Sala de odihnă

70k rata, asta e regula acum.
Și apoi cu 20k pentru a nu merge mai rău "adecvat" administrator.

Odată cu eliberarea ratingului lui Takesho, mulți oameni s-au mutat fie în rang, fie nivelul a scăzut.

Vrem să facem asta, da, Takeso? =)) krasaucheG just =)) Dă-mi un rating, care este diferența, totul este egal cu resursa khan =))
Cu cât va fi mai mult, cu atât mai înfricoșătoare)))

Doar nu te comporți ca și elevi și totul va deveni mai ușor) M-am bucurat să vorbesc, mă duc să dorm)))

Te cred în multe moduri nu este corect) Oh, cine este cine și Nerv întotdeauna pentru dreptate. Deci, au existat motive bune în toate astea. Și înțeleg întotdeauna o indulgență vor fi oameni care sunt angajați în dezvoltare. La locul de muncă, e același lucru, nu-i așa? Și eu am iertat) Uitați-vă bine: cât de mult a fost regiunea pentru resursă? Luați cel puțin un anti-ieftin. La urma urmei, în general, toată lumea este fericită? Uneori, există mai puțini trădători, nu? Câți "jucători celebri" au fost îmbinate?) Cu toate acestea, nu a fost mai ușor să te joci) Ei bine, oricum, poți să acționezi ca un adult. Doar ignorați pe cei care sunt neplăcuți pentru dvs. și pentru toți)

Despre ce vorbești, nu? ia-o ca un exemplu de regiune, a jucat de zeci de ori cu cheaturi pe servere, a fost ștearsă, a venit un nerv și a restaurat-o stupid. astfel încât toate acestea să fie lipsite de sens. unii vor fi pedepsiți pentru cel mai mic jamb, iar alții vor râde de el. o astfel de politică.

Khabrovsk, există un astfel de lucru, libertatea de exprimare. și nimeni nu are dreptul să interzică să-și exprime opinia.
Dar, de fapt, adevărul tăie ochii.

Într-adevăr, te rog, încă vei fi mulțumit de prietenul ăla.
Ucideți cei mari și grași și jucați pur și simplu. Ei vor pune această evaluare profundă și pentru o lungă perioadă de timp.

Îmi pare rău, m-am plictisit

Aici sunt informații pentru fanii Fable 3. Informații utile privind localizarea cheilor. gnomi și cărți

auroră
Gnomi - 2
1) Dacă coborâți la docuri și vă întoarceți spre oraș, veți vedea un gnome așezat în partea de sus a casei. El se află între această casă și cel din dreapta, lângă fereastra de la etajul al doilea.

2) Urmați calea demonului tutorelui și păstrați-l în stânga. Piticul va fi deasupra arcului într-una din case, doar urmați strigătul său.
Castelul din Gloucesville
Gnomi - 2

1) Utilizați cardul pentru a teleporta la blocare. Pe măsură ce vă aflați la fața locului, mergeți la stânga după scara mare, apoi întoarceți-vă la dreapta și mergeți în bucătărie. Un pitic pe un raft de lemn pe un butoi mare.

2) Stă pe o baie de păsări în colțul grădinii. Părăsiți castelul prin bucătărie și priviți spre stânga. Acesta este piticul.

New Gloucesville City
Gnomi - 3

1) Piticul sub podul de pe drumul care duce la piață. Se află într-o arcadă mică în perete. Va trebui să coborați sub pod pentru ao găsi.

2) Când deschideți accesul la fabrica de plăcintă în timpul căutării "Libertatea pentru animale", căutați-o în cușcă sub intrarea în fabrică.

3) Du-te la podul cel mai apropiat de docuri. La vest de pod este o clădire mare de cărămidă. Înaltul perete al acestei clădiri este o scabie mică.

Noua piață din Gloucesville
Gnomi - 3

1) În apropierea ieșirii spre orașul New Gloucesville există o scară de-a lungul căreia puteți urca pe peretele orașului. Piticul în alee, în colț, puțin mai departe decât scările.

2) În apropierea ieșirii spre New Gloucesville City există o scară de-a lungul căreia puteți urca pe peretele orașului. Când urcați pe ea, mergeți spre sud spre închisoare. Veți observa că se va deteriora pe perete.

3) Du-te prin casa din stânga pubului. Un pitic în curtea din spate, în partea dreaptă a ușii.

Noul cartier vechi din Gloucesville
Gnomi - 2

1) Găsiți casa de pete (cel mai bine este să folosiți cardul). După ce o găsiți și înțelegeți unde vă aflați, veți găsi gnomul pe partea dreaptă a acestei case.

2) Du-te prin piața principală cu magazine în cartierul vechi. Virați la stânga la sfârșitul acestui drum, iar piticul se va afla pe peretele unei case. Căutați o scară mică, casa în dreapta ei (lângă zidul orașului).

Yasnodol
Gnomi (3)

1) Casa aflata sub Casa Egg (in spatele podului de piatra), acolo veti gasi gnomul. E pe conducta din mijlocul casei.

2) Este ușor. Este în casa lui Brian, în dreapta Academiei. Du-te înăuntru și o vei vedea înalt pe perete.

3) Căutați casa "Rugăciunea Shurshunchikov." Piticul e pe stâncile din spatele lui.

catacombe
Gnomi (1)

1) După revoluție, reveniți la castel și intrați în catacombe. Du-te la Primul tunel, și o veți găsi pe dreapta (aproape imediat).

Puteți găsi cloaca în conacul Wubble-Faddlbak-Glimborg de la orfelinat. Treceți prin tuneluri până veți găsi cel de-al doilea impas. Ar trebui să vezi gnomul destul de sus pe peretele acestui impas.

Peșteri de respirație înghețată

Peșterile de respirație înghețate se află în Valea Khmara

1) Cel mai bun mod de a le găsi este să se ducă la ușa Demonului și să se întoarcă. Întoarce-te înapoi când ai venit, și întoarce-te spre deal. Doar ține bine. În cele din urmă veți trece podul și veți găsi peștera în stânga. Este important să rămânem pe partea dreaptă. Pitici imediat după intrare, în partea de sus a stalactitului.

2) Va trebui să intrați în peșteri din stația monorailă (prin lac din fort). De îndată ce sunteți acolo, căutați gheață pentru a vedea gnomul stând pe vârful stalagmitei.

Pestera Crescentă
Gnomi (2)

1) După intrarea în peșteră, mergeți de-a lungul căii spre cascade. Ar trebui să vezi gnomul de pe stâncă lângă cascade.

2) Pe drum prin peșteră va exista o cale care se întinde în jurul unei grămezi de pietre. Este în colțul sud-vestic (dacă asta ajută). Când te plimbi în jurul acestor pietre, ar trebui să-l auzi teșindu-te. Căutați pietrele de pe o ramură mică în vecinătatea căii principale pentru ao găsi.

Insula de căpriori
Gnomi (2)
Insula va deveni disponibilă numai după finalizarea căutării "Restaurare" în câmpurile Mill

1) Căutați o insulă detașată la cel mai îndepărtat colț al hărții. E pe insula asta.

2) Veți găsi acest gnome pe o casă mică în centrul mai multor copaci. Este aproape de un mic grup de case cunoscute ca Robin Commons de coastă (pe partea opusă complet a hărții de pe insula primului gnom). Veți vedea o cale din această comunitate. Urmați-l pentru ao găsi.

Tabără liberă
Gnomi (1)

1) Începeți de la ieșirea din valea Khmar. Du-te în jos și peste pod, și apoi mergeți pe deal. Urmați calea către stânga și ar trebui să-l auziți strigând la voi. Du-te în jos spre caravană și privește în stânga pentru a vedea pe pietrele îndepărtate.

1) Du-te la epava mașinii monoterice. De îndată ce vă aflați la locul lui, trebuie să-l auziți că te tachinează. Uită-te la lampă pentru a-l vedea agățat acolo (acesta este înainte de a traversa podul).

2) Întoarceți-vă fața la intrarea în arenă (așa cum o veți introduce) pentru ao găsi în partea stângă.

Tabăra mercenarilor
Gnomi (1)

1) După căutarea "Gnomii sunt răi!", Întoarceți-vă la tabăra mercenară. Du-te în zona îndepărtată de la ieșirea din Valea Khmar pentru a găsi gnomul stând pe vârful turnului de apă.

Câmpuri de câmp
Gnomi (3)

1) Cel mai bun mod de a găsi acest gnome este să intri pe piața Glushville. Treceți lângă stația mono și operațiunile miniere de acolo, rămâneți pe partea dreaptă. Vei trece prin peștera Pepperului și o vei găsi pe pietrele de pe partea dreaptă.

2) Dupa primul gnome, mergeti pe deal si in dreapta. În cele din urmă, vei trece podul. După ce acest pod se va întoarce la stânga și o veți auzi țipând la tine de la ruinele din dreapta. El este înalt în aceste ruine.

3) De la intrarea în Conacul Dodgerului, coborâți pe scări și întoarceți-vă la dreapta. Veți vedea un bastard mic în colțul din dreapta.

Valea Khmar
Gnomi (3)

1) lângă ușa Demonului, veți vedea ceva care arată ca o cascadă înghețată (aceasta este de fapt ușa). El se află în partea de sus a acestei uși, nu ratați.

3) Du-te de la Ușa Demonului până la locul de pe hartă unde există o grămadă de unelte și coșuri (lopeți, cutii, mese etc.). De îndată ce sunteți acolo, priviți de la marginea stâncii pentru al vedea pe stâncile din dreapta.

Gorelese
Gnomi (2)

1) Du-te de la Fort la două drumuri convergente. Veți observa ruinele cu arcade. Acest gnome poate fi găsit pe partea opusă a acestor ruine (aceasta este până la cimitir)

2) La ușa Demonului. Întoarce-te. Acum mergeți direct prin oraș spre cele mai îndepărtate tuneluri de canalizare. Pitici pe rocile din dreapta acestor tuneluri de canalizare.

1) Există un piept de lemn într-un rând de cinci morminte. Piticul este acolo. Se află între mormintele a treia și a patra.

depozit
Gnomi (2)
Ușa în seif este în Academia de la Yasnodolsk.

1) Treceți prin platformele în mișcare până vedeți o scară care duce în jos. Fiți atenți la coloana din dreapta. E în spatele ei.

2) Se arunca în apă și se plimbă de-a lungul căii cu coloane mari. Puteți găsi gnomul pe perete din dreapta seifului.

Palatul nisipurilor sfărâmate
Gnomi (1)

Palatul poate fi găsit în rapita. Mergeți la dreapta intrării în orașul Aurora.

1) În a doua cameră a oaselor, veți găsi că se ascunde pe perete. Puteți intra în el de sub pod.

Canalele de scurgere se află în New Gloucesville City

1) Va trebui să introduceți canalele prin intrare sub robinet (cel mai simplu mod de a face acest lucru este de a începe căutarea cu căutarea inelului). Rotiți la stânga cât de repede puteți, și mergeți drept. Prin camera cu crack în perete. Acolo veți găsi gnomul blocat în grătar.

Răsăritul
Gnomi (3)

1) Teleportați la pietriș și se va afla imediat pe coloana din stânga.

2) Imediat după găsirea primului gnom, săriți în dreapta. Drumul către palatul nisipurilor de ruinare este un canion îngust. Du-te peste el și găsiți gnomul din partea stângă a peretelui, chiar în fața intrării în peșteră.

3) Du-te de-a lungul căii care duce la un arc de piatră mare (de la ieșirea din Aurora). Pititul este ridicat pe stâncă spre stânga.

Pini de argint
Gnomi (2)

1) În afara minei veți vedea o grămadă de standuri de lemn înalte. Un pitic deasupra unuia dintre ei.

2) Trebuie să mergeți la cimitir pentru a găsi acest Gnome. Este puțin în spatele criptei, pe drumul care se îndreaptă spre dreapta. Uită-te la turnul de lemn pentru al găsi.

Casa soarelui
Gnomi (1)

1) Găsiți casa soarelui care se aprinde. Piticul stă pe pietrele din dreapta casei.

Calea ascunsă
Gnomi (4)

1) De îndată ce intrați în calea ascunsă, priviți spre dreapta. E pe pietre.

2) Acest Gnome este destul de departe de primul, din nou pe pietre. Sub intrarea în Riddle.

3) Pe măsură ce urcați scara după ce găsiți al doilea gnom, veți fi atacați de mai mulți dușmani. Uită-te la structura de piatră, gnomul se află pe vârful lui.

4) Acest pitic este în interiorul Enigmei. După ce ajungi la a treia cameră, căutați-o în nișa din fața intrării.

Cum să ajungeți la "Riddle":

Ușa la Mister sub ultima scară pe calea ascunsă (dreapta)

Odată ajuns înăuntru, asigurați-vă că purtați o mănușă de minge de foc.

În prima cameră, trebuie să aprindeți lanternele deschise pentru a deschide toate ușile. Fiecare lanternă corespunde cu cea mai apropiată cameră (la stânga lanterna deschide ușa stângă etc.)

Du-te în a doua cameră (chiar în fața dvs.) și veți vedea trei platforme colorate.

Faceți clic pe ele în ordinea următoare: galben, albastru, galben, roșu, albastru, roșu, albastru, roșu.
P.S. După ce ați găsit toate piticii vi se va da o armă

New Glushvilleville.
Celebrul ucigaș: Terrance Posture.
Du-te la pub-ul Riveteer Rest și găsiți o carte rară pe masă lângă pian.

Titlu: Lucruri periculoase: praf de gunoi.
Introduceți Cesspool și veți vedea o carte situată pe masă, la stânga unuia dintre butoaiele mari.

New Glushvilleville (cartierul vechi).
Titlu: Lucruri periculoase: echipamente și utilaje ale fabricii.
Din statuia cavalerului așezat pe porc, trecând de toți comercianții și de la capătul drumului spre stânga. Du-te în zona de grădină împrejmuită, unde vei vedea o statuie a unui bărbat cu un telescop. Cartea este la baza acestei statui.

Noua piață Glushville.
Titlu: Tirania tiranilor.
Introduceți Cock în coroană. Puteți găsi cartea urcând pe scări și trecând prin balcon. Se află pe masă lângă fereastră.

Titlul: Lăcomia consumatoare a regilor și a lăcomilor lor.
Du-te prin podul de la pub, ieși din poarta orașului, găsiți Dolhouse pe partea dreaptă. Urcați la etajul al doilea și găsiți cartea pe pat.

Gorelese.
Titlu: Teoria lui Mibbon-Spano Glatton.
Du-te în acest oraș și găsiți cartea pe casetele de lângă pavilion, unde fac tatuaje.

Titlu: Istoria regilor renumiți: Vechiul rege Oswald.
Veți găsi această carte în Ossuary. Se află pe balconul din spatele ușii de aur.

Casa soarelui.
Titlu: Homunculul extraordinar al lui Baron von Orfen (Homunculus neobișnuit al banului Vaughn Orfen).
Du-te la statui și pe banca din dreapta, veți găsi cartea.

Câmp Millfield.
Titlu: Căutarea de aventură: Alegeți o carte cu propriile dvs. aspirații.
Intrați în cimitir unde ați efectuat căutarea "Plictisit de moarte" și găsiți cartea din mormântul din care a fost atacat conducătorul subțirelui.

Titlu: Lucruri periculoase: fulgere.
Intră în casa casei Reavers. Du-te în camera din stânga și găsiți cartea de pe masa din stânga, lângă fereastră.

Nume: Rezident al întunericului.
Introduceți peștera Dankwater după ce ați terminat căutarea "Hobnobbing with Hobbes". Gardurile de data aceasta nu vor, astfel încât să puteți merge în jos la apă, profitând de drumul stâng. Acum intrați în apă și înotați la stânga. Când treceți de cascadă, veți găsi o mică peșteră și în ea se află o carte așezată pe masă.

Pini de argint.
Titlu: O carte foarte periculoasă pentru băieți. Volumul 3.
Veți găsi cartea pe casetele de lângă ferma Finkelhouse.

Orasul copacilor care plutesc.
Titlu: Lucruri periculoase: împrăștiere departe de casă.
Trebuie să finalizați căutarea "Lemn de cadou pentru lemn", înainte de a găsi această carte. După aceasta, mergeți pe drumul spre insulele de vest, intrați în mină și găsiți cartea pe cutia din stânga.

Yasnodol.
Titlu: O carte foarte periculoasă pentru băieți. Volumul 2. Berbec.
Du-te la casa Două-Knock de lângă Academie, du-te la etajul al doilea. Veți găsi cartea pe gard.

Titlu: Atacul ucigașului Puffin.
Du-te la magazinul de mobilier și du-te în jurul clădirii din jurul clădirii și găsiți o carte pe pervazul ferestrei.

Titlu: Istoria iepurilor celebre: Markus Ivy.
Du-te la etajul al doilea al pubului, intră în cameră în dreapta. Veți găsi cartea pe masa de noapte.

Titlu: Cum sa devii maestru al luptei cu sabia.
Trebuie să intrați în mormânt pentru a descoperi cele două cărți. Când intri pentru prima oară în mormânt, întoarce-te imediat în primul rând spre dreapta și vei găsi cartea pe piedestal.

Celebrarii ucigasi: Carl Tendency.
Trebuie să finalizați căutarea unei chei vechi la început. Du-te la bibliotecă. Unde l-ai însoțit pe Saul și ai găsit cartea pe piedestal.

Valea Khmar.
Titlu: Cum sa faci o lovitura buna (Crack Shot).
Du-te la stația monorailă și, intră în clădire, în dreapta, lângă casa de marcat veți găsi o carte.

Celebrul ucigaș: Xavier Smedley.
Din cartea anterioară, mergeți la peștera Chillbreath. Coborâți până la capăt, unde veți vedea o cascadă înghețată. Du-te spre dreapta de-a lungul hummocks gheață la cutii mari și sac de dormit. Cartea se află pe sertare.

Tabăra orașelor.
Titlu: Istoria regilor renumiți: regele Cedric.
Găsește Sniffle-ul lui Wimpet pe hartă, intră și în dreapta, găsește o carte.

Aurora.
Titlu: Studii uimitoare ale lui Baron Barnaby Beadle.
Veți găsi cartea pe altarul din interiorul castelului.

Titlu: O carte foarte periculoasă pentru băieți: Planificarea pe aripi "manuale". Volumul 1.
Din castel, mergeți pe stradă, întoarceți-vă spre calea cea dreaptă, urmați-l până ajungeți la arc peste acest drum. Veți găsi cartea pe capela, pe partea dreaptă a peretelui.

Nisipurile de schimbare.
Numele: Scări.
Intrați în palatul Palatului Sandfall, treceți de-a lungul podului în prima cameră și întoarceți-vă la dreapta. Veți găsi cartea pe gard