Recenzii despre cartea aventurii lui Cipollino

Tovarășii din închisori, în temnițele frigului,
Sunteți cu noi, sunteți cu noi, deși nu vă aflați în coloane,
Nu ne temem de teroare fascistă albă,
Toate țările vor îmbrățișa focul focului!

"Imnul Cominternului", 1931, Ilya Frenkel

La mine, dacă știu, deja cinci "Chipollin" cu ilustrații diferite. Ceva mă atinge în acest basm italian.

Deci, în 1951. Doar șase ani au trecut de la sfârșitul anului al doilea război mondial, și italian „dragostea“ pentru aristocrației, atât de clar scrise mai târziu, în filmul lui Bernardo Bertolucci „Secolul XX“ (1976), se face simțită în paginile cărții pentru copii.

În acest plan relativ sociologic, avocatul Goroshek este cel mai interesant. Aici este, un liberal clasic. Se pare că dorește schimbări în ordinea existentă, pare să fie împovărat de serviciul de ocupare a forței de muncă al latifundiștilor, chiar se alătură poporului atunci când este aruncat de mâinile înșelătoare ale lui Chevalier Tomador. Dar de îndată ce poporul a răsturnat vechea ordine, de îndată ce coroana prințului se rostogoli de-a lungul trotuarului, iar numărătoșii și domnii îl întreba pe drubber, aici și Goroshek i-a arătat esența. Nu, nu are nevoie de puterea oamenilor. Și el a mers să emigreze.

"Trei oameni grași" sunt puțin mai pretențioși, "Dunno pe Lună" vede o cale de eliberare în progresul tehnic, dar "Chipollino" este foarte organic. Fuzionarea inteligenței radicale nobil cu masele face posibilă răsturnarea regimului urât de lămâi.

Experiența în închisoare a lui Cipollino, metodele de comunicare a prizonierilor și alte delicii ale camerelor de tortură păreau că au coborât din paginile memoriilor bolșevicilor. Iar tonul ușor al lui Rodari nu schimbă deloc conținutul interior.

Este bine că toate acestea sunt un basm, este bine că nu există nimic între oameni. Deși, așteptați ...

În prezent, când întrebarea cea mai acută este despre o alimentație sănătoasă, cartea lui Gianni Rodari dobândește urgența maximă. Mai ales, că producția de fructe citrice (lamaie, Prince, Duke si baronul Mandarin Orange) și roșii (signor tomate) nu mai sunt principalele componente ale economiei italiene, iar locul lor a fost mult timp ocupat Versace, Prada, Gucci Dolce da Gabbana.

Elita intelectuală a proletariatului, desigur, se referă la fructe. Acesta este maestrul Vinogradina, care este chiar abordat pentru o chestiune delicată - calculul valorilor materiale. Profesorul Grusha, muzician cu vioară (în care este profesor - nu a înțeles). Kum Bilberry - nu numai că stochează în mod cinstit proprietatea altor persoane, ci chiar face eforturi inumane pentru al păstra de la hoți (un exemplu de altruism mare și gras).

În cele din urmă, există un anumit strat de umerase, mai ales din iarbă - cei care arat pe polițiști, dar în același timp ezită, pentru că este încă o legumă (opțiunea este o tortură a conștiinței). Avocatul Goroshek - alergă înainte și înapoi între opoziționiști, un exemplu demn de avocat care este gata să lanseze justiția cu ajutorul legii. Semnul Petrushka, mentorul lui Vishenka, indicând în mod direct că profesorii nu sunt la dispoziția conștiinței ca termen, ei vorbesc doar despre asta. Dl. Carrot este un angajat care a intrat în această companie, evident datorită conținutului ridicat de zaharide. Probabil a fost un sfeclă de zahăr, dar a fost tăiat de cenzori, jenat de prea multă sfeclă de zahăr în câmpurile Italiei. Căpșunile stau aici și în locul contesei din Vishen, m-aș fi gândit imediat - ce face boabele printre legumele tradatoare? Răspunsul este evident - spionează. În general, toți cei nobili sunt de vină, deoarece a fost necesar să se acorde imediat atenția sugestiilor lui Gianni Rodari, să se planifice salate de legume și să se țină cont de dietele cu proteine.

Ca rezultat, egalitatea universală este asigurată pentru toate legumele și în concluzie este citatul meu favorit

„Subsemnatul, contesa de mai în vârstă și mai tineri Contesă de venerabil fel de Cireșe, susțin că fiind proprietarii de aer în proprietatea lui, acestea ar trebui să fie recunoscute, de asemenea, proprietarii de precipitații pe tot parcursul anului. Prin urmare, ei cer instanței să confirme că fiecare sătean responsabil să plătească chiria în sumă de o sută de lire pentru o ploaie simplă, două sute de lire pentru ploaie cu tunete și fulgere, trei sute de lire pentru patru sute de zăpadă de lire italiene și grindină. "
Apropo, avem și noi doi - aceste cireșe. Senior și Junior. Acesta este principiul a doi consuli de la originea legii romane, atunci când doi sunt conferiți și unul ia o decizie. Fiecare familie funcționează pe același principiu.

Ca un copil Chipollino citit în mod diferit decât în ​​vârstă mai avansată (bine făcut, Fox, același univesralnaya - și că nu este o greșeală de scriere - și fraza profundă, cum ar fi „Alexandru Puskin - marele poet rus“). Adulții care citesc atât de inteligent, da, aici satira, satira aici, aici și mai multe aici, în colțul a fost trecut cu vederea. Ahaha, signor de tomate, da, acesta este șeful meu, Ghenadi (Alexander, dacă citiți acest lucru, vedeți, am înlocuit ingenios Ghennadi Petrovich, nimeni nu ar ghici ce vorbesc despre tine scrie, esti eu nu respingerea , nu, nu, nu?). Ahaha, știu că acest dovleac terpily, plug are mulți ani de un credit ipotecar, o piesă în toaletă încă nu se poate cumpăra. Ahaha, și un avocat, atunci, un avocat, un partener de colaborare, așa că! Totul este adevărat, toate adevărate.

Copiii citesc din contrariul. Grafonysh Cherry, isteric Mandarin Lemon și inadecvate - acest lucru nu este Valais și satire, ca lucruri în sine, natura personajelor. Faceți cunoștință cu un copil după un mandarinchik tipic, care va pretinde a fi o victimă, și surpriza: bine, este necesar, de ce această persoană a citit „Aventurile lui Chipollino“ și a luat să adopte nu comportamentul unui curajos vorbind ceapa sau explicit Goodie-paianjen, iar unele opus și tipchik vile. De ce? Acesta este un exemplu de efect educațional pozitiv, spre deosebire de edificarea obsesivă. În cazul în care în carte este textul direct pronunțat că este mai bine să fie similare cu astfel de personaje și astfel, și nu pentru a astfel? Da, nicăieri. Dar câștiga și de a atinge fericirea anumitor personaje și comportamente, și ceilalți tovarăși - cel mai rău lucru pentru un copil! - sunt ridiculizați. Deci, urmați în mod automat doriți pentru o bulbils și ridichi rezonabile-bun-etern, cu atât mai mult că acestea nu sunt detishechki ideale dezgustator de zahăr cu zahăr în toate sloturile (așa cum se întâmplă uneori, în literatura pentru copii), și un huligashki vioi plin de viață destul de, care, de asemenea, poate, uneori, nakosyachit sau se comporta ca un porc, dar apoi neapărat corecta totul.

Sunt puțin supărat că nu am căzut personal în "Cipollino Adventures" cu ilustrații bune. Cel mai bun Tomato Tomograf pe care l-am vazut in "Poze haioase" (sau "Murzilka"?), Unde era despre el un poem. Și toate celelalte cărți în ceea ce privește imaginile erau complet plictisitoare. Deși, se pare, există o astfel de întindere - fructe suculente și suculente stufoase, cu fețe de desene animate.

Ștafeta pentru copii, singură.

Cipollino - ceapa băiat) Ce minunat basm! Doar aici problemele din această problemă nu sunt deloc ridicate.
Mi se pare că tema acestui basm este mult mai gravă decât pare la prima vedere, este o temă veșnică a relațiilor dintre autorități și popor.
În carte, toți eroii sunt fructe, fructe de pădure și legume (semnătura Tomato, fată Redisk, maestru Vinogradina Prince Lemon, kum Kabachok și alții). Unii sunt reprezentanți ai nobilimii, alții încearcă să alimenteze familia din ultimele forțe. Bogații devin mai bogați, cerșetorii sunt și mai nevoiași. devine clar tuturor că acest lucru nu poate continua pentru totdeauna. Și acum "Lukovka" începe să se lupte împotriva oprimării poporului sărac din această stare de legume-fructe. Cât de utilă și instructivă puteți învăța din această poveste! Cartea are numeroase povești amuzante și aventuri. Ca urmare, pot spune că citirea cărții "Aventurile lui Cipollino" a adus multă bucurie! Ar fi mai mult decât o asemenea lucrare.

Punk-tale sau prima mențiune a punk-urilor în cultura populară

în fotografie portretul presupus al lui Cipollino și Radiski

O carte minunată! NC DES-NYE! Și de la sine și în comparație! Acest lucru este de a discuta povestile revoluționare ale copiilor, ridicate în revizuirea mea despre cei trei grăsimi. Da, înaintea noastră este un basm despre lupta celor săraci cu cei înzestrați. Da, un basm pentru copii, iar temele nu sunt copilărești. Dar cum este servit! Cu ce ​​dragoste pentru copii, cu ce dragoste pentru oameni în general! Și cel mai important, cu o asemenea sinceritate și blândețe, este prezentat un astfel de subiect dificil!

2) cartea poartă acea înțelepciune naturală. care, de fapt, în toate necazurile pe care o persoană trebuie să le salveze pentru a nu se pierde: întotdeauna trebuie să lase în inima mea un loc de iertare. Un om se împușcă, dar este în forțele sale umane să recunoască această particularitate proprie, să recunoască acest drept la greșeală și la o altă persoană. Anti-eroii din carte vor avea șansa unei vieți decente, pentru o viață deplină. În mod surprinzător, toate acestea se vor întâmpla fără umilire și dezonoare publică;

3) punctul principal de referință al cărții este prietenia. Eroismul unui erou individual nu este un panaceu, dacă nu există nici o coeziune, dacă nu există nici un sprijin. Pentru copiii care au extras acest lucru din cartea lui Gianni Rodari, vă puteți bucura doar!

O astfel de carte de vară fierbinte! Complet de remarci caustice. Motivați să luptați pentru justiție! Dacă o rază mică ar putea, nu poate un bărbat?
A fost un astfel de dans de personaje! În principiu, fiecare fruct sau legume (depinde în continuare de vârstă și de sex) este un tip, un caracter, o linie de comportament. Și totul este plin de glume și podcast-uri. Înțeleg că o anumită contribuție a fost făcută traducătorilor. Traduceți în mod inteligent!
Pentru a fi sincer, am vrut cu adevărat o pară))

Fiecare imagine este remarcabilă pentru individualitatea sa. Signor de tomate, Orange Baron, Duke Mandarin Zemlyanichka, Kum dovleac, mazăre de avocat, praz, chiar Mole și familia Bears - tipuri de caractere pe care le întâlnim în viață.

Povestea emoționantă a Spider lame, să-și sacrifice viața lor de dragul datoria. Problemele cumpărătorului Cuma Pumpkin au reamintit filmele de neo-realism italian. Profesorul Pear joc vioara, care este sufletul ei, așa cum se face din jumătăți de pere, ne amintește de note melancolie, într-un fel sau altul, este mereu prezent in viata.

Ei bine, și așa mai departe. Situațiile sunt înlocuite unul cu celălalt, amuzant, trist, satiric. Și, desigur, este imposibil să nu iubești și să nu-l admiri pe Cipollino - un erou vesel, savvy, vesel și curajos din această țară Fructe-Legume.

Când eram în clasa a doua, părinții mei mi-a cumpărat și înregistrările jucătorilor (da, nu existau calculatoare și centre muzicale). Unul dintre înregistrări a fost un basm despre Cipollino cu cântece pe versurile lui Marshak. Destul de curând a devenit una dintre favoritele. Chiar citesc o carte, mobilată, apropo, cu ilustrații amuzante. Dar eu mai ales ca ascult un basm, să se așeze pe pervazul ferestrei și se uită la oameni cu o înălțime de 12 etaje, imaginându-bulbils lor, lămâie, cireșe și alți rezidenți ai basmelor Gianni Rodari.

Am citit cartea de azi. O mulțime de apă a trecut de sub pod de atunci. De mult timp nu există nici un apartament la etajul 12, nici un jucător, nici o înregistrare. Dar memoria prețuiește prima impresie a unui basm - experiența nașului de dovleac, furie, nedreptate și lucrătorii nelegiuirii, încântați de anticii Cipollino, o bucurie pentru faptul că adevărul a triumfat în sfârșitul istoriei, și a unui poem frumos Marshak, de exemplu, despre Senor tomate:

Nu sunt o gramada, nici morcovi -
Grădină de legume.
Am sânge sub pielea mea
Foarte nobil.

Dar o mulțime de detalii interesante, care este în carte, dar care nu a fost cu înregistrare, într-un fel șterse. Deci, am citit cu interes capul detectiv despre câine, despre vorace Orange și pro nu este sinucidere Mandarin, despre mazăre de avocat vioi, despre aventurile de păianjeni, etc. Patrunjelul atins de inscripții lui interzicând, Kum Afinele, care, în final comun același titlu la casa cu dovleacul nașul (dar și, de altfel, o uniune interesantă). Sunt amuzat de scenă cu Tysiachosenochka și cu urmașii lui.

Papa Tysiachochenka nu știa cum să se miște atât de repede - a limpede un pic. Doar puțin, doar pentru o sută și optsprezece picioare.