5 reguli stilate pentru Holly Golightly

5 reguli elegante Holly Golightly

5 reguli stilate pentru Holly Golightly

În această toamnă, la 55 de ani de la lansarea unuia dintre cele mai frumoase și mai frumoase filme, este surprinzător faptul că după atât de mult timp și complotul și costumele sunt foarte relevante. Despre modul în care a fost creat acest film, există multe legende.







5 reguli stilate pentru Holly Golightly

Audrey Hepburn nu-i plăcea făină, astfel încât scena de la fereastra magazin de mic dejun a fost dat ei nu este ușor, și în ciuda faptului că străzile sunt blocate în afara de scena, a adunat un număr mare de privitori, care este, de asemenea, actrita foarte distrag.
Deoarece producătorii nu au vrut perceput Holly ca o fată de apel, imaginea ei în scenariul netezite și a prezentat un caracter la fel de excentric și aventurier. Și firele de lumină din coafura lui Audrey tocmai trebuiau să sublinieze extravaganța eroinei.

5 reguli stilate pentru Holly Golightly

Vreau să fiu eu, când într-o dimineață bună m-am trezit și m-am dus la micul dejun la Tiffany.

Truman Capote "Micul dejun la Tiffany's"

Desigur, puteți petrece mult timp vorbind despre comportamentul, chinurile emoționale și principiile morale ale personajului principal, dar vreau să-i dau atenție costumelor. Rochia neagră în care apare Holly în primele cadre ale filmului a fost creată de Hubert Zivanshi, ca a doua rochie neagră și o haină portocalie. Desi designerul de costume Edith Head a fost că a glumit că ea este lăsată să facă toate costumele pe care nu a fost interesant de făcut Givenchy, modul în care ideea de a folosi tricoul unui om ca pijamale face parte din ea.

5 reguli stilate pentru Holly Golightly