Lupii și oile "în" tabelul de snuffbox "(recenzie) - teatru

Lupii și oile

Scena din piesa "Lupii și oile"

"Hristos a înviat, Meropa Davydovna." - „Adevărat a înviat“ - răspunde Murzavetskaya, suflă în lumânare și elimină eficient rochia pentru a face o sesiune de împerechere acrobatice cu Vukolov Chugunov un jucaus douăzeci cântec german. Boierul Kupavina împotriva cărora Murzavetskaya complot, nu este, de asemenea, potrivnic de dormit cu managerul său Chugunov, dar la întâmplare, fără pasiune, mai degrabă pentru a menține relațiile de ton și de afaceri. Aici toate de afaceri în primul rând: calcularea vulturul de aur, ca o imagine-maker experimentat, cu aceeași grijă preia legăturile și scrisoarea cuvânt de dragoste pentru a câștiga cu siguranță publicul, care este, văduva bogată Kupavina și pune mâna pe proprietatea ei. Kupavina în sine, care este considerat a reprezenta prost sentimental, de asemenea, o femeie în mintea ta, care este nevoie nu numai un soț iubitor, ca protecție împotriva fraudei și pentru a garanta bunăstarea financiară. Berkutov este în acest sens cel mai fiabil acoperiș. Pe lângă județ mici escroci ea - rechinii de afaceri mari și politicieni (de la Sankt-Petersburg a venit să candideze pentru deputat), precum și metodele sale de război spectacol suport complet pentru acțiunile sale „în partea de sus“.

În loc de mediul comercial obișnuit, lacom de bani, dar în felul său atrăgător, Constantin Bogomolov ne pictează o societate teribilă, în care omul este un lup pentru om. Iar cei care nu au dinți sunt condamnați la o viață de câine mizerabilă. Acesta este jocul lui Apollo Murzavetsky; singurul său prieten este câinele lui Tamerlane, jucat de Jan Sexte. De fapt, aceasta este singura creatură dotată cu suflet, empatică și dezinteresată.

Lupii și oile

Scena din piesa "Lupii și oile"

Citiți textul integral al antipodul său - un alt personaj inventat de regizor, persoana Berkutova Slavik. În timpul spectacolului, el nu spune un cuvânt, ci joacă aproape un rol semantic. Blond aspect complet arian, el ridică mâna într-un militar și dorința de a efectua orice ordine de master: pentru a provoca o căutare, da pe cineva în stomac, și apoi trage. Cu aspectul său devine clar de ce avem nevoie de aceste cântece germane au fost și ceea ce, în general, tinde Bogomolov: acum vom rula show granzi-Berkutova, dar pentru ei să vină aici sunt fasciste Slavik, pentru care nimic nu este sacru.

Lupii și oile

Scena din piesa "Lupii și oile"