Amuzant Rhonda. Orasul se ridica peste abis

Astăzi vom merge într-un loc minunat cu voi. Orașul care plutește deasupra prăpastiei este Rhonda.

Sincer, am aflat recent despre acest loc, fiind deja în Spania. Care a fost surpriza mea când mi-am dat seama că nu am auzit nimic și nu am citit niciodată despre o asemenea frumusețe. Și frumusețea este pur și simplu incredibilă, crede-mă)

Deci, ne-am dus la Ronda pentru o zi. Inițial, a fost un gând să meargă cu o ședere peste noapte, dar apoi a decis că am avut prea puține zile libere și nu era potrivit să rămânem noaptea peste tot.

Cum se ajunge de la Malaga la Ronda. Am ales versiunea de cale ferată, pentru că nu avem o mașină, dar evităm autobuzele din cauza bolii de mișcare a copilului. Un tren merge de la Malaga la Ronda. El merge acolo o dată pe zi, și înapoi, respectiv, de asemenea. Prețul unui bilet de un fel pe persoană este de 11,40 euro. Plecarea din Malaga: 10:05, sosire în Ronda 11:56. Înapoi de la Ronda: 16:50 și sosirea în Malaga 18:50 După cum puteți vedea din program, se pare că în Ronda se află aproape 5 ore.

Ronda uimitoare

Din fereastra trenului puteți vedea vederi uluitoare.

Am vrut să merg direct, uneori, să văd mai îndeaproape)

Pot spune cu siguranță că de data aceasta este suficient să examinăm atracțiile principale. Noi cu copilul (adică destul de încet), cu o oprire la pranz (care ar fi putut fi evitate fără un copil), aproape toată lumea a reușit să o facă.

Dacă doriți să se bucure pe deplin orașul, să ia o plimbare pe străzile pustii ale serii, cina la lumina lumânărilor, în cafenele atmosferice, atunci numai o ședere peste noapte. Am realizat că toate acestea vor fi negate din cauza numărului redus de timp din oraș, dar plusurile de plecare pentru noi au depășit minusurile.

Deci, când am ajuns în Ronda, am mers direct în centrul orașului. Străzile străzilor orașului Ronda au strălucit imediat și au fost capturate) Atmosfera sa de neegalat a fost vitală în aer.

Fotografia lui Ronda va fi o mulțime, pentru că. cuvintele nu pot descrie toată frumusețea) Să încercăm cel puțin o imagine a unei bucăți din atmosferă)

Prieteni, voi scrie acum un lucru teribil, dar în articolul meu nu veți găsi aproape nimic despre atracțiile principale ale orașului. Ei bine, mai precis, le voi arăta, dar nu vă voi spune prea multe despre ele.) De ce? Ei bine, pur și simplu pentru că nu am fost niciodată deosebit de interesați de obiective istorice sau mai degrabă întreaga lor istorie: cine a construit, cine a trăit, cum a murit, ce sa întâmplat atunci etc. Trecutul nu ne atrage în mod deosebit în acest sens.) Preferăm să fim în prezent. Prin urmare, când am ajuns în Ronda, nu am alergat să inspectăm toate faimoasele biserici, case vechi și alte clădiri. Am mers să admir frumusețea peisajelor din jur)

Ronda uimitoare

Frumusețea uimitoare pe care o puteți admira fără sfârșit.

Orașul Ronda însăși este ca un muzeu în aer liber, care se află pe vârfurile a două stânci, peste cheiul profund al lui El Tajo. Înălțimea depășește 700 de metri. La fundul defileului curge râul Guadalewin. Orașul în sine este foarte vechi, există opinia că prima așezare a existat aici în secolul al VI-lea î.Hr.

O bucată din defileu. Poate fi îndepărtat complet din aer.

Iubitorii istoriei aici vor fi unici interesanți. Există multe clădiri interesante de ori diferite cu istoria și amintirile lor.

Majoritatea turiștilor vin aici pentru a admira frumusețea văilor care înconjoară orașul, cheiul și, bineînțeles, Podul Nou. Aceasta este principala atracție a orașului - fața pe toate broșurile și căile)

Ronda uimitoare

Un nou pod, pentru care vin toți turiștii.

Nu am devenit o excepție și, în primul rând, am fugit aici. Dorim să se bucure pe deplin acest loc, motiv pentru care sa decis să nu se pierde timpul pe biserici și muzee, și petrece la fel de mult timp aici, admirand frumusetea incredibila si inspirand un aer de munte magnific)

În acest loc este imposibil să nu te îndrăgostești)

Ronda uimitoare

Case pe marginea unei stânci.

Aici puteți cumpăra suveniruri foarte originale. Regret că nu am cumpărat (

Admirați vederile frumoase și ascultați jocul pe harpă)

Ronda uimitoare

Când stai în locul în care joci harpa, nici nu bănuiești că din afară arata atât de uimitor)

Vedere de la pod spre casă. Cum trăiesc oamenii aici.

Chiar mai aproape, astfel încât toată lumea să înțeleagă amploarea "catastrofei")))

Ronda uimitoare

Vedere spre cealaltă parte a văii.

Aici, aproape de priveliștea din vale, este cea mai mare din lume Arena pentru lupte cu tauri. Și în ea puteți merge înăuntru pentru o excursie. La început am mers chiar, dar am decis că vom pleca la sfârșit, dacă ar mai fi timp. Nu era suficient timp. Dar nu suntem foarte supărați, t. prețul biletului nu era mic (6.50 fără un ghid audio și 8.50 cu un ghid audio), dar interiorul nu a fost desenat în mod special.

Arena pentru lupte cu tauri în Ronda

Când treceți întreaga "chei" de-a lungul marginii pietrelor, în cele din urmă va fi o coborâre în jos, aici vă sfătuiesc să mergeți în mod necesar. Din anumite motive, nu toți turiștii vin aici, dar din acest loc se deschide cea mai bună vedere a podului. Coborârea și recuperarea nu este foarte dificilă, așa că nu fi prea leneș.

Ronda uimitoare

Vedere din colțul din stânga extrem al malului

Copilul gătește ușor în căldură)

Aici puteți întâlni cuceritorii vârfurilor)

Ronda uimitoare

Coborâre și creștere în căldură - nu cel mai ușor de făcut cu un cărucior și un copil, dar suntem deja obișnuiți)

În plus, știu că undeva există o coborâre în defileu în sine, și că există, de asemenea, o foarte, foarte frumos, dar nu am risca un copil pentru a merge să caute, și timpul se scurgea.

După cină într-o cafenea foarte confortabilă, ne-am dus să explorăm orașul mai departe. Apropo, prețurile la alimente în Ronda sunt foarte normale. Mă așteptam că ar fi scump aici, pentru că locul este foarte turistic, dar nu. În fiecare cafenea, la prânz, există așa-numitul tip „masa de prânz“ prânzuri noastre de afaceri: prima, a doua, compot) Prețurile variază în diferite instituții, dar am un fel de mancat, timp de 7 euro din nas. Gustos și satisfăcător.

În oraș puteți să vă plimbați și să vă bucurați de tot ceea ce vedeți în jur. Pătraturi, străzi, parcuri, clădiri interesante și spaniolă frumoasă zâmbitoare) Și aerul. Ce aer delicios aici) Cum am vrut să respir în ele pentru o utilizare ulterioară, pentru a lua cel puțin puțin împreună cu mine.

Există astfel de cafenele neobișnuite aici)

Ronda uimitoare

Piață pietonală cu magazine. Aparent, pentru cei care au puține impresii ale orașului, ei oferă și cumpărături)

Accidental a intrat în casă San Juan de Bosco, în cazul în care a rătăcit o dată prin cabinele de locuit și a ajuns într-o grădină foarte frumos, cu vedere la vale și orașul. Prețul biletului este de 2 euro.

Puteți să vă plimbați prin camerele interioare.

Ronda uimitoare

Și apoi alerga din nou să se bucure de vederile)

Foarte frumoasă și bine întreținută grădină.

Yaska chiar a ascuns și a căutat)

Ronda uimitoare

Din acest punct, speciile sunt, de asemenea, foarte frumoase.

Am petrecut o zi minunată, de neuitat în oraș, plutind peste abis. Timpul a fugit repede. Nu am avut timp să ne uităm înapoi, deoarece trebuia să plecăm înapoi. A fost foarte nefericit să se împartă cu acest loc, și chiar o idee strălucitoare a strălucit să rămână pentru noapte, dar bunul simț încă a câștigat)

Nu vom uita niciodată Ronda. Acesta este locul, despre care nu are sens să spunem ceva și să spunem. Acesta este locul pe care trebuie să-l vizitați. Cunoscând, se numește Ronda numit sufletul Andaluziei. Aceasta este o parte inalienabilă și insens frumoasă a acestei regiuni, care merită absolut atenția de a vizita)

Site-ul oficial al orașului: www.turismoderonda.es