Fisher cu noi »

Râul Kuban este principala cale de navigație a teritoriului Krasnodar. Strict vorbind, a dat cel de-al doilea nume țării noastre. Sursa râului este ridicat în Munții Caucaz: pe cel mai înalt vârf din ele - Elbrus - două munte pârâu Ullukam și Uchkulan îmbinare, marchează începutul acestui curs de apă. Lungimea totală a râului de la sursă la gură este de peste 900 km. Șapte sute dintre aceștia curg prin teritoriul teritoriului Krasnodar. În partea superioară a acestuia, Kuban este un râu tipic de munte. Dar, pe câmpie, își schimbă caracterul și se familiarizează: o lățime de 100-200 m, cu fundul nisipos și nisipos. Există multe pești în râu și diferite. De data aceasta prietenul meu Alexei Pavlovich, sau pur și simplu Palych, ma invitat la un Chekhon.

Pentru totul despre tot, am avut patru ore. Prinderea a fost colectată pe coasta adygheană a Kubanului, în apropierea satului Tlustenhabl, la aproximativ un kilometru de barajul și de descărcarea apelor către Kuban din rezervorul Krasnodar. Palych, care se afla în acest loc de mai multe ori, ma pus imediat la capăt. Și am pregătit echipamentul corespunzător. Există o mulțime de pescari în acest loc. Și prindeți pe cineva pe atât de mult. Dar cei mai mulți dintre cei care sunt tunați, ca și noi, folosesc un joc cu o rolă pe Cehov. Acest lucru, de regulă, tija telescopică de pescuit de la 3 la 5 m cu o bobină destul de puternică fără inerție. Pe linie este o bombardă cu flotor mare. Mulți nu trick, au pus doar o bucată de spumă de polistiren. Apoi urmați 3 până la 5 ramuri scurte de ramificație cu cârlige și la sfârșitul încărcăturii. Pentru bombardamentul meu, în 30 de grame, am atârnat o măslină în formă de pară cu pivot. Duză principală (și cea mai populară) este buretele, care este purtat de 3-4 ori pe cârlig. Și cehul alb respectă mai mult decât roșu. Eu, după ce am hotărât să experimentez, se agățau de cârlige și grăsimi, și de polistiren și de zgomote mici de culoare albă. Dar cecenul a anunțat în acea zi un boicot.

Se uita la ceva, dar într-un fel răgușit, fără scânteie. În locul pescuitului nostru, lățimea râului a fost de 300-350 m, iar adâncimea este mai mare de 5 m. La 10-15 m de țărm - o groapă, unde întoarcerea formează vartejuri. Aici, în aceste vârtejuri de apă și este cea mai mare concentrație de pește-spadă. Și deoarece mărimea grosului nu este atât de mare (treizeci de metri), atunci competiția pentru locul este imensă. Iar cei care doresc să se pună uneori își dau multe inconveniente, principala dintre care este suprapunerea uneltelor. Datorită turbulențelor și debitului, cablajul este neuniform. Odată ce un flotor poate trece exact la o distanță, dar mai des se încetinește sau chiar se mișcă în direcția opusă.

Fisher cu noi »

Bites of Chekhon sunt îndrăznețe și încrezători. E greu să nu le observați. Dar în această zi au fost rare, nu numai pentru mine, experimentând cu duze. Palych prins fără să schimbe buretele dovedit, dar captura lui nu era bogată. Și restul pescarilor, dintre care aveau cel puțin cincisprezece ani, nu mai avea nimic de înfruntat. Am încercat să schimbăm adâncimea cablului și să încetinim, dar nu a adus nici o realizare semnificativă, ci doar cârligele pentru capcane, dintre care foarte multe, au devenit frecvente. Ca rezultat, după ce am eliminat aproape toate echipamentele noastre, am redus înainte. În acest moment am avut doar două pești și aproximativ cinci adunări în bun. Palych avea opt cai cehi și aproape același număr și-a fluturat coada la țărm. Palych era nemulțumit de rezultat. Și m-am bucurat de faptul că am mers într-o călătorie de pescuit și o mică captură nu m-a deranjat deloc. Tocmai am făcut concluzii pentru viitor, care nu s-au dovedit a fi până acum ...

Au durat trei până la patru săptămâni. Am fost ocupat cu treburile și treburile personale. Întâlniri periodice Palych, a fost interesat de situația de pe fronturile de pește. Lucrurile au mers diferit. apoi de cinci până la zece bucăți, sau chiar trei sau patru duzini (și chiar și atunci rudele Palycha tratate multe de pește uscat și apoi la următoarea camarad întâlnire mi-a spus că sabrefish plecat :. Două ieșire consecutive ciugulit ca o mitralieră, și de pescuit întrerupe tocmai a avut. pentru că nu exista nici un pericol. "Ei bine, nu am putut rezista acestor argumente și, după ce am amânat afacerea mea, am fost de acord să merg cu Palych pentru Chekhon.

Iată dimineața mult așteptată. Sunt deja pe drum în plină pregătire de luptă așteptând mașina lui Palych. Am decis să nu experimentez astăzi și am luat un borcan de conopidă, cu aspect cu o vitalitate crescută. Amintiți-vă de stâncile anterioare datorită cârligelor, am colectat lese de rezervă cu cârlige mai mari. Da, și plutește și cu încărcătura. Am luat un telescop Bolognese de 4 metri și o bobină cu monofilament de 0,2 mm. Douăzeci de minute mai târziu ne aflăm pe drumul spre Kuban. Aici, într-adevăr, întotdeauna, vândut. Suntem situați destul de confortabil și în apropiere. În timp ce dezmembrez uneltele, mă uit la vecini. Munca lor este în plină desfășurare. Turnarea a douăzeci de metri, cabluri, trageți. Când postezi, dacă urmărește mușcătura, taie, dar nu grăbiți să evacuați, dar continuați să conduceți - numai cu tensiunea liniei. Și din moment ce cârligele de la 3 la 5, apoi cu o mușcătură bună puteți conta pe două sau trei pești dintr-o dată. Chekhon a luat partea de sus și la o adâncime de 2-2,5 m.

Fisher cu noi »

Și la noi am făcut afaceri imediat. Mușcările au urmat aproape fiecare cablu. Și, prin prisma primilor cinci oameni, nu m-am grăbit niciodată să epuizez atașamentul după căptușeală, încercând să înregistrez numărul de copii pe cabluri. Cu toate acestea, mai mult de un cuplu nu am putut trage. Poate o mică experiență în acest pescuit. De trei ori a ajuns numai la marginea apei, dar în ultimul moment un pește a decis să lase tovarășii din nefericire. Acest fapt nu am fost deloc supărat. Ia casa de pește, nu am fost de gând să, atât de prins în găleată Palycha, știind că face perfect batog uscat sabrefish și o duzină gata-mi exact ... perepadet pește prins imediat presărate cu sare și se agită. Acest lucru a ajutat la menținerea capturării în căldură, iar procesul de pregătire a plantei uscate a început fără a părăsi rezervorul.

Pescuitul în această zi a fost intens. Și, după cum sa dovedit, am nevoie nu am câștigat lese de schimb atât de mult, bunuri și așa mai departe. D. tuturor tipurilor de pescuit am avut doar o pereche de cârlige de lumină, iar acestea sunt eliberate atunci când zvâcnind tija. Dar, amintindu-mă de ultima oară, am înțeles: era mai bine să vă asigurați. Doar de data aceasta sabrefish a avut cea mai mare parte pe suprafața, adâncimea a fost stabilită la 1,5-2 m adâncimea puțului mai mult de 5 m, astfel încât cârligele cazuri rare, numai în cazul în care nu își revenise la plajă există o pauză ... Prinde noastră în acea zi a fost de aproximativ cinci zeci de chehonek cu o masă medie de 150-200 de grame. Și, deși Palych mârâia, că în vremurile în care el și unul atrăgeau atât de mult, am fost foarte mulțumit. Sper să vizitez acest loc și să încerc să mă prind. La revedere, Kuban.

P. S. Câteva zile mai târziu, Palych mi-a adus crozonul uscat. Familia mea a plăcut cu adevărat peștele cu bere. Și i-am cerut lui Palych rețeta. După cum am spus, salinitatea începe la iaz. La sosirea acasă, peștele formează deja o soluție salină. Luați sare și zahăr în proporție de 2: 1, iar în straturile de panza smalț sunt pestii stivuite, presărate cu sare și zahăr. (Pavlovich recomandă o puternică scădere a fracției de zahăr termic.) Este plasat pe partea de sus sau de club din lemn sau capac ghivece cu diametru mai mic de jugul cubică (suvenir cu aceeași Kuban). După două sau trei zile de depozitare într-un loc răcoros, puteți obține și înmuia pește în apă. Câte zile de pește era în sare, de atâtea ore ar trebui să se întindă în apă. După aceasta, peștele este atârnat pentru uscare într-o umbră într-un loc inaccesibil mustelor. Într-o zi sau două puteți încerca. Cine iubește uscătoare, poate rezista câteva zile.

Fisher cu noi »

Pescuit în primăvară pentru un volant scurt Primăvara devreme, când apa începe să se încălzească rapid pe țărm, vă puteți bucura de pescuit pe o bară de pescuit. Cu o încălzire intensă, situația din lumea subacvatică se schimbă în fiecare zi. Prin urmare, trebuie să fiți pregătiți pentru orice scenariu și să aveți o momeală și o luptă pentru a prinde pești de jos și pentru a prinde un autocolant - ceva care va funcționa. În această primăvară, anomalii semnificative în pescuit au făcut transparența anormală a apei din cauza lipsei de zăpadă în timpul iernii. Pescuitul volantului în astfel de condiții este cu siguranță eficace.

Dimineața devreme de primăvară. Aici - aici va începe apelul de primăvară de pește în canal. Și visul fiecărui pescar nu este să pierdeți acest moment crucial și să ajungeți la momentul potrivit în locul potrivit. Un cărucior cu o pungă de pescuit nu-și trage mâinile, deoarece ajută la calmarea tremurului atletic pentru o vreme, face parte din vacanța de dimineață a vieții. Este necesar doar să ajungeți la țărm, iar apoi cel mai important lucru va începe - pescuitul pentru alimentator. Pentru că din acest an a permis în cele din urmă să prindă alimentatorul chiar și în timpul interzis.