Speranțe nejustificate ale lacului Vyalje

În această poveste vroiam să vă spun, dragi colegi, și poate chiar cineva care să-l avertizeze, să meargă la Lacul Viale, care este sub Peter. Sunt sigur că mulți oameni nici măcar nu au auzit de el. Ei bine, prietenul meu și cu mine am aflat accidental despre acest lac, despre mușcăturile incredibile pe el și despre varietatea de pești.

Ne-am uitat la hartă, am estimat timpul, am ajuns undeva cu 4-4,5 ore înaintea locului. Abia am realizat cât de greșit eram. Am mers acolo cu trenul, pentru că, potrivit prietenilor noștri, nu există unde să părăsească mașina decât în ​​mijlocul pădurii, când drumul se termină. Și tocmai am cumpărat o mașină, mi-a părut oarecum rău pentru ea, dintr-o dată.

În general, am ajuns la stația Mshinskaya, apropo, am fost extrem de surprins de prețurile ridicate pentru bilete - 200r. într-un fel. Am condus o oră 35min, apoi încă 10min cu autobuzul. Am plecat, am navigat pe hartă, am mers la un magazin local, am cumpărat mai multă pâine și apă, pentru că urma să rămânem pe lac timp de 2 nopți. Au împărțit bagajele și au început să se miște.

Pentru doi am avut: pe toc echipat cu unelte, barca „Dive-2“, două vâsle la benzoveslo ei, cort, rucsac cu provizii sestnymi, apă și sare la un pește ne-a prins sa deteriorat în drum spre casă. În general, un kilogram de 30 de frate.

Trecând aproximativ 300 de metri de-a lungul terenului aspră - și acesta este râurile și tufișurile, și, pe lângă aceasta, frânghia aproape impenetrabilă - ne-am dus în țara deschisă și am fost încântați. În depărtare, totuși, din nou, era o schelă care ne amenința cu aceleași probleme.

Ia primul pas pe Moss, am imediat eșecul generațiilor în apă, s-au dat zece pași cu dificultate, a revenit, a încercat să găsească o cale de similaritate, a fost fără nici un rezultat, a fost chiar mai rău. A trebuit să intru în apă. Timp de o oră am trecut 500 de metri, considerând că la această rată vom ajunge la 5-5,5 ore. Am ajuns la cops, iar din nou un vânt, un gunoi și șanțuri. l-au trecut într-un fel și din nou ochii noștri au avut aceeași „pajiște“ deschisă, urmată de păduri, de data aceasta nu am reușit mult mai sus de genunchi, greutatea presat pe umeri, dar dorința de a prinde un pește trofeu prevalat, cu atât mai mult am fost convinși Departe de oricine poate ajunge la acest lac.

Au trecut mai departe, doar jumătate din apă și sare au rămas din rucsac. A devenit puțin mai ușor. După ce am depășit această masă mlaștină, am mers la o linie mică de pescuit, ne-am odihnit, am lăsat toată sarea, jumătate din stoc și o altă sticlă de apă, sperând să găsim totul pe drum. A trecut linia și. din nou același peisaj: o fâșie de mlaștină, iar în spatele ei un lemn. Ei au vrut să lase barca cu vâslele, dar apoi și-au schimbat mințile, s-au mutat aproape din ultima lor putere, sperând că în pădurea următoare vom vedea lacul mult așteptat.

În acest moment, se scufunda aproape la talie, țânțarii doar a învins, dacă spunem că o mulțime de ei acolo, este pur și simplu nu spune nimic, au urcat într-un fel, chiar și în ecranele, fumul era imposibil, pielea feței și mâinilor doar mâncărime de la mușcături. Apoi, pentru prima dată, ne-am gândit să ne întoarcem. Dar am decis să continuăm călătoria.

Pentru următoarea linie a fost aceeași imagine familiară. Aici am devenit deja atenți în serios. Au lăsat toate echipamentele, aproape au înotat la linia de pescuit, și-au odihnit, și în acel moment, după cum păreau noi, am auzit murmurul apei. Am decis să mergem prin linie pentru a ne asigura că a fost un lac și să ne întoarcem pentru a aborda peștii din inimă. Au venit în partea opusă a pădurii și. TOATE TERAPII!

Forțele nu erau deloc, uitându-ne la ceas, am realizat că au fost aproape 8 ore, iar lacul nu era acolo. Ei s-au întors la lucrurile din stânga și au petrecut noaptea chiar în mijlocul mlaștinii. Trezirea, tot umedă și deloc odihnită, a mers pe drum, în timp ce fervoarea de pescuit a dispărut. Au revenit cu același succes.

Pentru a fi sincer, cum să ajung acasă, îmi amintesc foarte bine. Ne-am intors acasa joi seara, iar vineri dimineata, dupa ce ne-am consultat, am decis sa ne repetam plimbarea din nou, doar fara exces de greutate si 5 km spre sud. Au luat cu ei doar o tijă de filare și o tijă de pescuit, bine, o cutie cu boboci, bleste etc. Nu voi descrie toate aventurile noastre de drumuri de data asta, dar am luat-o. În doar 7 ore.

După ce au ajuns la țărmul lacului la ora 12 dimineața, au adormit imediat. M-am trezit în jurul orei patru de la stropirile de pe apă, adevărul lor era foarte mare, era evident cum merge un pește mare. M-am apucat să mă răsucesc, acolo aveam un mic wobblack și am încercat să-l arunc.

Dacă nu m-am trezit încă sau celălalt ma împiedicat să-l arunc la o distanță suficientă de țărm, în general, linia de pescuit, încurcată, a căzut literalmente la un metru de la țărm. Am inceput sa incalzesc bobina, iar in acest moment, wobbler-ul meu a fost atacat cu o asemenea forta incat am fost chiar putin speriat. Cu un moment de luptă cu peștele, l-am luat pe țărm. Sa dovedit a fi un stiuca destul de decent. Am strigat "A început!" și-a trezit prietenul și i-a arătat trofeul, care nu a fost încă îndepărtat de la vrăjitori.

El a luat o știucă sub branhii (așa cum a fost în mănuși din piele), a scos tee din gura ei, a prins undința de filare și a aruncat, a aruncat-o împreună cu manivela, cu cât mai mult am fost în imposibilitatea de a arunca orice nada. Sleepy, eu nu înțeleg ochii, el la rândul său, se uită la mine în apă și pe mâinile goale, apoi, când a dat seama că toate la fel sa întâmplat cu adevărat, cartier Lacul uimit doar unul, ci mai degrabă un cuvânt expresiv. Dar spinarea a dispărut.

Am decis să prindem în schimb, dar nici după 15, nici în 20 de minute nu a fost o singură mușcătură, deși peștele încă stropi. Au încercat să prindă plutitorul, extracția - două mâini. Așa că am chinuit încă 3-4 ore, în timp ce am pierdut 5-6 boboci și toate blazurile pe care le aveam, am terminat de pescuit.

Partea de jos a acestui lac este peaty, în partea de jos există un solid koryazhnik. Toate atașamentele noastre au rămas acolo. Dar într-una din turnuri, am prins ceva din greșeală. Tragând pe țărm, am văzut că mi-a rotit prietenul. Cel puțin o veste bună.

În general, au fost în zadar sau, ca de obicei, se întâmplă pescarii, căderile de presiune au fost sau luna plină. În plus față de o întâmplare, după cum sa dovedit mai târziu, știucă, nu am prins nimic. Și pe acest lac nu am întâlnit niciodată un singur pescar. Dacă cineva îndrăznește, noroc.

plimbări lungi. natura folositoare cum ar fi mersul pe jos, dar cel puțin înapoi în viață, și prin d.Pehenets a încercat să meargă? 1,20-1,50 timp întreg, iar drumurile nu sunt saboshsya (excepția cazului în care într-adevăr, într-adevăr nu încercați) și aparatul poate fi negociat cu local (în curte aprovizionare) și ukazhut.pravda rutier de ieșire nu este pe Biale și în Strečno, dar diferența nu este mare, am vizhu.egerya d. tona de teribil (dacă popadoshsya) Gata de penalizare ot1500 p. și mai departe, pot lua barca departe, așa că este aici.

Îmi place padurarii locale, dar despre care nu au fost slyshal.naverno beat ca să nu vsegda.ploho de pescuit de control, și o conștiință, ei nu se (plase, Weir de pescuit, merogami) și pescarii de captură pentru 5 Okushko RA fin 1800 a luat o barcă : tot dușmanul poporului, rămâne doar să trageți. Este posibil să "legea" .BLYUDUT.zhivotnye.

Băieți cât de mulți au băut pe drum? Aveam acum 15 ani de la Mshinskaya la Chascha în 7 ore, iar asta este de 45 km. De la soparla la Viale 6 km. noi suntem încă băieți mici de la grădinărit pentru a mânca calm dimineața timp de 1,5 ore a ajuns la modul de colectare a ciupercilor. Inul pe Viale este specific. Aceasta este în primul rând o călătorie acolo și înapoi și apoi totul.

Mlaștina nu este detskoe. Ești norocos că ai ieșit din nou. În timp ce există de la sat 1,5-2 ore. Am mers adesea în vară și primăvară pe gheață. Numai un bas mic. Ca și cum fiul a mers cu colegul său de clasă timp de 3 zile. De asemenea, doar un mic biban, dar mult. Pe drumul din spate, băiatul ia spus fiului său: Volodya, am crezut că ești o persoană inteligentă, iar tu scormonești, furtând și înjunghii.
Băiatul nu știa că fără ca Vova să rămână acolo pentru totdeauna.

Minya, da, ești conectat periculos!
Dacă fiul a fost crescut, atunci învățăm în general rău.