Revizuirea jocului de masă finală flattop - recenzii despre jocuri - articole

Cu un accident și un accident și, de asemenea, strigătele șoferului nefericit care zboară prin parbriz, Flatout a intrat în listele de vânzări, împingând în mod ciudat omul cu manichiură în departamentul de curse arcade. A doua parte a jocului a asigurat succesul roții de vagon ruginit. Și acum Flatout: Ultimate Carnage debutează pe o platformă nouă generație - Xbox 360, iar în câteva luni va fi lansată pe PC.

Totuși, uitați-vă sub capotă. Trecerea la noua platformă a fost foarte reușită. Seria are un motor nou, îmbunătățit, mașinile au devenit chiar rușine, se prăbușesc și explodează chiar mai spectaculos, numărul de obiecte de pe pistă a crescut semnificativ. Erau noi efecte speciale și neclarități la modă alb-negru. Fizica unora dintre obiecte este corectată și, prin urmare, este chiar mai distractiv să se prăbușească, să zboare în direcții diferite, sări de pe mașinile rivalilor. Pe drum, acum nu mai sunt opt ​​adversari, ca în vremurile vechi, dar toate cele douăsprezece, adică haldele pe secțiunile complicate ale liniilor, sunt chiar mai grandioase. Mașina nu se îndepărtează într-o alunecare necontrolată de ciocnire cu niște ciocniți necontrolați pe șosea, dar, de fapt, înainte ca o asemenea neplăcere să fie considerată normă a vieții.

Nu, draga mea, nu e tot. Din fericire, dezvoltatorii nu se limitează la faptul că au transferat jocul la un nou motor. Ei au pus un bonus neașteptat și foarte frumos - al doilea mod de joc, numit ... Ultimate Carnage.

Pentru informații cu privire la modul în care dezvoltatorii distrug insidios morala noastre din trecut. A se vedea mai jos, dar acum ... finlandezii Mean finalizat corupția jucătorilor, proxenetism la sadică și honuite la perfecțiune „vicios“ partea Flatout lor. Mecanica jocului locale deja foarte diferite de modul obișnuit: nici bani, aparatul nu poate fi selectată, și nu este necesar - la început va fi dat un antrenor de nivel cu calea ferată care stă bine. Principalul lucru este să câștigi puncte. Pentru a trece la runda următoare și pentru a deschide noi etape ale competiției, nu trebuie să vină pentru a termina în primele trei, ca și mai înainte, avem nevoie doar pentru a obține un anumit număr de puncte (a le da exclusiv pentru distrugerea mediului, mutilare și alte asemenea manifestări ale acestui cinism special). În jocul original, ați putea câștiga nepretențioasă: scutura de încheietura mâinii rândul său, la începutul nitro pentru a rupe departe de urmăritori și fără probleme și cu acuratețe ajunge la linia de sosire, fără riscuri pentru viață și de fapte speciale. Acest accent nu va disparea. Desigur, este logic să mergeți mai întâi (punctele pentru fiecare truc murdar sunt date de mai multe ori), dar nu este nevoie de acest lucru. Nu vă faceți griji că întârziați: nu totul se pierde până când nu există ceva de rupt! Și dacă pe drum nimic sub mîna fierbinte nu a lovit, este posibil la viteză maximă, cu toată pompa de a stârni inamicul.
Ce fel de persoană ai fost, așa că ai rămas?
Începând cu prima parte, Flatout nu și-a lăsat niciodată drumul destul de rutinat, unde a împins în mod discret Burnout înapoi în timp. Rusty, dar foarte spectaculoase tarantasses explodeaza au concurat pe diferite (dar la fel de nepotrivite pentru conducere normală) rute: drumuri de țară, gropi de nisip, abandonate și străzi ale orașului presărat. Principalele "jetoane": mediul distrubuitor, zborurile șoferului și mini-jocurile conexe, părțile detașabile ale mașinii și care însoțesc toate aceste rușine este o mașină incredibilă. În alte realizări Flatout împins insistent și persistent jucător pe o cale de distrugere totală și rivalitate nesportive crudă, și Ultimate Carnage (ceea ce sugerează clar numele) a obținut rezultate bune.

Acesta a fost ultimul lucru pe care la văzut în viață. Nu încercați niciodată să repetați toate acestea în viața reală ...
Și așa perelitsevali modul de curse obișnuite de la Flatout original. În plus față de el în Ultimate Carnage există mai multe. Una dintre ele este o încercare de timp redusă. Pe hartă sunt împrăștiate câteva puncte de control, și avem foarte puțin timp - câteva secunde! Pentru a ajunge de la unul la altul. Nu a avut timp - va funcționa construit în bomba auto. În același timp, principalul lucru este să distrugeți totul în calea lui: puteți câștiga numai în acest fel. Deplasarea rapidă între punctele de control este un mijloc, nu un scop, doar o întârziere a exploziei inevitabile pentru câteva secunde. Scopul real este de a câștiga puncte pe drum, doar pentru a putea câștiga o medalie și a vă deplasa la următoarea etapă. Trebuie să spun că ocupația este foarte, foarte interesantă, deși schema de colectare a punctelor nu este întotdeauna evidentă.

În programul obligatoriu Ultimate Carnage inclus și batjocorirea mini-jocurilor cu un șofer sărac. Din păcate, noi trucuri pentru a vedea nu, dar, de asemenea, printre cele mai vechi acolo fanatismul pentru toată lumea: Bowling, kerlig, poker, darts, „salturi“ în înălțime, lungime și prin inele de foc - și toate acestea cu un șofer tumbă amuzant în loc de proiectil.

A patra disciplină a Ultimate Carnage este Derby-ul clasic de distrugere. la care a înșurubat și mecanica "ochelarilor". Acum, pentru a câștiga, nu trebuie să supraviețuiți (este mai ușor cu ea: aveți trei vieți), dar să înscrieți un anumit număr de puncte care sunt oferite ca "frags" și lovituri deosebit de bune. Anterior, puteai să conduci în jurul unui cerc și să aștepți ca inamicii să se omoare unul pe altul pentru a termina grațios supraviețuitorul. Acum, bine ai venit în lupta foarte groasă, ședințele din tufișuri sunt echivalente cu pierderea. Pe câmpul de luptă, în prezent există diverse bonusuri care ar fi frumos să aibă timp să se ridice mai devreme decât vor fi rivali. Bonusurile sunt diferite: o bombă (care dăunează tuturor din vecinătate), puncte de dublare, nitro infinit, berbec (când loviți mai multe daune) și așa mai departe. Destruction Derby a fost întotdeauna aproape modul cel mai fascinant, un dar care nu este foarte original (amintiți-vă seria de televiziune auto-întitulată din Psygnosis?), Și cu noul sistem de stimulente a devenit și mai atractiv.
Prindeți și depășiți!
Din nefericire, Flatout: Ultimate Carnage nu are jocul familiar multiplayer în multe curse în modul split screen. Dacă sunteți doi, iar Xbox 360 este unul, singura distracție Ultimate Carnage are de oferit. - Este pentru a trece prin trucuri, ruperea înregistrărilor. Comparativ cu dinamica generală a jocului - ocupația este foarte meditativă.

Dar utilizatorii creatorilor live ai jocului au pregătit câteva surprize plăcute. În spațiile de rețea, puteți lupta simultan cu opt adversari. Cursele pentru multi-utilizatori în Flatout: Ultimate Carnage sunt incredibil de interesante, pe lângă acestea, dezvoltatorii au pregătit mai multe moduri speciale, într-un joc obișnuit, cu un singur jucător inaccesibil. Iată un exemplu: la sfârșitul fiecărei runde, mașina se rotește la 180 de grade, "se confruntă" cu inamicul. Ca rezultat - o ciocnire de cap, o buzunar, un ghinion de metal, țipătul și încântarea catelului.

Revizuirea Lost Chron. Jocuri făcute fără iubire și diligență, ca un balon - coaja este, dar înăuntru este gol. Lo.

Revizuirea Podului "Sus" și "fund" în The Bridge - conceptele sunt relative. Mergând sub arc, puteți ușor să traversați.

Revizuirea SimCity Când SimCity a fost lansat cu o lună în urmă, un tsunami de furie a oamenilor a fost difuzat peste Net - prost osh.