Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

În luna mai 1881, un om de afaceri scoțian Alexander Findlay Smith a propus un plan pentru a accelera dezvoltarea de noi zone rezidențiale din regiune, prin lansarea unei noi linii de tramvai, care va transporta locuitorii bogați și distinși oaspeți din zona de la poalele Victoria Peak la partea de sus a muntelui. Ca urmare, linia de tramvai a fost lansată pe 30 mai 1888. A fost primul funicular din Asia.

De la începutul activității sale, această linie a jucat un rol semnificativ în dezvoltarea Hong Kong-ului în general. După cum era de așteptat, lansarea tramvaiului a determinat oamenii să colonizeze nivelurile medii ale vârfului și vârfului său.
Din 1888 până în 1926, tramvaiul sa mutat cu ajutorul unui motor cu aburi situat pe vârful vârfului. Tamburele lui, de 3,5 metri în diametru, se înfășura într-un cablu de oțel fără sfârșit care se întindea de-a lungul roților instalate între șinele tramvaielor. Cablul tras tramvaiul spre vârful vârfului și îl coborî înapoi. Linia de tramvai a fost de 1350 de metri lungime și a constat din cinci stații. În 1926, tracțiunea cu aburi a fost înlocuită cu una electrică.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

În primul tramvai erau locuri pentru 30 de pasageri din trei clase. Tramvai Center postat de pasageri de primă clasă pe cele două scaune din față este o placă de alamă a fost bătut în cuie 1908-1949 cu cuvintele „acesta este locul rezervat pentru excelența sa guvernatorul.“ În cazul în care guvernatorul apar dintr-o dată, fără avertisment, aceste locuri nu mai devreme ar putea dura mai mult de două minute înainte de plecare.
Urcarea către vârful vârfului Victoria era foarte interesantă și nu atât de lungă și atrăgătoare cum ne-am așteptat. Am urcat la vârf în aproximativ o oră și jumătate. Partea principală a drumului se întinde de-a lungul șinei.

Aproximativ la fiecare cincisprezece minute un tramvai a trecut de noi cu turiști fericiți, de dragul unei călătorii în așteptare timp de mai multe ore.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Cu cat am urcat mai sus, cu atat panoramele mai largi ale orasului ne-au deschis privirea.

Aproximativ jumătate am ajuns la stația de tramvai și am oprit acolo.

În timp ce ne odihnim, o tramvaie a trecut din nou. Șoferul, hotărând că așteptăm tramvaiul, ne-a arătat un semn pe fereastră, cu inscripția că nu există locuri și trec fără să se oprească.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Poteca spre vârful Vf. Victoria se desfășoară în principal de-a lungul liniei de tramvai. La intersecțiile cu străzile există semne din care parte a liniei se continuă calea. Pe aceasta, oamenii preferă să meargă pe jos. În general, în Hong Kong, în vara este foarte cald, iar zona de vârf datorită altitudinii sale are un microclimat mai rece. Din acest motiv, locuințele din această zonă a orașului sunt mai scumpe decât în ​​restul, iar publicul nu este sărac. În mijlocul parcurilor și străzilor, ne-am întâlnit în locuri special amenajate, unde câinii din Hong Kong disciplinați au posibilitatea de a merge la toaletă!

La noi, de regulă, pentru a curăța elevii, ezită. Cu toate acestea, în multe țări acest lucru este comun. Dar pentru a avea toalete canine echipate special, acest lucru am văzut doar în Hong Kong!
După aproximativ trei sferturi din drum, ne-am găsit la furculiță. O cale a condus drept înainte, iar cealaltă, în fotografie, a plecat spre stânga în sus.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Nu au fost semne la furculiță și am decis să ne continuăm călătoria pe calea care duce direct. Am mers de-a lungul ei pentru o lungă perioadă de timp, ca rezultat, drumul ne-a condus spre vegetație pe o pantă abruptă și sa dovedit a fi un sfârșit mort. După ce ne-am pierdut timpul, am reușit totuși să ne întoarcem pe drumul spre summit, depășind anterior câteva grădini și grădini. Dacă vă hotărâți să urcați pe vârful Vf. Victoria pe jos, fiți atenți, aproximativ trei sferturi din modul în care linia funiculară nu mai este principalul punct de reper. Traseul se duce în stânga liniei și urcă până la capăt.
Din furculiță traseul se ridică pe o pantă pitorească, de unde orașul era deja vizibil.

Ascensiunea la vârf mi-a amintit de modul în care noi, ca un copil, agățându-se de rădăcini și brusture, a urcat dealul abrupt abrupt în Petropavlovsk-Kamchatsky și partea de sus se uită la oraș și ocean. După un timp, drumul a oprit bobina serpentină pe munte și a ieșit pe drum. În acest loc există o mică parcare cu care avem o vedere spectaculoasă a portului.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Cu toate acestea, nu era încă vârful vârfului Victoria. Puțin admirând Hong Kong-ul și odihnindu-ne, am continuat drumul.

Când am mers pe drum timp de zece minute, după următoarea întoarcere a apărut obiectivul final al ascensiunii noastre, platforma de vizionare la vârful Victoria.

Câteva minute mai târziu, obosit dar fericit de ascensiune, am luat masa la unul dintre restaurantele de pe vârful Vîrfului Victoria, care ne-au întâmpinat cu mulțimi zgomotoase de turiști.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Aici am văzut, de asemenea, stația funiculară, la intrarea în care a durat o lungă perioadă de multă oră de turiști care au cumpărat bilete în sus și în jos.

După masa de prânz am urcat la puntea de observare a Vârfului Victoria, cunoscută sub numele de "Terasa Sky 428". Site-ul este deschis în zilele lucrătoare de la 10am la 11pm, iar în weekend și sărbătorile de la 8am. Biletul costă patruzeci de dolari Hong Kong.
Ce vedere minunată a portului a fost deschisă de pe munte în secolul al XIX-lea.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Această specie nu sa agravat într-un secol.

Vă recomandăm să vă urcați la punte de observare seara, în condiții meteorologice bune. Astfel veți putea vedea orașul de zi și de lumina luminile orașului noapte după un cer întunecat și clare vă permit să vedeți o panoramă largă, până la munții din partea de nord a orașului, în direcția în care limita se află între partea continentală Shenzhen și Hong Kong Special District administrativ .
Un bilet către puntea de observare dă dreptul la o reducere în magazine și instituții situate în aceeași clădire. După ce am vizitat The Sky Terracce 428, am cumpărat bilete la o reducere la muzeul de ceară Madame Tussaud, situat la parter. După muzeu, am coborât rapid de la munte până la stația de metrou Admiralty cu autobuzul numărul 15.

Urca pe vârf Victoria, Hong Kong

Terminalul de autobuze de la Victoria Peak nu este departe de turnul de observare. Autobuzele cu autobuze de dimensiuni reduse funcționează mult mai des decât un funicular de tramvai și iau mai mulți pasageri la un moment dat. În ciuda numărului mare de turiști, cozile pentru autobuze se mișcă repede.
În timpul unei excursii la Hong Kong, trebuie să vizitați Vârful Victoria. Vârful Victoria este o atracție faimoasă. Vederea spre Hong Kong, care se deschide de pe platforma de observare a vârfurilor, este recunoscută drept una dintre cele mai frumoase panorame ale orașului din lume. De remarcat este călătoria spre vârful vârfului pe un funicular unic de tramvai. Acesta este un traseu foarte fascinant, de la care adulții și copiii sunt încântați, dar bucuria călătoriei este oarecum umbrită de liniile foarte lungi de aterizare. Cea mai bună opțiune: să mergeți acolo cu tramvaiul și să mergeți în jos cu autobuzul sau invers. Ei bine, dacă sunteți tineri, în stare fizică bună și sezonul nu este fierbinte, puteți fi interesat de o urcare de două ore la vârful Victoria pe jos pe pante foarte abrupte. Marea de impresii, poze frumoase, oboseală sănătoasă din efort fizic în aerul oceanului proaspăt și un sentiment de mândrie în sarcina pe care o garanți. Mersul pe jos de la vârf de Victoria cred că nu este mai puțin fascinant și complex decât alpinismul. Principalul lucru este să fii rezonabil!

Articole interesante

Cum se ajunge la Marele Zid: 5 moduri

Elena, am adăugat în articol informații despre numărul 15 de pe Vârful Victoria. Dar îmi recomand cu tărie să nu vă deplasați până la vârf, deoarece există o probabilitate foarte mare de a pierde zborul. Timpul este foarte scurt. Cu toate acestea, în Hong Kong există alte locuri interesante de vizitat care vor fi destul de trei ore.

Kochevnik, eu însumi am crezut că nu vom fi la timp. De ce ar trebui să fie experimentată averea dacă mai sunt multe de văzut în Hong Kong? 🙄 Doar până când nu a venit decât cu o navă cu STAR FERRY. 😐 Poți să sfătui ceva? Și este departe de centrul spre Avenue of Stars?

Ne-am bucurat cu adevărat de Avenue of the Stars. Acest loc în Hong Kong este, de asemenea, destul de meritat considerat o necesitate pentru a vizita. Cred că va fi interesant să scriem o notă despre Avenue 😕. Din centrul se află doar două stații de metrou.