Cum să ajungeți sau unde un dragon stralucitor cade

Snezhkin lume acum 26 zile

cât de enervant nu s-ar suna nu funcționează referința ta la locul de origine

iriska acum o lună

M-am dus pe scurt un astfel de server, care zboară în Underdark, uita-te și vezi acest cocoș în apropiere de sol a templului, l-au ucis, dar pasărea a căzut într-o textură și picătură în acest fel, n-am reușit să pună mâna (((((

Военный Ремесло - World of Warcraft Acum o lună

КаТькА STAR acum 2 luni

Am mers prin acest metrou văd acest Soparla și cred cu siguranță ceea ce el mi-a spus, și mă duc mai departe văd Paladin ucide fericit pe chat se uită la el și el a fost pe ea în timp ce în continuare de zbor montat. Îmi amintesc și regret

Alexsey'S_Play'S_CanaL Acum 2 luni

Și acum particula adevăr)) stau în partid 3 persoane, care lucrează în schimburi, am început să cultive pământul 2 zile sau inversat, ar sta pe punctele din Underdark cu toate Addons, ieri băiatul nu a putut dormi azi în dimineața ședinței treaz toată noaptea, a distrus aproape toate rarnikov Underdark mai târziu în al doilea rând, distras și a luat Tauren cu servakaXD SCURT nici măcar nu încearcă să ferma în acest hassle de a mânca un motiv numai în cazul în care la ai omorât (și puteți găsi CD-ul, deși este, de asemenea, o întâmplare), sau în cazul în care este direct în fața nasului)) și o astfel de fermă nu dorește dușmanul s!

Eva Gumilev acum 3 luni

Zhenya Shiller acum 4 luni

dacă te transformat într-un dragon, am pariu unul în al doilea război mondial au văzut astfel de ghiduri, dar ea a găsit :(

Sitetool Виктория Acum 2 ani

Am găsit șeful. A fost distrus și a plutit în aer și nu am putut acumula prada. SUPER. (

Mavelus Mhonk acum 2 ani

Am găsit acest munte destul de întâmplător. când sa dus la institutul în care se afla în vârful templului pământului. Deoarece iubesc cele mai rare animale și încearcă să le urmărești, am o scanare de moda nps. Deci, mergând la insta, am decis să mă retrag pentru a bea o băutură și care a fost uimirea mea. când am auzit sunetul puternic de retur (M-am gândit că inspecta disponibilitatea partidului nostru, cameri de sunet a fost exact cum), m-am uitat la monitor și am văzut icoana cu balaurul și inscripția (rar) am fost foarte multumit. dar pentru o lungă perioadă de timp nu l-ar fi putut găsi că zburuia. dar sa dovedit că stătea pe una dintre pietricelele / platformele care îngheța pe cer. Omoară-l că am căzut pe acest munte și niciunul din grupul meu nu a fost împotriva. Am fost cu propria mea bresle. și avem o regulă acolo! Ce ai găsit este ceea ce va fi al tău. dar dacă vrei să împărtășești, vom fi doar fericiți. De atunci, l-am întâlnit doar pentru unul și asta nu a avut timp. era deja un paladin. ) Mult noroc, sper ca cineva sa o ajute. Câștigă!

KUPA acum 2 ani

Flew în măruntaie de piatră, a fost conceput în momentul în care el apare, iar când a văzut că era shoke.Bog intamplarea ma auzit.