Ura ciocolata in doua ore, domeniul culturii

Urăsc ciocolata în două ore

Dimineața devreme. Strada este deja primavara, dar undeva pe marginea drumului sunt încă troiene. Pe suprafața grupului mână Constructori de elevi somn. Băieții au adunat într-o parte, afumat nervos, trecerea de la picior la picior, se pare că, în scopul de a păstra într-un fel de cald în această dimineață ploioasă. Aproape toate păr așteaptă mult de dorit: unele despletit, ca o vrabie după baie, un alt suficient de elegant în cazul în care mama lins îngrijire-pisică, cineva păr înghesuit într-o parte, ca și cum el a fost adormit, nu m-am întors pe noapte . Gatul lor grațios au fost Bared la obscene, și-ar dori să le vânt fular cald și moale; jachete dezasamblate deblocate; pantofi lăcuite, scurgeri. În același timp, frumoasa jumătate a întâlnirii într-un fel încearcă să se pună în ordine, în comun pentru această sarcină este dat numele de „namarafetitsya“: pungi foșnind, fixați capace ruj fulgera undeva iepuras dintr-o oglindă mică. Dintr-o dată, o singură persoană, timp olăritul lung despre in geanta ei, stampilat piciorul ei și cu regret incredibil murmură:

- La naiba, dosarul de unghii a uitat!

Ura ciocolata in doua ore, domeniul culturii

Toate fetele s-au uitat la ea imediat și au clătinat cu capul încrezător, probabil amintindu-se în această poziție ridicolă. După care a venit etapa finală a priobrahivaniya, a fost însoțită de pulverizarea popsikivaniyami. Aerul a fost imediat umplut cu diferite arome: floral, citric, dulce amestecat cu mare, picant și oriental - mirosul a înconjurat capetele tuturor!

Dintre toți tinerii, unul a ieșit afară - fratele meu Misa. Cu ochi maro, cu umăr lat, înalt; în ciuda vârstei tinere, are o burtă de bere. Am privit tot ce se întâmpla, stând lângă el și ținând mâna. Și din moment ce stiloul meu mic a fost întotdeauna pierdut înăuntrul lui, mi-a fost mai convenabil să rămân la unul din degetele lui. Scopul întâlnirii noastre a fost o excursie la fabrica "Cadbury" din orașul Chudovo.

Am stat în așteptarea unui autobuz de vizitare a obiectivelor turistice, dar nu a trebuit să așteptăm mult. După un timp de cincisprezece minute la stația de autobuz, legănându-se și frânând, autobuzul se apropie. Ușile se deschise, imediat ne-am spălat cu un curent de aer cald și toți s-au grăbit să ocupă locuri. Plyuhnuvshis într-un scaun confortabil, cineva a înălțat un oftat și apoi a expirat și a intrat într-un zâmbet dulce:

- Viața a devenit mai ușoară, viața a devenit mai distractivă!

Și autobuzul ne-a condus în țara SLEEPING.

Ura ciocolata in doua ore, domeniul culturii

Patru ore în urmă, conducem. Iată Bronvily Lane, 22. Toată lumea așteaptă momente dulci: lingă audibilă, udă, cineva se mângâie pe burtă și își frecă mâinile. Sărind din autobuz, am mirosit jacheta, mi-am ridicat umărul, mi-am făcut câteva mișcări prin piele - era vânt în stradă. Prins cu degetul fratelui meu, am început să mănânc rapid după pașii lui mari.

Înainte de grupul nostru a fost un ghid turistic, se pare că miroase a ciocolata! Și, în sfârșit, ne-am deschis fabrica de usi: miros imbatator de ciocolata cu un strop de napolitane crocante și nuci, ma lovit în nas! Am fost dus la vestiar, așa că am putea lăsa acolo articole de îmbrăcăminte, după care am avut o surpriză. Toate hainele emise: cizme, haine albe și capac de culoare albă, cu o bandă elastică. Nu a fost un vuiet asurzitor după purtarea de haine albe, toate arătat degetele unul la altul și se ghemui în fund lui cu râs. Cel Nu a fost distractiv - din toate aceste unelte de pescuit am fost abordat doar cizme, pulpana hainei agățat undeva la nivelul gleznei, brațul - la nivelul genunchilor, iar capacul elastic ar putea trage pe nas! Asta e nefericit Piero a trebuit să rămână timp de două ore!

Grupul nostru a fost adus la primul atelier. Ghidul spune ceva, fluturându-și mâinile, întorcându-se dintr-o parte în alta, pentru a atrage atenția cuiva, dar nu pentru nimic. Toată lumea, ca și cum ar fi încântat, stătea nemișcată, înghețată în diferite poziții, cu ochi largi și guri ușor deschise - mici bare de ciocolată plutea de-a lungul centurii în mișcare a transportorului. Copiile defecte au căzut într-un coș special. Am fost avertizați că nu puteți lua ciocolată cu dvs., dar din acest coș puteți mânca aici și acum cât de mult se va potrivi! Ne-am oprit și ne-am grăbit să atingem obiectivul: a existat o campanie generală și o ucidere.

Ura ciocolata in doua ore, domeniul culturii

Și am fost chinuit de un capac stupid, mereu alunecos în ochii mei! În următorul atelier, același lucru sa întâmplat, dar acum trecem prin "Picnic". Misha rupe cu nerăbdare și nerăbdare ambalajul, întoarse ciocolata în fața nasului, lingă și, deschizându-și gura largă, se ciocăni pe jumătate, ciocnind dinții. Pe următoarea banda, dalele de ciocolată se târăsau. Agiotajul la coșul "ciocolată" a trecut deja, cei mai persistenți s-au apropiat. Fata fragilă și slabă la vederea locomotivelor de ciocolată, suspină încet, își rostogolea ochii în sus și, cu o atingere a frunții ei, căzu într-un lăcomie.

Turul sa terminat! Am fugit la ieșire, căzând, împiedicându-se, scotând aceste haine amuzante în timp ce alergați, strigând:

- Dați-ne de aici!

La ieșirea ne-a fost oferită ciocolată. La această propunere ciudată, am răspuns în moduri diferite: cineva răsucit degetul la templul lui, cineva sarcastic a dat din cap, și câțiva oameni au acoperit gura cu mâinile ei, se părea că pentru un moment și va fi rău. O scurgere de aer proaspăt ne-a adus la viață. Dar mirosul de ciocolata va bantui mult timp pentru toată lumea. gustul zaharoși a fost pe buzele lui, în gură, gât, piept și chiar lipite de degetele de la o mână!

Ura ciocolata in doua ore, domeniul culturii

Pe drum, autobuzul era liniștit. Deodată, undeva pe bancheta din spate, o învelitoare rușinoase. Scopul ascuns și ofensat a umplut autobuzul. În locul unde provenea un rufâu, sa zburat cuiva, aruncată inteligent de o fată mică. De la sfârșitul salonului a venit o liniște: "Oh, scuzați-mă!". Nimeni altcineva nu a îndrăznit să spargă tăcerea moartă!