Crapurile iubesc furajele, blogul de crap

Titlul acestui post nu este deloc o greșeală! În cele din urmă am încercat să folosesc mâncarea pisicilor ca pe o momeală. Și ce crezi? Rezultatul este! Și ce. Între 14 și 15 mai, eu și noul meu partener am mers pescuitul în Rakitnoye. Numărul sectorului 13 a fost înregistrat - un număr sângeros, s-ar putea să nu fi fost rănit. Peștele din Rakitnoye nu este mare. Crapul de trofee este mic, așa că am decis să pariez pe tuziki până la 3 kg. și prind pe un alimentator cu un "paternoster".

Pe drumul spre locul de pescuit, ne-am oprit la faimosul magazin de 24 de ore de pe stație. m. Slavutich. I-am cumpărat pe Fishdrim roșu și viermi. Tovarășul a decis să ia "roșu" și chiar mastyrku! Din păcate, nici unul, nici celălalt nu a funcționat.
La sosirea la iaz, am urmărit turneul pe prinderea memoriei de pește de pradă Yaroslav Yakovenko, a ascultat povesti despre garda de securitate ia prins Soma 20 kg! Am primit informații despre viermii temporari de pe iaz și am mers, sub o ploaie frumoasă, să punem la o parte uneltele și să acoperim "pâlnia".
A fost cam 7pm. Am început să se amestecă momeala compoziția momeală pentru Rokitnyansky crap a fost aceasta - „fishdrim plătică“ roșu „fishdrim“ kukuruzka, mazăre, aditiv X (bine, trebuie să existe cel puțin unele aspecte care nu trebuie divulgate - toate ca prezenta pescuit), cânepă și bineînțeles ...... / role roll / .... Furajele de carne pentru carne Darling (25% din masa totală de momeală)! Înainte de începerea amestecării trebuie să se toarnă apă clocotită (termos adecvate :)) ... se umfla ... eu în mod deliberat nu a lăsat-l complet transformat într-o masă omogenă. A lăsat particule mici, care se dezintegrează de momeală și plutesc în sus, atrăgând astfel pește.
Acum, despre distanța de prindere în Rakitnoye. În cazul în care dispozitivul nu permite turnarea sub insulele care sunt acolo sau sub țărmul opus - aruncați cât mai aproape posibil de tine. Am pescuit la o distanță de 30 de metri. Potrivit observațiilor mele și indicației markerului, la aproximativ această distanță există o haldă de bază. Desigur, în fiecare sector acest lucru este individual - este mai bine să marchezi imediat fundul și să găsești un escroc. Cu toate acestea, dacă marcatorul nu este - 30 de metri pe ochi și înainte!

Prima mușcătură a venit aproape imediat.

Crapurile iubesc furajele, blogul de crap

Karpusha cântărind puțin mai mult de un kilogram era în cușcă. După un timp, totul sa întâmplat din nou. Era deja întuneric, iar mușcăturile au durat până la 2 nopți! Prietenul meu a prins un plutitor și, de asemenea, a reușit să scoată câțiva crap și un somn mic. Am decis să ne lăsăm tăria pentru o zi senină și am mers să dormim. Am epuizat alimentatorul și l-am înlocuit cu un crap, pe care l-am luat cu mine, de 20 mm. un fiert cu miros de mâncare. Marcat chiar insula, care a fost chiar pe sectorul nostru (PS Sunt încă zaklipsoval zi (fix) în domeniul dorit de turnare karpovikom în întuneric).

Dimineața pentru noi a ajuns la etajul 4 :). Am observat că o mulțime de linii de pescuit a fost înfășurată de pe bobina dulgheribului. Am tăiat ... acolo! Începe vyazhivanie în zori în razele soarelui, care este încă pe cale să se uite din sub plantație. Aduc pește pe mal. A fost o crapă de test care cântărea aproximativ 4 kg. Din nefericire, nu a fost posibil să-l luăm - buza "a rupt", m-am gândit.
Nu dispera! Eu iau alimentatorul și înainte. Turnuri Încerc să fac într-un singur punct. Peștele a ajuns la locul de prindere în 20-25 de minute. A început să prăjească scrounger, crap crucian și sistematic - crap.
Pentru întregul pescuit am prins circa 18 crapuri, 1 crap de crucian și o grămadă de pești albi (roach, scurf). Coada unui crap a fost foarte surprinzătoare - jumătate nu a fost.

Crapurile iubesc furajele, blogul de crap

Rezultatul este o momeală sportivă! Sângele din carne de pui!
Seara, ne-am adunat treptat și ne-am dus acasă cu muzică rock ușoară.