Să râdem) fotografii de nunta flash despre jambs) adăugați fotografii și povestiri! Înregistrare utilizator

2. Cumva am reușit să pierd pantofii pe care i-am cumpărat pentru nuntă. Ca urmare, întreaga nuntă am avut loc în Crocs albastru strălucitor))))

3. Sotul meu și am rezervat un loc în restaurant (la apus de soare) în avans și a sunat un taxi. Când am plecat din cameră, am văzut cum a plecat taxiul cu altcineva. Nu am fost suparati, pentru ca pana in acel moment au mai fost inca 15 minute de stoc si am decis ca va reveni pentru noi. dar nu) Deoarece acesta era singurul taxi de pe insulă, nu aveam de ales decât să mergem la un restaurant de la hotel. A fost insultă foarte mult.

Am avut un toastmaster. La ce anume. Nu a vrut să discute cu mine scenariul nunții! Vei avea o surpriză. Ea este și mama mea. Pot să mă aștept la un truc. Nu au existat multe momente necesare. De exemplu - dansul mirelui cu tatăl ei. Despre alte puțuri nu voi spune nimic. Este neplacut să vă amintiți. Concluzie - nu ai încredere în toastmaster pentru 100%. Cantonul numărul doi a fost permis de sora mirelui. Însuși sa oferit voluntar să fie fotograf. Și eu am avut încredere în un bărbat. Și whory. Era atât de napotala. Și am luptat până la dimensiunile de 480x640, adică nu am avut timp să le taie sau să le procesez. Concluzie - trebuie să angajați fotografi obișnuiți. Asta e tot), dar altfel totul a fost bine.

Am avut așa ceva.

În dimineața, prietenii nu au putut să danseze rochia, a căzut în mod specific. în cele din urmă a făcut ca ceva, dar a trebuit să trag tot timpul pe piept.

apoi ne-am dus să ne căsătorim. acolo dolgo.na acest caz a luat cu ei apartamente de balet (în dimineața răscumpărare în muzeu a fost, apoi birou de înregistrare, apoi fotosemki). costumele de balet îmbrăcate, stau bine. și aici este necesar să mergem ținând mâna preotului într-un cerc, în a doua mână o lumânare. Nu pot merge, rochia cade, iar la tiv este complet confuză, fără tocuri, chiar mai mult. dar în spatele lor sunt martori (ținând coroane peste cap). doamna-in-lea a ghicit să-și ridice fusta cu cealaltă mână. doar a fost necesar să o luăm pentru mijloc în zona preoților și să-l ridicăm puțin, dar ea a ridicat-o pentru partea de jos. Sunt inalt, 157 de ani, are 175 de ani. Ca rezultat, fusta este ascutita astfel incat intregul fund este vizibil. spun oaspeții, dar în liniște (nu se aude cu voce tare), martorul excitatului sau din faptul că este obosită (a cărei coroană este tare și ea a avut deja multe lucruri dimineața) nu aud. nu merge bine pentru o lungă perioadă de timp, trei cercuri au trecut și s-au ridicat.

bine, în cele din urmă, după restaurant am mers la hotel (nu am vrut să mă duc acasă) hotelul vizavi de restaurant, casa nu este departe. și acum au venit, s-au așezat jos și aici mă uit, dar zilele astea au început pentru mine. să chemăm fetele să aducă tampoane și haine a doua zi. și aici a venit un prieten, dr. vlahm. jumătate din noapte se rupea, nu îi era permisă la hotel, credeau că e beat și că a fost prinsă fără o invitație. bine apoi am ghicit jos pentru a merge în jos și a văzut cum ea jură cu administratorul).

în timp ce ea aștepta, vorbea cu prietena ei, soțul ei bea în cameră (nu bea prea mult la nuntă, dar aici era obosit de oboseală, era rupt de tensiune nervoasă). Am venit și el nu a observat că avem o baie cu bule și că apa se revărsa, baia era deja inundată mai sus decât glezna și întregul covor era ud în cameră. ca urmare, jacuzzi-ul nu a fost necesar, pe măsură ce au început zilele, s-au săturat de tot. a început să bea șampanie și să-mi tragă părul din păr. Noaptea promuchalis.braschnoy noaptea nu a vrut.

dar altfel totul era bine))

Stunned))) Am crezut că am o nunta kosyachnaya) Dar cu rochia - este gunoi, în general))). Voi cand data a ales nunta nu a ghicit sub menstruatie?)

1. Cant doar. Nunta noastră Lincoln a plecat cu buchetul meu de nuntă pe bancheta din spate. A trebuit să arunc unul din buchete care să decoreze masa. 2. Sărbătorit într-o casă de țară timp de 2 zile. O arie mare, exista chiar si o mini zoo. Care sunt cuștile. Am văzut doar căprioare, căprioare și capre), după încheierea perioadei oficiale la ora 23, gazda casei se apropie de mine și vorbește. Baieti, nu poti sa iesi afara pana la ora 2 dimineata. Apoi eliberez câinii. Apoi în fereastră am văzut câinii ăștia. Mistriți imense. Și agresiv. Pe scurt, staniu)

1. Am visat întotdeauna de vals la o nuntă. Dar mirele nu a fost prea fericit în legătură cu această idee. În general, pentru a repeta într-adevăr nu ne-am dovedit. Mai exact, au dansat destul de bine timp de o lună, dar înainte de triumf trebuiau să se repete. Da, și cu o rochie superbă pentru a încerca nu ar face rău, dar mirele odihnea toate cele patru labele.

Primul dans este anunțat la banchet. Șoptesc liniștit: "Doar dansați la muzică." Bine cu el, valsul ăsta. La care credincioșii răspund: "Nu, v-ați dorit așa de mult, nu vă faceți griji, totul se va întoarce". Doar vă amintiți cum să vă rearanjați picioarele. "Aproape că m-am împiedicat. Adevărat, a costat cumva)))))

2. Noi cu cei dragi pentru nunta a fost deja mai mult de 25, atât cea de-a doua fotografie din pasaport lipit. Pentru rezidenții din Rusia, voi specifica - în Ucraina pașaportul nu se schimbă, pur și simplu lipiți fotografiile pe paginile 3 și 5 după atingerea vârstei. Și pe prima pagină a acelor tablouri, unde cetățenii 16.

Asta înseamnă că am scris o declarație, o dăm Auntie pentru înregistrare. Mai întâi deschide pașaportul și acolo. corect, alte persoane sunt abuzive. Și dacă mirele din fotografie are cel puțin o rudă, deși îndepărtată, atunci nu m-am deranjat să am un pașaport pentru a fura. Îmi voi aminti acest aspect suspect foarte mult. Ea deschide un pașaport, se uită la mine, fără a închide, a lăsat-o la o parte, a luat al doilea pașaport, a privit mirele, din nou, comparativ cu pașaportul meu - comparativ. Și de patru ori. Se uită la fețele noastre bine-umorite, privindu-se în ochi cinstiți. Apoi, ceva a făcut clic în creierul ei, era vizibil direct. În cele din urmă am citit cererea, am văzut vârsta. Am împiedicat suspinul suferinței și al plângerii pline de bucurie a înțelegerii, dar nici măcar nu m-am uitat la fotografiile lipite cu bucurie. Dar trebuie să-i oferiți datoria, ea nu a găsit vina)))))))