Un basm în loc de paradis este o notă cu

Și de data aceasta am intrat în foaierul cazinoului, dar nu putem face fotografii acolo. Și în sălile de jocuri de noroc acum intrarea este plătită, chiar dacă nu intenționați să jucați. Armenii din grupul nostru au venit, au pierdut niște bani, dar au fost mulțumiți: va fi ceva de spus. Interesant, ei au spus că de la Erevan nu există excursii de vizitare a obiectivelor turistice, așa că a trebuit să trec prin Moscova. Nu știu, nu există turnee sau nu există un astfel de traseu. Apropo, în grupul nostru erau încă doi bulgari și unul destul de tânăr (în sensul limbii ruse greu de învățat la școală), astfel încât sa dovedit a fi "prietenia popoarelor". Încă cu noi călătorit bunica cu bunica ei nepoata Khabarovsk și nepoata trăiesc în Canada.

Generația noastră își amintește de moda pentru "italieni" în anii 80, festivalurile de la San Remo au fost prezentate în televiziunea centrală ... Se părea că sala de concerte a lui Ariston era un palat imens. De fapt, o clădire modestă, așezată între casele vecine.

Avem o cale ferată DK va fi mai colorată. Asta înseamnă promovarea! Și Ariston este acum perceput ca un brand de aparate de uz casnic, deși festivalurile sunt încă ținute, Toto Cutugno le deschide în mod tradițional.
Orașul e drăguț, deși nu era suficient să-i consideri timpul. Dar nu am ratat șansa de a mânca înghețată italiană și am băut cafea. Nu e de mirare că înghețata lor este atât de faimoasă, ci de cafea și de nimic. Din anumite motive, chiar și în restaurantele de pe autostradă, cum ar fi Autogrill, au o cafea neobișnuit de delicioasă, deși par să o gătească din comun (bine, nu "cafea din Moscova pe acțiuni", dar nimic exotic). Plajele au fost văzute de departe, dar nu au făcut nici o impresie: drumul, banda îngustă a țărmului, apa. Poate că undeva în lateral este mai bine, dar în împrejurimile împărătesei împărătești nu e prea mult. Apropo, Maria Fyodorovna și-a amintit de palmele de pe acest dig în San Remo, și-a instalat recent bustul.

Un basm în loc de paradis este o notă cu

Pe drumul spre Lloret de Mar, fata care a însoțit grupul sa oferit să plătească o taxă separată Avignon: oricum, cu o trecere mare, este necesar să faceți o oprire lungă, deci este mai bine într-un oraș frumos. Cei mai mulți au vrut să facă un ocol și patru au votat împotrivă. Nu știu cum să-i conving pe ceilalți și mi sa oferit să nu plătesc - tot trebuie să livrez întreaga grupă, iar trimiterea a câte 4 separat ar fi mai scumpă decât să nu ia de la ei costul suplimentar pentru schimbarea rutei. Îmi place Avignon, dar am fost deja de 3 ori, pentru o săptămână în total.

Turnul cu ceas. Vedere de la Palatul Papal

Așa că am fugit prin oraș într-un super-Duper-piață E.Leclerc (în apropierea hotelului Ibis, în care a trebuit să se oprească): vinul este mult mai puțin costisitoare decât chiar de marcă Nicolas, același Veuve Clicquot mai ieftin cu 5 euro (bine, și cu prețurile rusești și de a compara este ridicol). Și, bineînțeles, înghețată de lavanda. De data aceasta am găsit doar un loc în care este vândut. Într-adevăr nu în cerere?!
Și aici suntem din nou în Lloret. În acest moment, într-un alt hotel din aceeași rețea situat puțin mai aproape de drumul pe care autobuze - Evenia Hawaii (înainte de Nisa am stat la Evenia Montevista). Hoteluri sunt obișnuite, marea nu este prea aproape, dar nu prea departe. În Monteviste am luat o cameră în anexă la clădirea principală, există chiar și un canal rusesc nu a fost, dar nu a fost un grup de adolescenți frenetice: a 2-a noapte însoțitorul meu sa mutat la un alt etaj, dar că acestea sunt încă nu au fost salvate, deși nu nu existau evenimente de tineret direct la hotel. În Hawaii a fost liniștită sau am fost doar norocoși.
Acest hotel pe Costa Dorada am fost luat prin aeroportul din Barcelona, ​​dar nu a trebuit să aștepte aproape: transplantate într-un alt tur cu autobuzul (VIAJES OLYMLIA), care a așteptat încă zece turiști (aproximativ 10 minute) și a condus de-a lungul coastei. De asemenea, acest operator de turism a dat autobuzul un minut de la ora declarată.
De data aceasta am decis să încercăm un nou loc - Koma-Ruga. Este mult mai aproape de Barça decât Salou, iar coasta este cam la fel. În plus, există hoteluri pe prima linie. Am ales Grand Hotel Europa.

Un basm în loc de paradis este o notă cu

Numele este tare, dar hotelul este într-adevăr destul de bun. Am comandat camere cu 1 pat și 2 paturi și am încercat să ne stabilim într-o suită de 2 camere cu 2 băi. Ca rezultat, la mijlocul secolului am fost stabiliți în camere separate (în apartament a fost posibil să se stabilească o dată, aproximativ 11 ore). Apoi am realizat de ce suntem atât de convinși: pur și simplu nu aveau o cameră cu 1 pat și am fost așezată într-o cameră obișnuită cu un pat mare. Dar aceasta este problema lor, am avea o diferență în prețul a două camere separate și nimeni nu ar reveni suita. Hotelul (și, în general, în oraș), o mulțime de limba rusă, pe „mâna“ în mesele de restaurant au fost semnate, inclusiv în limba rusă, dar „câine“ de la recepție au fost în limba engleză - vorbitori de limbă rusă fată are una, dar într-o altă schimbare.
Plaja este minunata, la inceput adancimea creste treptat, apoi la putregai, apoi devine din ce in ce mai adanca. Am condus sâmbăta, am scăldat perfect, iar de duminică vântul a început și un val sa ridicat. Și pe întreaga coastă - de la nimic de a face a mers la Calafell vecine și a plecat la Tarragona, și la televizor a arătat vremea în același Salou la fel. Bineînțeles, suntem curajoși cu soare, cufundați de nisipul mare - lovește din greu, doar ochii tăi au grijă. Și s-au scăldat fără nici o plăcere în apropierea țărmului - s-au acoperit cu capul, mi-am înecat ochelarii, ceea ce nu mi se întâmpla de 20 de ani. Este bine că erau piese de schimb, altfel ar fi dificil să pleci acasă.

Uită-te cum se îndoa palma! Am făcut poze de pe fereastră.

Și din nou, sâmbătă, suntem evacuați dimineața, iar avionul seara. Sub legea nemulțumirii, în această ultimă zi, vremea liniștită a intrat din nou cu marea blandă. Prietenul meu și am dat lucrurile într-un dulap și a mers înot, am luat o cauțiune prosop hotel, apoi la lucrurile ei umed în valiza nu. Și al treilea partenerul nostru a rămas tot timpul la autobuz în hol - nu a vrut să strică părul. Hotelul dispune de dușuri cu apă caldă, și nu doar să stea în câmp deschis: vă puteți spăla în condiții de siguranță de pe apă sărată și schimbarea. Până la părul meu, cred că nimănui nu-i pasă, dar în ultima zi să nu se bucure de mare este pur și simplu un păcat. În orice caz, am zburat cu o bună dispoziție, în ciuda vremii nefavorabile toată săptămâna, dar anul trecut gunoiul din mare în ultima zi de la Rimini a stricat toată impresia.
Apoi, un turist, răspunzând la întrebarea lui Costa Brava, a certat puternic Lloret de Mar și la lăudat pe Nisa. Da, pur și simplu nu pot fi comparate! Este necesar înainte de călătorie să decideți ce doriți și apoi să căutați un loc în care să-l obțineți. Îmi place Costa Dorada în sens plajă mai mult decât Costa Brava, dar există și avantaje pentru Brava. Și Nisa pentru o vacanță pe plajă nu aș alege, dar există un oraș frumos. Aproximativ, nu căutați Turnul Eiffel din Uryupinsk și creierul în "bustul inferior".

Cuplu Cu prietenii Cu colegi Cu familia singur Familie cu copii mici Familie cu copii