Lisabona District Belem

În ultima zi a șederii noastre în orașul Lisabona, am decis să mergem în cartierul Belem, ușor afară din centrul orașului. Este interesant pentru monumentele sale de navigatori mari și descoperitori, și puteți merge doar pe îndelete de-a lungul promenada a orasului, bucurându-se de aer și arome de mare, doar proaspăt prins și fierte de pește ...

După aruncarea de mers pe punctele de atracție ale orașului Sintra și Cape Rock, picioarele au zgomotat, iar sufletul a cerut pur și simplu o relaxare. Fără ezitare, am decis să nu ne grăbim să mergem la o plimbare în faimoasa zonă Lisabona, Belem.
De la centrul orașului, până la zona descoperitorilor și marilor navigatori, puteți ajunge pe tramvaiul numărul 15, care se oprește chiar pe Piața Commerce. Tramvaiul călătorește aproximativ 20-25 de minute ... merge destul de des ... undeva la fiecare 10-15 minute. De la promenada din zona Belem, există vederi excelente la podul principal din Lisabona ...

Raul Belem
Primul scop al vizitei noastre în districtul Belem a fost cetatea Belem cu același nume. Dacă te duci la terasament, atunci nu vei pierde. În direcția cetății există un mic club de iahturi, nimic deosebit ... totul este destul de modest ...)
Yacht Club Belem
Un bilet pentru Cetatea Belem costă 8 euro. La intrare a fost o coadă mică, am stat acolo pentru aproximativ 5-10 minute ...
Lisabona District Belem
Turnul Belem Sincer, atracția însăși a fost puțin dezamăgitoare ... după ce ne plimbăm prin Lisabona în prima zi a șederii dvs., Turnul Belem nu este foarte impresionant ...
Decoratiuni interioare Belemskaya turn Polazili, pofotkali ... și apoi a mers ... cu toate acestea, fără prea multă emoție ... dar binele nu am mers în districtul Belem.
Turnul Belem După părerea mea, atracția principală a districtului Belem este mănăstirea lui Jeronimos. Din zidurile Turnului Belem, fațada mănăstirii este ușor vizibilă.
Lisabona District Belem
Vedere de la Turnul Belem Construcția catedralei a început deja în secolul al XVI-lea, însă mănăstirea nu a fost finalizată! A durat aproximativ 200 de ani, și numai la începutul secolului al XIX-lea, mănăstirea din Gironimusz a fost terminată.
Mănăstirea Gironimos Lângă mănăstire este un pătrat foarte plăcut, puteți doar să vă odihniți și să vă odihniți și puteți să vă plimbați. Manastirea in sine este foarte mare. Acesta este construit în stilul târziu gotic Manueline Portugheză arhitectura 🙂
fațada mănăstirii Pe teritoriul mănăstirii moderne, pe lângă propriul mănăstire, există și un număr de muzee. Am decis să vizităm mănăstirea însăși și apoi să ne uităm la muzeul maritim, pentru că totuși Portugalia este o țară marilor navigatori și acest muzeu ar trebui să fie destul de interesant) Manastirea din interior pare destul de aspru, într-un cuvânt, gotic ...
Lisabona District Belem

monastryr Zhironimush păcat că acum, în loc de lumânări în acest tip de bec este introdus în obiectivele turistice ... dar încă arată totul este armonios, dar cu lumanari ar fi chiar mai frumos ...
Mănăstirea Manastirea Gironimos a îndeplinit pe deplin așteptările ... clădire foarte mare ...
altarul mănăstirii din Gironimush În mănăstire este destul de întunecată, țineți cont de acest lucru atunci când stabiliți valorile aperturii și izoizelor. În astfel de condiții, o lentilă cu deschidere ridicată sau un obiectiv cu unghi larg este foarte utilă, care poate lua mai multe obiecte în cadru ...
Lisabona District Belem
Manastirea Zhironimush Manastirea are un patio mic, din păcate, pe strada lumina soarelui este foarte luminos și aproape toate imaginile luminate, dar încă o fotografie de soare împotriva fel de avansat 🙂
curtea mănăstirii Zhironimush În continuare ne-am îndreptat spre Muzeul Maritim ... Îmi place locuri ca asta ... globuri antice, telescoape ... ... evocă imediat starea de spirit ... pancromatica poate tur în jurul lumii să stârnească?)
"Geograf globul beat" (c) Muzeul prezintă tot felul de modele de diferite nave ... precum și foarte mici ...
Lisabona District Belem
Muzeul maritim din Lisabona este, de asemenea, de dimensiuni medii ...
Muzeul Maritim din Lisabona În mod deosebit impresionant este sala cu dimensiunile schoonerilor antice în dimensiuni ...
Muzeul Maritim din Lisabona În total am petrecut aproximativ 1-1,5 ore în muzeu. Locul plăcut ...
La sfârșitul călătoriei noastre prin atracțiile din districtul Belem nu am putut trece de cea mai faimoasă cafenea din Lisabona Casa Pasteis De Belem. Instituția a fost deschisă din 1837!
Lisabona District Belem
cafenea Casa Pasteis De Belem Există opinia că această cafenea este cea mai delicioasă prăjitură specială din Portugalia Pasteish. Deja în acele zile, Belem a fost considerat a fi la periferia lumii pentru locuitorii din Lisabona. Cu toate acestea, secretul gătitului în această cafenea ia coace, în ciuda distanțelor ...
Cafeneaua este foarte mare! Nu acordați atenție coastei de la intrare, unde oamenii vor să cumpere un desert uimitor cu ei. Puteți să intrați în siguranță și să vă așezați la orice masă doriți. Cu siguranță am comandat o mostră de desert și cafea ... oh, cât de delicioasă! Nu-mi plac dulciurile, dar chiar și cele mai coapte prajituri sunt absolut insațiabile. Nu am mai mâncat nimic de genul asta înainte.
celebre tarte portugheze paste mai târziu am încercat desert in alte cafenele ... prea delicioase ... dar nu atât de 🙂 și în combinație cu o cafea portugheză puternic, toate super!
Ne-a plăcut zona Belem ... Nu pot spune că a devenit un loc preferat al orașului, dar ca un plus plăcut, de ce nu. Am avut o jumătate de zi să aruncăm o privire rapidă asupra tuturor atracțiilor care sunt descrise în acest articol. După-amiaza ne-am dus din nou la "orașul" nostru preaiubesc ...
Cartierul Alfama
Dar despre asta, altă dată ... 😉

11 gânduri despre "Lisabona. Belem district "

O zonă frumoasă, și nu există aproape nici un turist, care se poate bucura doar.

Răspunde Icon

Da, dar turiștii, în general, la Lisabona sunt puțini, în opinia mea, cea mai subevaluată țară din Europa ...

Totul, vreau să merg și eu acolo

Suntem toți la Lisabona! 🙂

Mănăstirea Gironimus este ca un palat din Tsaritsyno

Răspunde Icon

Ei bine, de fapt, nu atat de mult incat este direct puternic ... Dar poate exista ceva ...

Și în numele lui Belem și în cetatea însăși există ceva estic.
Nu speri soarele ca sa tragi? Există o opinie că este posibilă arderea cu ușurință a matricei 🙂

Răspunde Icon

Hmm ... ei bine, da, am auzit o astfel de opinie ... Ei bine, ca ambele SLR-uri sunt inca in viata ... 🙂 si stii adevaratii asa.

Nu am văzut-o eu. E ca și cum ai spus în instrucțiunile camerei foto

Frumos. Arhitectura este foarte remarcabilă.