Punct de frontieră nou gută la granița cu Ucraina

Camera este actualizată aproximativ la fiecare 3-5 minute.
Actualizați pagina în browser sau faceți clic aici.

Punctul de control New Guta la granița cu Ucraina este adesea supraîncărcat cu mașini.

Vizualizați pe hartă punctul de trecere al New Gutei

Program de lucru: 24 de ore.

Cum să ajungi acolo

cu mașina:
Minsk să plece de pe M4, M5 și apoi pe drumul spre Gomel, de la Gomel pe M8 în satul Nowa Huta, satul Nowa Huta pe M8 la punctul de control „Novaia Guță“ (de frontieră din Ucraina).

Coordonatele GPS:
52,092636, 30,967605

Punct de frontieră nou gută la granița cu Ucraina

Am condus de la 16 la 17 noaptea de la Republica Bashkortostan. La granița cu Belarus, în ciuda faptului că au trecut 40 de mașini, am trecut peste o oră. Dar, la standul ucrainean 3 ore - camioanele, autobuzele, mașinile sunt un cuplu, și din nou, camioane și autobuze. Dar pasajul vamal a fost rapid - toate provse nu a luat mai mult de 40 de minute. Aici sunt doar cozile.

Noapte bună. Prompt. prin Veselovka puteți merge cu lucrurile (valiza pe persoană). Vrem să plecăm în vacanță. a declarat pe Veselovka cu valize (saci) nu poate. deoarece Punct de control simplificat.

În direcția Ucrainei, 10 mașini se mișcă foarte bine, acesta este din partea Rb.

Nu în mod clar, nu în timpul mării. 02-00 sau 14-00. Îți voi spune exemplul meu. Avionul a decolat pe locul patru în 14. Înregistrarea înseamnă 12-00. Din Gomel m-am dus la 6-30. În totalitate vamale pe N. Guta costă 1 h 40 min. La 8:30 a fost cetățean liber al Ucrainei. Ei bine, în Boryspil a fost la 11-00. Și-au împachetat valizele, au găsit postul de plecare, s-au sărutat și au plecat. Momentan deja lovituri. Există parcare auto dreapta 20 grivne pe oră, la stânga, mai aproape de terminalul aeroportului 30 grivne pe oră. Au rămas puțin timp de o oră. Dar acest lucru este necritic deja în acel moment.
A sosit ziua sosirii. Sosirea avionului la 22-30. M-am dus de la Gomel la Veselovka. La 14-00 a fost acolo și a trecut o oră. Foarte vicios de mine din tot ce circul care există acolo. Din 15-00, sunt cetățean al Ucrainei. A mers pe jos în Chernigov, a plecat la Boryspil cam 20 de ore. Am văzut un cafe-motel Kazachok pe dreapta și am întors-o acolo. Există o scrommarket. Parcarea este gratuită. A rămas acolo până la ora 22:00. Km 3 de la aeroportul Boryspil. Parcarea aeroportului a ajuns la ora 22-10. Și sa dus să se întâlnească. Din toate zborurile - un coridor. Ei bine, zborul nu a mai rămas. La 23-00 am părăsit Boryspil, la 02.00 am fost pe N. Guta. O oră a trecut în mod normal și fără umilință. Deci, la timp nu este necesar. DAR! M-am asigurat că la plecare, la întâlnire. Fă propriile tale concluzii. Nimeni nu garantează. Personal, am fost epuizat pentru două Send-traulărilor pentru a satisface din cauza economiei 50 de dolari în loc de taxiuri. Forțele de viață. Iar masina nu a ratat, mulțumită ei. Purley ca Shalennyi.

Multe mulțumiri! Înregistrare 02.00

Bună, spune-mi la ce oră este mai bine să mergi să stai mai puțin? Planificăm pe 22.07 la ora 19.00.

5:30 pe New Guta. Două linii de câte 10-11 mașini în fiecare. Două autobuze într-o coadă separată. Pe partea albaneză, totul pare să fie mort! 6:00 a trecut pe Belarusi. Înainte de partea ucraineană, există 38 de mașini neutre. Începe aproximativ 10 mașini. Unele mikriks stau în linia generală, iar unele se scot din ea! La 7:45, a condus sub bariera ucraineană. Trei linii pentru mașini, una pentru autobuze!
Serviciile vamale din Ucraina funcționează destul de repede. Deși mașinile pe care le numărau în 3 cozi sub 30 au fost sortate cu toate destul de repede! La 8:22 am fost în siguranță în partea ucraineană. Mult noroc tuturor :)

Planificăm să mergem pe 25-27.07, în Ilyichevsk, care poate merge în tandem.

Bună ziua! Băieți, spune-mi cât de bine și cât de mult să plec din Minsk până la aeroportul Borispol? Pentru că mai devreme sunt recunoscător.