Călătorie singulară spre Ural

Câteva luni au trecut după călătoria în Belarus. Și aceeași compoziție, adică cea cu un câine, a decis să meargă să vadă Uralul din sud. Pentru a vedea locurile sunt minunate și pentru a vizita orașele minunate. De asemenea, a fost foarte interesant să vizitați săpăturile vechiului oraș rusesc Arkaim. Simtiti foarte multa energie despre care multi spun.

Formatul este același. Înnoptările sunt doar un sălbatic, un cort sau o mașină. Alimentele pe cont propriu, de-a lungul drumului cumparat practic doar pâine și apă.
Timpul liber a fost găsit numai la sfârșitul avastului.
În experiența călătoriei anterioare am decis să încerc să merg piese mici, amorse, prin sate, ocolind drumurile federale cât mai mult posibil. Deoarece fiecare jeep știe - totul interesant în cazul în care nu există drumuri))

traseu:
De data asta am plecat devreme. La ora 7 am plecat deja din oraș. Prima zi a mers fără oprire, dar încet. Nu se odihnește în nici un fel și nu în căutarea) În seara a depășit 580 kilometri și sa oprit pe malul Volgăi. Locul este deja familiar, m-am oprit aici când eram pe lacurile Kalmyk.
M-am trezit devreme și nu am ezitat să merg mai departe.
A fost inițial planificată să conduci malul stâng al Volgăi (din Kazahstan), prin Saratov și Samara. Dar planurile s-au schimbat când m-am odihnit la feribot. Apoi mi-am dat seama de ce sunt atât de puține mașini, iar drumurile nu sunt patching)) În așteptare pentru feribot nu a vrut să, și de trecere pentru 400 de ruble, prin manșonul de Volga, deoarece nu gust. A decis să meargă. Și pentru a nu se întoarce la pistă, făcând un cârlig uriaș, mergeți în jurul câmpurilor de-a lungul coastei. Jumătate din această călătorie a durat cea mai mare parte a zilei. Nu că m-am pierdut, doar o grămadă de locuri frumoase pe care nu am putut să le pierd) În jurul valorii de nici un suflet, numai câmpuri și ravene. Frumusețe!
După ce am petrecut noaptea, dimineața am decis să-mi schimb planurile și să merg în Kazahstan spre Orenburg și să las Saratov și Samara să se întoarcă. Întreaga zi am mers la drum până la graniță. A petrecut noaptea în 15 kilometri, așa că dimineața începe imediat.
Dimineața, micul dejun și cu mine suntem deja la graniță. Nu am durat mult, probabil 40 de minute. Documentele emise foarte repede nimic nu arata prea mult. Când am deschis mașina, am văzut câinele, atunci toate căutările au fost limitate la întrebările care peste stâncă, unde a luat catelul, cât de mulți ani, etc.)) nu au nevoie de o călătorie de pașaport, documente cu privire la câine, de asemenea, nu arata.
Kazahstanul a încercat să conducă o zi, astfel încât până seara va fi deja în Rusia. Și sa dovedit că, după aproximativ 450 de kilometri, sa oprit lângă Orenburg.
Dimineața, după ce a condus în Orenburg este expus la ploaie, dar asta nu ma opresc, și eu încă mai mers la o plimbare în jurul orașului). După ce a văzut orașul sa mutat spre Arkaima, dar o dată la poalele munților Urali, astfel lovit de frumusețea pe care nu a vrut să se grăbească și m-am întors pe una dintre căile în adâncurile plantației. Am găsit noaptea deja în întuneric. După cum sa dovedit dimineața - acesta este cel mai pitoresc loc!
Nu mai vreau să mă grăbesc și, a doua zi, m-am dus la plimbare pe dealuri și dealuri fără drum. Apoi a mers pe jos, a mers pe deal și a luat direcția aproximativă în direcția necesară. După ce am plecat la drum, am încercat să călătoresc pe căi și sate locale fără să meargă pe pistă. În seara am fost deja în satul Arkaim.
Am plecat, am făcut poze, dimineața am întâlnit zori pe munte așa cum ar trebui să fie!
Nu există unde să stați aici, așa că mă trezesc, fac un cerc onorabil și continuă. Aici trebuie să mergeți la una dintre rutele centrale pentru a ține pasul cu programul. Timp de o jumătate de zi, ajung la Chelyabinsk. Rămâne timp să mergem în jurul orașului pentru mai mult. Începe să se întunece. Oprirea în oraș nu este o vânătoare, așa că plec în direcția următorului gol, Lacul Turgoyak. Dar este deja destul de întuneric și mă opresc undeva în grove, pe teritoriul rezervației din apropierea lacului Chebarkul. Cel în care a căzut fragmentul meteoritului.

N-am găsit nici o anomalie, pentru că m-am trezit într-o pădure de pini frumoasă. O mică plimbare cu câinele din jurul cartierului, mergem spre lacul Turgoyak. Din nou, există o ploaie, puțin umbrirea călătoriei. Alimentele se află deja pe grund, și mai trebuie ca ceva la lac să se mute. Framantati noroi, blocat, se agită troliu - care nu sunt incluse în planurile)) intrare căutat mult timp, întreaga coastă este punctată cu departamentele de recreere. Dar, în cele din urmă, la urma urmei, a găsit un loc minunat. Am întâlnit oameni interesați care au fost în tabără timp de mai multe luni. A petrecut noaptea cu ei.
Dimineața nu am vrut să plec, dar drumul nu așteaptă. Trebuie să ne mișcăm. Următorul punct al programului a fost Ufa, dar cu un stop în Zlatoust. După ce am plecat pe autostrada M5 Ural, am blestemat totul. Un flux dens de mașini, o grămadă de camioane, depășiri sofisticate și ploi! Tot ce am evitat în ultimele șapte zile. A venit la Ufa la șase seara. Era încă ușoară. Mersul în centru a decis să petreacă noaptea chiar în oraș.
Dimineața întregul centru a mers, a privit multe locuri interesante și a continuat. El a condus de la oficial la Samara și a condus din nou pe căi dense. Am dormit într-o grovă cu animale sălbatice, fără a ajunge la 15 km de oraș. Schema standard.
O jumătate de zi a fost petrecut uitându-se la oraș și apoi drumul spre Saratov mă aștepta. M-am dus din nou pe malul stâng al Volgăi, dar nu m-am apropiat de fluviu. Un pic obosit de mișcarea constantă și noaptea se ridică mai devreme decât de obicei, găsind un loc confortabil pe țărmul unui fel de pârâu.
A doua zi a fost Saratov, care a strălucit neobservat. Deja am vrut să mă întorc acasă și am alergat prin praf de grunduri))
Peste noapte în regiunea Volgograd. O altă zi a zburat fără să fie observată. Apropiind Rostov el a decis să viziteze Lacul Eldorado. De multă vreme sa gândit deja să vină aici, dar nu pe modul în care era totul.
El a venit la Rostov înainte de întuneric. Deci, seara, beau ceai cu prietenii și împărtășesc impresiile mele.

auto:
Jim nu a eșuat niciodată. Din nou, fără surprize. Pentru a fi blocat sau unde nu a fost posibil)) nu am mers repede, oriunde n-am depășit. Dar nu și-a adus nici un confort deosebit. O cușcă cu un câine încearcă în mod constant să zboare pe umumocte, era necesar să se împingă între cușcă și tavanul pernei cu sacul de dormit. Pe asfaltul spulberat, tremura evident. Uneori aș încetini până la 60 de ani, pentru că chiar îmi pare rău pentru mașină. Uneori se părea că după următoarea gaură podul ar cădea sau cardanul s-ar rupe, dar nu ... a ieșit, sa uitat, totul era întreg))
Este adevărat că sa întâmplat încă o poveste. Seara, după ce m-am plimbat în jurul lui Arkaim, am vrut să văd săpăturile. Există un drum de 2 km pe jos și este scris că fără un tur este imposibil. Bineînțeles, regulile nu sunt pentru noi. Așa că am decis să mă duc la cealaltă parte a câmpului. De mult timp am căutat drumul, mi-am făcut drumul prin iarbă, niște ravene de un fel, am călătorit de-a lungul unei benzi aratate. Și acum văd țelul prețuit și aproape direct la ea. Miros arzând, văd un fum mic de sub masina! Sari afară, văd fumul. Nu există foc, dar fumează în mod normal. Peresral ... și-a amintit poveștile lui alexeymochalov și AlekseyT despre mașinile arse. Eu repede arunc un câine și o pungă cu documente și echipament. Ieșesc stingătorul de incendiu, încep să se toarnă în mod aleatoriu sub fund. Fumul a murit, am calmat puțin, am început să examinez. Sa dovedit că iarba a fost înghesuiată în protecția dozatorului instalat de mine. Umplut atât de mult încât a ajuns la catalizator și a început să fumeze. Nu a fost foc, doar cărbuni ... Am observat la timp! În general, după cum spun ei, au scăpat cu o ușoară frică. Hotărând că acest semn, răcit mașina, sa întors și a condus înapoi, fără a ajunge la aproximativ 150 de metri.

drumuri:
Așa cum a scris la început, el a încercat să meargă pe căi sau grunduri locale. Prin urmare, calitatea drumurilor poate fi judecată doar de aceia în care am mers la ei. În ciuda acestui fapt, drumurile din regiunea Volgograd sunt cele mai grave din tot ceea ce am întâlnit în Rusia. Unde sunt găurile uriașe, în care cade mașina, unde sunt patch-urile. În unele locuri, drumurile păreau a fi modelate din bucăți de patch-uri de asfalt diferite și niciodată nu au fost niciodată.
Pentru drumurile Orenburg mai bune. Pe autostrăzile federale, acoperirea este foarte bună, nouă. Unde altceva este repararea, dar, în general, puteți vedea ce fac.
În Kazahstan, drumul pe care călătoream, este imposibil să spun numele drumului. Ar fi un bun concurent pentru Volgograd. Doar aici sunt hoții, au rostogolit grundul de lângă pista asfaltică spartă. Praful este o coloană, dar este posibilă menținerea vitezei sub 80 de grade, frânarea periodică pe intersecțiile de la sol.

rezultate:
Lungimea traseului a lăsat 5200 kilometri. Aproximativ așa mă așteptam.
De asemenea, debitul nu sa schimbat mult și a fost în medie de 8,3 litri la 100 km. Și acest lucru nu se uită la grunduri și căi de munte. Dar aproape că nu am mers în jurul orașelor, dar am mers. Viteza pe pistă a fost de aproximativ 100 km / h.
Pe bani a venit foarte buget, de fapt, precum și în călătoria anterioară. La benzina a petrecut 15 tr, alimente și suveniruri în cazul în care 10tr.
Durata călătoriei a fost de 11 zile.
Locuri ca foarte mult, deci în planurile de a trece dincolo de Ural în direcția de Novosibirsk, și plimbare de-a lungul creasta pentru cât mai mult timp posibil.
Kazahstanul nu a speriat. Nimeni nu a cedat, nu sa oprit. La vamă toate repede și fără pretenții inutile.
De-a lungul întregii călătorii, nu am fost oprit niciodată și nu existau facturi de la camere.