să furculiță.

Pentru recreere cu copii mici, aș alege Croația. coasta și a intrat în mare mai mult adaptate pentru copii, arici, pietre ascuțite nu au (mult, din nou, depinde de țara în care aveți de gând să locuiască).

Brela, apartamente

Totul sa întâmplat așa.

Universul, desigur, am realizat că am trecut de mai multe sute de kilometri și a condus familia se află în Brela. și nu în Dubrovnik, Split și Rijeka. Andrew (soțul meu a mers la toate discuțiile despre locuințe, care nu știe limba engleză, și se descurcă) a venit și râde: gazda nu înțelege în limba rusă, va fi în curând fratele ei, și este necesar să-l întreb. Apoi am cu fetele târât afară din mașină și du-te pentru a vorbi cu amanta: se pare, o femeie tânără numai furci sora gazdă în cazul în care camere închiriate cu facilități private (duș, WC, internet, ventilator) pentru 40 de euro, un total de bucătărie - cost suplimentar - 5 euro.

Vila noastră (etajul 3)

Pe pești fără carne și cancer! Așteptăm proprietarul, care trebuie să ne spună secretul - este un număr gratuit. În timp ce proprietarul numit Mate a pescuit cu succes, am măturat puțin mai mult în căutarea locuințelor și am luat-o ca un fapt: fie că suntem norocoși, fie că suntem condamnați la camping pentru a doua zi. Mate a venit. Și-a dat binecuvântarea. Camera, cu o priveliște frumoasă a mării, cu o loggie care se ascunde de soarele arzător cu o ramură imensă de pin, este a noastră!

Sincer, cameră mică par să ne un pic: două paturi simple, dulap, noptiere și un ventilator (și WiFi excelent). Dar, în ziua în cameră, aproape că nu sa întâmplat, a venit numai seara să bea vin, o baie și somn, astfel încât vacanța de un astfel de factor nu este rasfatat (de altfel, copiii din seara rulează în jurul casei, flirta cu băieții gazdei, câini oaspeți și zâmbitori nou-veniți) . Loggia a fost atât de minunat încât am uitat repede despre miniaturizarea noua noastră casă.

Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

Andrew după câteva zile sa mutat să se culce în aer liber în sacul de dormit. Odată ce am decis să aflu cum el doarme pe balcoane, și a rămas acolo până în zori: să doarmă la sunetele muzicii croate cu miros de briza marii a fost mult mai plăcut decât la zgomotul ventilatorului. În cazul în care camera este închisă dimineața, cu obloane din lemn cu jaluzele (care sunt frumoase obloane spaniole!), Atunci nu se încălzește în timpul zilei. Și pentru a fi într-o cameră care nu este umplută cu aer cald, seara este foarte confortabilă - nu este nevoie de un aparat de aer condiționat.

Brela: cum puteți petrece ziua pentru a vă relaxa cu copiii la mare

Pentru acest fel de mâncare, o mulțime de înot și culcat în jurul sub ramuri de pin, diluarea totul cu sos de la excursii în orașe cu arhitectura vechi de secole.

Am trăit, să zicem, dacă măsuram linii de hotel obișnuite, undeva între a doua și a treia, chiar mai aproape de a treia. Datorită acestei înălțimi, am avut o panoramă magnifică, plus fitness în fiecare zi - uh, frumos!

Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

Până la mare, fără malyshni 9 minute pentru a merge, cu copiii - de două ori mai mult timp: de obicei, marș la mare - este un mers lent, cu robinete la magazine locale cu coacere și fructe, suveniruri și felul de lucruri din China.

Cea mai grea sovdep. ne-am întâlnit în Europa, ne-a depășit în Croația. Și - prosoape pe plajă, în dimineața. Croația, Brela sunt renumite pentru coasta lor spațiu lung, în cazul în care plajele pentru fiecare gust și dimensiune, dar detnye oameni (le-am înțeles perfect), care locuiesc în centrul satului, incapabil să se miște de pe picioare (singura cale, singura cale ...) cu kilometri malyshney în acest fel cinci la nimeni nu a marcat loc Polotenchik sub soare. În această parte, pe deasupra, multe restaurante, puteți oricând pentru masa de prânz, după plajă, fără a merge acasă pentru a lua masa picătură masa lor.

Am reușit să urmăresc acest coșmar timp de două zile. Intrarea în transă cu animatorul.

Prosoape pe plaja - aceasta este o mare rușine că a venit nu numai slavilor, dar oamenii înșiși ... și Europa! Desigur, bănuiesc că acest exemplu rele pe care le-au atașat suntem sălbatici și vandali)), iar restul au decis să lupte între aceste aceleași metode. Am avut o idee să vină dimineața devreme și să colecteze toate prosoapele într-o grămadă, și dacă întreabă cineva ce e problema, indicată pe etichetă, în cazul în care alb-negru, că lucrurile pe plaja nesupravegheat Nu lăsați sau să fie eliminate de acolo. Și totuși, nu am ajuns la o educație nobilă, pentru că „nu este metoda noastră.“ Scarpinatul capetele noastre, suntem, spre rușinea mea, a început să facă același lucru: în dimineața, la un moment dat cu soțul ei a schimbat campanii de plajă, în cazul în care de înot în apă părăsită și caldă, apă minerală cristal cum ar fi, și apoi lăsat sub un copac de pin Towelie, aplatizate pietre. Dacă nu vin la plaja de la 7.30 sau 8.00, atunci toate scaunele din umbră, ca și în piață, vor fi discutate de către alte vandali. Într-o minunată Brela trăiesc în conformitate cu legile junglei și am învățat repede. În caz contrar, populația locală și turiștii sunt oameni buni.

Pe drum puteți cumpăra de copt proaspete delicioase (2-3 euro pentru întreaga familie), în acest moment de a se trezi distracție de familie cu mic dejun prepararea multivarka ... etanșeze timp fără griji :) Unele cereale am luat dimineața după o baie marină, astfel încât să nu condus de hipermarketuri in alimente si atunci nu e de mirare de ce copiii nu mananca terci locale (fetele noastre sunt foarte mândru de terci de cereale pentru micul dejun, și, în același timp, pentru a le acestea sunt cerealele foarte sclifosit și europene adesea diferă de Belarus). În cazul în care întreaga familie pomylas / ras, copii au mancat / din sens opus, colecta toate în brațe și de ceas 10-10.30 sale merg la mare. Sea Trek - este în mod necesar fructul pe drum (în hipermarket-uri în jurul valorii de același preț, dar smochine de vânzare locale, piersici, struguri, pepene verde grădini private), în snack încă copt proaspăt. Prețurile pentru fructe sunt aproape bieloruse, uneori chiar mai ieftine. Procedurile de apă - până la orele 2 - 3, apoi prânzul într-un restaurant.

Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

La trei masa de prânz (nu cred că mai tineri Xu, pentru că în acel moment ea nu a mâncat porția lui, și a fost alimentată de faptul că aceasta va atrage în farfurie tatălui meu / mamei) afară la noi, de obicei, în intervalul de 20-35 de euro, fără băuturi, și în consecință . Pestele este destul de scump în restaurante, dar este necesar să încercați. Toată lumea laudă dorado - peștele local. Am cumparat in hipermarket (poate fi încă locale, dacă puteți găsi) un kilogram de 10 de euro (în restaurant Brela O.5 kg plătică în valoare de HRK 100-120), și pregătit să ne găzduiască un pitchfork în foc. Sa dovedit a fi cel mai delicios fel de mâncare mare, restul restaurantelor.

Proprietarul furcii lui Mate pregătește pentru noi dorado-ul

Am fanfaronadă. Dorada a gătit pe foc

Hipermarketurile au tot ce ai nevoie pentru copii. devaysy, scutece și alimente. Cu tine, dacă nu ai nevoie de ceva special, nu poți lua prea mult. Cele mai apropiate supermarket-uri din Makarska, cele mai apropiate hipermarket-uri pe care le-am găsit doar în Split (poate că au ratat undeva în Omis, dar nu sigur).

Seara, când soarele cadea, am plecat de-a lungul coastei. În ceea ce privește lumina zilei și răbdarea copiilor. Undeva de-a lungul căii au găsit o cafenea cu clătite și înghețată și s-au așezat să-și mănânce cina.

Brela, Croația, familia pescăchilor, călătoresc în întreaga lume

Uneori am făcut excursii la Makarska (aproximativ 18 km de Brela) și Split (50 km). Au ales ora seara sau s-au uitat la vreme, daca nu era o zi foarte insorita, atunci aceasta zi este ideala pentru calatorii. Adevărat, nu au existat practic astfel de zile))

Am măsurat străzile din Palatul lui Dioclețian din Split

Cele mai ieftine și diverse suveniruri pe care le-am întâlnit în Split. Deși unele piese la prețuri câștigate în Brela sau în Makarska.

De obicei, nu suntem susținători ai minciunii și felierea, dar această mică vacanță planificăm o vacanță, care restabilește puterea.

Croația și Brela ne-au reînviat, oferindu-ne o mare calmă, ace perfecționate și o dispoziție cerească.

Zarina Bobko și all-all-all :)

din păcate, nu au scris și nu-și amintesc acest lucru pentru că nu erau chiar aparteri, ci mai degrabă o cameră cu facilități. Bucătăria este separată pentru toți ocupanții.

Anastasia, bună după-amiază! Îmi amintesc site-ul 1-2, dar nu există cafenele. plimbari sunt, de asemenea, un pic, doar cateodata trebuie sa te plimbi de-a lungul coastei si sa cauti ceva (am zburat cu o fiica cu un parașut, de exemplu). chiar pe Brela este foarte convenabil pentru a vă deplasa pe jos - este mic, dar coasta este lungă, iar tu doar te plimbi, te bucuri. și dacă deja doriți să părăsiți Brela, atunci cu mașina, bineînțeles, este mai convenabil. am cumpărat fructe direct pe drum - au existat întotdeauna câțiva comercianți pe mare. prețurile sunt foarte adecvate, chiar și în cel mai înalt sezon. Brela este foarte calmă, dar dacă intrați în sezonul de vârf, ca și noi, vă aflați într-o mulțime de oameni pe plajă. seriile uneori sunt concerte, dacă doriți ceva mai zgomotos, atunci în Brela poate părea prea calm.