Cum am petrecut vara asta

Probabil că toată lumea își amintește primele zile școlare din noul an școlar ... am deschis cărți curate în limba rusă și am scris eseul "Cum am petrecut vara". La acea vreme, majoritatea dintre noi nu aveau excursii în străinătate, dar o abundență de emoții era întotdeauna prezentă. Cineva călătorea în sat, pe cineva la marele râu rusesc sau la tabără (pentru noi, mai des sportive). și cineva a avut o mare petrecere în curte cu prietenii, jucând hoți cazaci și înotând într-un iaz local.

Am crescut, vara nu mai este percepută ca fiind lipsită de griji, deoarece majoritatea dintre noi s-au mutat din curți cu o grămadă de jocuri în birouri înfundate, cu aparate de aer conditionat etern. Ați observat că satelitul de vară este un ritual întreg. Este necesar să fugi de la locul de muncă la timp pentru a prinde chiar aceeași "vara lui Sahalin". care durează câteva zile. Și dacă vă decideți să petreceți acest sezon misterios al anului în afara insulei, atunci cumpărați bilete pentru o jumătate de an, sau chiar mai devreme, la timp pentru prețuri adecvate și, în general, pentru a obține biletul de avion râvnit. De exemplu, colegii mei metropolitani, deseori decid întrebarea călătoriei chiar înainte de sărbătoare. În cazuri extreme pentru câteva săptămâni, astfel că a existat timp pentru a obține o viză.

Anul acesta am decis să nu părăsim insula, ci să ne dedicăm pe deplin dezvoltării Surfului în apele natale ale Sahalinului. Fiecare furtună care se mișcă în direcția noastră ne-a făcut să desființăm toți locuitorii, cu excepția surferilor, ale căror ochi ardea cu această veste.

Cum am petrecut vara asta

În lunile de vară, trezindu-ne la ora 4 dimineața, ne-am prins crezând că puteți să vă ridicați chiar mai devreme și să mergeți la mare. Nu sunt aproape nici mașini pe stradă, soarele începe să se ridice deasupra versanților "Mountain Air", făcându-și drumul prin nori densi sau ceață. Dimineața orașul are o frumusețe deosebită, chiar și aerul este diferit, mai proaspăt. Deci, numai cu gândurile noastre, înconjurate de natură și pline de pace, ne-am dus la valuri.

Când au venit zilele de apă caldă și uniformă, am luat o tijă de pescuit și am mers din nou în iaz. Pentru a fi mai familiar, de multe ori a luat panouri și vygrbali cu un tija de pescuit de metri la 50-70 de la țărm. Și Ola, între timp, ne aștepta cu nerăbdare pe țărm și speram să avem o capcană.

La începutul lunii, prietenul nostru din St. Petersburg, Max Fomin, a venit cu elevul său din Yekaterinburg Evgeniy. Sosirea lor a coincis cu vacanța noastră, astfel încât, în fiecare dimineață, fără ezitare, am făcut excursii ... excursii de-a lungul locurilor de schi (locuri de schi). În conformitate cu Max, coasta de vest, în vecinătatea satului Yablonshnoye este foarte asemănătoare cu Portugalia 🙂

fotografie: Max Fomin

Conducând de-a lungul traseului inelului preferat de la Yuzhno-Sakhalinsk-Nevelsk-Kholmsk-Ilyinsky-Vzmorye-Yuzno-Sakhalinsk, au hrănit oaspeții cu crabi și cincizeci. Platourile coreene din țara de origine erau atât de populare pentru oaspeții de pe continent, încât se încadrau în dieta zilnică. Spre sfârșitul călătoriei lor, băieții au declarat în unanimitate că cel mai bun pn-se pe Sahalin era pe malul mării! Un fapt interesant, Wikipedia afirmă că acest fel de mâncare a apărut pentru prima dată în Rusia, în orașul Kholmsk, în 1981, ca o modificare a puiului japonez popular pyongsu.

Marea Okhotsk fierbea, o persoană necunoscută de navigare ar spune că aceasta este doar o parodie de surfing. Cu toate acestea, numai iubitorii adevărați ai afacerii lor înțeleg că, cu atât condițiile sunt mai proaste, cu atât mai bine progresează atunci în condiții ideale. Pentru o clipă, soarele a ieșit afară și toți au ieșit cu ușurință din corturi. Atmosfera gemului a fost incredibil de prietenoasă, băieții au împărtășit emoțiile, s-au consultat cu surferi mai experimentați și s-au susținut reciproc.

Rezultatul gemului era bogat în geografie - Vladivostok, Sankt-Petersburg, Iuhno-Sahalinsk și Ufa. Primul și al doilea loc nu au fost o intriga pentru public, este clar că experiența lui Max și a lui Zhenya va da roade, iar principala luptă pentru premiul principal - o nouă tablă lungă - se va desfășura exact între ele. Cu toate acestea, colegul nostru rus Petya Kamynin a luat un al treilea loc demn, dovedind că într-un sezon pe Sakhalin puteți să vă trageți perfect abilitățile de navigare, ar fi o dorință!

Cum am petrecut vara asta

A doua zi în Okhotsk, o expoziție de fotografii a valurilor Rusiei sa desfășurat. Fotografiile colectate de Max din toate colțurile țării noastre, plăcute pentru ochi, convingând încă o dată că este posibil să ai o vacanță minunată, să faci ceea ce-ți place, fără pașaport. În această zi, chiar și valurile au decis să sprijine expoziția și au venit stabilește dimensiunea de creștere, formă foarte corectă și frumoasă. Apa era transparentă verde, dar deja în frigul toamnei. Pentru Sahalin pe linapa a existat un număr mare de surferi - 14 persoane. Anterior, numărul de sigilii jucăușilor a depășit numărul de patinatori, iar acum am schimbat locurile. Se pare că au apărut sigiliile și s-au uitat cu ochi uimiți la tine pentru a înțelege ce un pachet necunoscut de fiare au venit în apele lor.

fotografie: Max Fomin

A fost un weekend minunat, într-o companie prietenoasă de prieteni noi și vechi.

Cum am petrecut vara asta

Vara este pe Sahalin, așa cum este Surfing! Nu contează, ploaia în afara ferestrei sau a soarelui, principalul lucru este că există o persoană nativă care vă va sprijini mereu. Apoi, orice sezon al anului în orice colț al planetei va fi plăcut și util! Și pentru a vă întâlni la apusuri de soare și la răsărit pe malul marii, chiar dacă este atât de rece, dar este totuși foarte dragă, este minunată.