Trei-patru zile în tren, ca o arhivă

De fapt, mai întâi trebuie să cunoști vârsta fiului tău pentru a spune ceva.

Am mers cu trenul când copilul nu avea nici măcar un an. Dar, desigur, nu a fost timp de 3-4 zile. Cred că dacă există un compartiment numai pentru dvs., atunci copilul va putea să se plimbe și să nu deranjeze pe nimeni în același timp.

Trenul însuși nu ma deranjat pe mine și pe copil, dar el a vrut să urce peste tot, să stea pe podea, să alerge și să sară, etc. Accidental cu cineva împreună era ireal, pentru că, pe măsură ce oamenii de pe cap au sărit, nu l-am putut lăsa: -)

Nici măcar nu știu cum să mă spăl. Apoi ne-am spălat mai mult cu un prosop și am schimbat scutecele cu șervețele umede. Poprobuyte ia cu container kakuyuchto și apoi spălate într-un compartiment pentru un copil înmuierea un prosop și frecarea (acesta este modul în care văd eu).

Fiul nostru nu a mâncat prea mult în acel moment, așa că era ușor pentru noi. Din nou, totul depinde de vârsta copilului :-)

Fiul este deja mare, de 10 ani. Mergem în China, trenul este cam ca unul corporativ, vreau un loc cu două locuri în compartiment.

doar amintiri din copilarie m-au marturisit. Când aveam 8 ani, am locuit în Mongolia. Din Moscova am călătorit cu trenul timp de aproape 5 zile. Și cinci ani. Îmi amintesc doar cu nostalgia. Pentru fratele meu, aceasta a fost o adevărată călătorie. Deși aveam o astfel de familie, am fost foarte îndrăgostiți de călătorii, am planificat totul înainte de timp, am visat cum vom mânca, ce vom face. Am condus într-un compartiment obișnuit 4-po: părinți și eu și fratele meu. Au luat o cutie de mâncare: mult timp, cârnați afumați, carne de pui, ouă, unt într-un borcan cu apă, niște fructe, legume, fructe, biscuiți. Dar fratele meu si cu mine ne-a placut cel mai mult cand purtam mancare in termose pe vagoane: supa, al doilea vas (piure cu carne si sos), ceaiul a fost luat, cafeaua. În cea de-a treia zi, când au fost mâncate mai multe alimente și ceva rasfatat, am mers la mașina de restaurant sau la stații bunica a cumpărat o carte cu castraveți sărată și o pui. Au fost o mulțime de vagoane, în cinci zile toată lumea sa cunoscut și nu a ratat. Au luat șah și dame cu ei, acum poți să faci tot felul de tetris, cărți, cuvinte încrucișate.

cu trenul. Am călătorit de la Uzbekistan la Moscova timp de trei zile, am luat un alt tren și apoi încă 1,5 zile la Krasnodar. Frumusețe! Întotdeauna am iubit trenurile de atunci. Am intrat în compartiment și într-un loc rezervat. Într-adevăr, drumul - a fost o călătorie separată. Iubiti cu fratele meu aceste excursii, au trecut mereu si fara probleme. Au luat mâncare cu ei, le-au cumpărat la stații, au mâncat într-un restaurant-restaurant. Și, ca și Vikusha, mâncarea în mașinile de luat masa și bunicile era mult mai iubită decât acasă. Lupta pentru rafturile superioare, carti de joc :-), sa intalnit cu alti copii. Aș fi acum și cu plăcere câteva zile pe tren a condus :-). Disconfort, desigur, a fost, dar din anumite motive disconfortul nu este amintit :-).

în vara pentru sărbători și în toamnă s-au întors la școală. Capul a fost spălat în toaletă sub robinet, mama mea a avut și un cap și acolo au fost șterși cu un prosop. În general, doar o bună impresie a rămas. Vă doresc o ședere plăcută.

Mulțumesc! Dar, desigur, sunt mai preocupat de problemele de zi cu zi (de la cunoștințe, aparent). Aici vrem copilul să meargă la masina de mese sau pentru a merge afară, ci ca lucrurile în compartiment, și poate, de fapt, furate, sau puteți închide compartimentul. Bineînțeles, problema spălării și spălării este înfricoșătoare. Mulțumesc pentru impresii, dar probabil că mă voi gândi.

Vagoanele și cu coupe cu 2 locuri sunt diferite. De exemplu, există un SW ca în întreaga țară, și există, de exemplu, în Germania sau în Republica Cehă. În cea de-a doua versiune, compartimentul este mai mic, dar toaleta este mai decentă, apa cel puțin se toarnă din robinet.

Dar, asigurați-vă că pentru a lua în orice caz, o pungă cu bani și documente cu ei, lăsând coupe ca atunci când vizitează un restaurant și de ieșire de la stațiile de autobuz.
Întrebarea de a rezolva podmyvki compromis - ia cu tine o mulțime de rulouri sau pachete de servetele umede. În unele formulări există o mașină cu duș, dar nu știu cât de realist este pentru un pasager obișnuit să o folosească. În toaleta obișnuită, capul, după părerea mea, este pur și simplu imposibil să se spele (deși există alte cochilii în mașinile internaționale, nu știu), ca să nu mai vorbim de fastidiozitatea elementară. Puteți să vă spălați picioarele, dar, în opinia mea, este mai logic și mai convenabil să faceți totuși și servietele. De la produse, pur și simplu, luați împreună cu dvs. conserve (numai cuțitul conservat nu uitați), biscuiți, fructe sau altceva care pot fi păstrate timp de 3-4 zile fără frigider.

Într-adevăr atât de scump cu avionul? Aș fi, sincer, în general, nu merge mai bine decât 4 zile în tren.

Din compartimentul conducătorilor convertiți

Da, o geantă cu bani și documente nu este niciodată lăsată nicăieri. Niciodată. Este mai bine să purtați o pungă specială pe centură. Sau sub hainele (tatăl meu a făcut acest lucru, pânză, eu sunt cu el toată sesiunea a mers 5 ani) - nu mai este vizibilă din exterior.

Citiți răspunsul către Vikushi și, practic, pot spune același lucru. Cu un copil mare în care este mai convenabil și mai ușor, m-am gândit că te duci cu un băiețel.

Cu o spălare - probabil un șervețel - soluția perfectă. Ei bine, mâinile personale - fiul și fără tine în toaletă se vor spăla.

Mănâncă - deja ai scris. Dar aș mai oferi fructe uscate de luat - foarte convenabil. Dacă nu există nicio modalitate de a închide compartimentul - puteți merge la masa de luat masa, cumpărați alimente și aduceți-l în compartiment și mâncați împreună.

Mai mult nu este inventat încă :-)

În copilărie, a călătorit exclusiv în trenuri, a cumpărat un coupe pentru patru membri ai familiei. Tatăl a povestit întotdeauna povestiri interesante și anecdote despre diferitele naționalități și teritorii pe care am trecut. Întotdeauna așteaptă cu nerăbdare râul și podurile, orașul. Pe stilou a ieșit fără frică. În timpul călătoriei, toată lumea se cunoaște și se poate încrede în a-și apăra lucrurile.

Da, nu mai este "mai scump". Zbor pe un avion spre China, cu orașul nostru nu trebuie să meargă la celălalt puțin mai mult de 12 ore cu trenul, și de acolo cu avionul la Beijing. Și mai recent, o mulțime de neîncredere în transportul aerian. Deși am zburat în acest an, dar cu condiția să nu fie pe morcov, ci pe IL.

Dar comercianții nu știu, asigurați-vă că pentru a afla tot ce am venit să se odihnească pe mare, nici o dorință de a strica vacanta apropierea adversa la tren.

v nravilos detstve, un Teper kogda edu na rodinu, pentru a pokupayu bilet kupeyniy! nenaviju kogda lyudi nachinayut pereodevatsya v halati, Domashnie tapochki, iz gazet nachinayut dostavat Domashnie buterbrodi i varenie yayza, un osobenno kogda pyut vodku i nachinayut Prosit prisoedinitsya k ih kompanii. mne ochen nujno IMET svoyu territoriyu.
a na ochechestvennih samoletah ne letayu, apoi la baiatul ih.

În tren, poate fi (în unul dintre vagoane) un "duș". "Duș" - a spus cu voce tare, desigur. Acesta este furtunul pe care conductorul îl conectează în toaletă, închideți-vă și spălați-l acolo în picioare. Nu cel mai bun de conveniență, desigur, dar pentru o săptămână în tren în căldură și nu acest lucru sunt de acord :-). Călătorim cu trenul de 1-2 ori pe an timp de 7 zile într-o direcție, Moscova-Vladivostok. Totul este bine tolerat. Nu vă spălați acasă, dar puteți supraviețui timp de 3-4 zile.

Multe mulțumiri, Sakura, pentru informație.