Insula Kunashir

Aventurile mele în Insulele Kuril au fost una dintre cele mai memorabile. Nu vă puteți imagina cât timp am visat să vizitez acest loc magnific. Marea Negre din Okhotsk a murdărit cu frumusețea ei, nu mai este nici un turist. Am vizitat insula Kunashir.

Cum se ajunge la insula Kunashir?

Drumul era destul de lung. Timp de 8 ore în avion, am reușit să dorm 2 ori, o dată să mănânc și să câștig mai multe turnee de șah la tabletă. Zborul, desigur, este semnificativ. Dar toate dificultățile asociate drumului - sunt doar prostii, în comparație cu visele mele și cu așteptarea că acum voi vedea un loc minunat și misterios. Îți poți imagina? Zburați, zburați și aterizați din nou în Rusia. Adică, a zburat doar la Sahalin. Aceasta este patria noastră vastă.

După ce am aterizat în Iușno-Sahalinsk, am mers cu autobuzul la doc și am urcat pe o navă care mergea spre insula Kunashir. Apropo, turistii la nota. Nava de pe insula rulează doar de 2 ori pe săptămână, așa că planificați cu atenție sosirea dvs. pentru a nu pierde timpul.

Insula Kunashir

Pe mare, du-te pe insule aproape o zi, dar e mai bine decât să aștepți vremea bună pentru a zbura cu avionul. Este aproape întotdeauna foarte rău vreme și cu zboruri, desigur, napryazhenka. Condițiile meteorologice sunt foarte imprevizibile. Soarele era pe punctul de a străluci, iar după câteva minute cerul era înnorat de nori, iar cea mai puternică ploaie torențială.

Ei bine, aici sunt pe Kunashir

Insula Kunashir este cea mai sudică insulă Kuril. Se mai numește și pământ negru. Se compune din trei creste stâncoase. Vârful insulei este vulcanul Tyatya. Lungimea lui Kunashir este de aproximativ 125 kilometri. Insula este spălată de Marea Japoniei și de Oceanul Pacific.

La notă: Pentru a vizita insula trebuie să obțineți o trecere specială, deoarece aceasta este o zonă de frontieră și intrarea liberă pe insulă este interzisă.

Insula Kunashir
Drumurile de pe insula sunt pur și simplu îngrozitoare, toate rupte, uneori bucăți de asfalt. Înainte de călătorie am găsit pe Internet o fată care a acceptat să mă adăpostească și să introducă insula. Couch-surfing este universal practicat. Atunci oamenii din toată lumea invită turiștii din alte țări să rămână gratuit, în schimbul a ceea ce o dată va putea să vină să vă viziteze. Numele prietenului meu este Anna. Trăiește din naștere pe insulele Kuril și poate spune multe lucruri interesante. Anna mi-a spus că poate în acest an au pus asfalt. Chiar sper, pentru că este pur și simplu imposibil să merg pe astfel de găuri. Și dacă conduceți, este vorba numai de autovehicule cu trafic foarte ridicat.

Cu Anna am ajuns la marginea insulei. Stăm pe coastă. Pe mare exista o furtună și un vânt puternic care aproape că a bătut. Nu așa cum mi-am imaginat insula Kunashir, nu așa. Ce ar trebui să fac? Voi inspecta frumusețea locală. În sat, cea mai mare parte a caselor este joasă, iar acest lucru nu este un accident, deoarece există cutremure ocazionale. Totul era gri, dank, și această ploaie neîncetată! Dar, în ciuda nuanțelor, Kurils sunt foarte frumoase. Aici, cumva, pământul și elementul de apă furtunoasă coexistă.

În special, vreau să menționez că există aer foarte curat, în jurul munților inaccesibili și a mării înfloritoare, care, pe măsură ce hrănește locuitorii din zonă, și pedepsește. Periodic, pescarii nu se întorc la penitentele lor native.

Pescuitul maritim
Insula Kunashir

Anna ma invitat să arăt cum se produc peștele aici. Pescuitul pe mare este foarte interesant, iar eu imediat am fost de acord. Căpitanul barcii de pescuit sa dovedit a fi fratele prietenului meu. O navă mare se afla la dig. Dar, în ciuda faptului că au promis o furtună, pescarii au trebuit să se întoarcă la pescuit. La urma urmei, dacă ai venit cu o captură, atunci vei fi cu bani. Dar nu - întoarce-te la ele.

Nava este imensă, o mulțime de compartimente și un echipaj mare. Există, de asemenea, o bucătar-șef care gătește bunici pentru toți pescarii. De asemenea, am descoperit o saună minunată, în care puteți încălzi oasele răcoroase și chiar aburite. Îți poți imagina? Saună pe barca de pescuit. N-aș fi crezut niciodată.

Și mi sa arătat o spălătorie locală. Există mașini de spălat și uscat, pe care marinarii le folosesc singuri. Dar cum altfel? La urma urmei, în mare, ei pleacă de câteva săptămâni, iar viața ar trebui organizată la un nivel.

Stradă este ceață și călcâie, dar marinarii nu mai sunt nimic. Kurialele sunt curtea imperiului, așa cum scria Pikul. Și acest lucru este de fapt așa. Târziu seara am întâlnit o școală de pește. Marinarii au început să tragă. E interesant. Și toți sunt foarte fericiți, deoarece prinderea depinde de bunăstarea marinarilor și a familiilor lor. Când au ridicat netul, am fost doar uimit. Câte pești erau acolo. foarte, foarte mult.

Insula Kunashir
De asemenea, era cod, pollock și un vițel. Captura este imediat filtrată și înghețată.

Până la prânz, a doua zi, Anna și cu mine am mers la barcă și am mers pe Pământ. Pentru o lungă perioadă de timp nu am scăpat din capul meu acest pescuit și soarta acestor oameni. Ce sunt buni oameni buni și chiar și în ciuda spațiului constant închis pe navă și a muncii fizice grele, ei au rămas veseli și pozitivi.

Lacul fierbinte din Kuriles fierbe cu adevărat?
Insula Kunashir

Pe vas am ajuns pe insulă și ne-am îndreptat spre Lacurile fierbinți și calde, unde există o rezervă minunată. Acolo, Anyuta mi-a prezentat-o ​​dirijorului Catherine. Katya mi-a povestit despre animale locale, plante și insecte. Am văzut două lacuri adânci adânci cu apă limpede.

Există atât de multe verdeață în rezervă. Este atât de neobișnuit să se combine incongruente. Clima din Orientul Îndepărtat cu vânturile tropicale, nordice, cu soarele sudic. Există o paralelă cu Sochi. De aceea, aici puteți auzi cântatul cicatricelor și razele soarelui atât de puternic coaceți încât este timpul să vă scoateți jacheta și să vă bucurați. În jurul pădurii de bambus, care salvează insula de la spălare în apă.

El, ca o plasă densă, își mușcă rădăcinile în pământ și, chiar și după ploi torențiale, nu lasă o bucată de pământ să pătrundă în mare. Apoi hortensia înflorește. Aceste flori luxuriante se remarcă în special în răscoala verdeață.

Iar lacurile sunt numite așa tocmai pentru că unul dintre ele se fierbe într-adevăr, ca un ceainic deasupra unui foc, chiar și aburul este turnat. Lacul cald este doar fierbinte. Chiar aici se poate lua o baie bună de nămol, dar nu l-am păcălit. Pentru că am vrut să văd cât de mult posibil, dar nu a fost prea mult timp.

Apropo, Catherine a spus că foarte recent pe insulă erau șerpi otrăviți, care nu au reapărut niciodată aici. Și erau și păianjeni otrăviți, care, de asemenea, nu înțeleg cum s-au aflat pe insulă. Și toate aceste reptile acum trăiesc aici confortabil și activ înmulțesc. Spiderii sunt tarantule. Și trăiesc în nisipurile de pe plajă și exact unde se odihnesc toți oamenii. Scary.

Asta-i adevărul, nu m-am așteptat ca după ce Kurienii m-au întâmpinat nemilos, voi putea să văd câteva frumusețe locale. Dar, la fierbere, toate temerile mele au dispărut ca fumul. Am văzut că Kuriele nu sunt numai severe și formidabile, ci și verzi, înfloritoare și înfloritoare.

Cum poartă urșii peștii de la pescari
Insula Kunashir

Seara, soțul Catherine ne-a tratat cu o supă inteligentă de pește proaspăt prins. Așa cum sa dovedit, sa întors recent de la pescuit cu o bună captură. Dar, de asemenea, sa plâns că acum este mai puțin necesar să aducă pradă, deoarece urșii și sigiliile au învățat să sfâșie plasele și în tirania imprudentă a peștilor prinși.

Eram atât de uluit de povestea asta. Imediat mi-am dat seama cum un urs, care se uită în jur ca un hoț, se târî la plase ca un plastun. Apoi îi mușcă, aruncă peștele într-un sac și se dă spre coș. Când mi-am exprimat gândurile, întreaga companie a râs amiabil. Dar, lucrurile rămân, de asemenea, animalele au învățat să țină pasul cu vremurile. Cel mai adesea, ursuleții de pluș fac acest lucru pentru a alimenta puii.

Unde pot să pescuiesc cu mâinile mele?
Insula Kunashir

Dimineața, am fost îndrumat în jurul insulei cu barca. Am mai văzut și câteva râuri. Aici sunt scurte și superficiale, care nu depășesc genunchiul. Și în mare, piscurile de somon, care au mers să se înmulțească. Și în legătură cu asta, erau urși pe țărm, care au acum multă mâncare. Și pentru că, ca niște gurmanzi adevărați, au mâncat numai capete de pește și tot restul de pește stăteau doar pe țărm.

Văzând cum ursii prindă pește - această posibilitate nu este unică pentru fiecare turist. Puțin mai mult am aterizat pe țărm și am văzut un pește în râu, care a fost groază, cât de mult. Somonul uriaș ar putea fi ușor prins. Este incredibil. Enchanting. Cu atâta entuziasm, am prins peștele, că nici măcar nu am observat cum am adunat cizme pline cu apă. Când primele delicii s-au terminat, mi-am dat seama că eram destul de frig.

După plimbare, ne-am dus acasă să ne încălzim și să scăldăm în baie. Măturile sunt în mare parte bambus și miros de iarbă. Cât de minunată este după o zi așa de ocupată, cum să încălziți și să beți ceai cu zmeură.

Apropo, oamenii locali învață japonezi și iubesc berea japoneză. Limba este predată de japonezi și complet liberă. Și este uimitor.

Vulcanul Tyatya

Am rămas pe Kunashir încă o zi pentru a vedea vulcanul din Tyatya. Teritoriul acestui vulcan este teritoriul ursilor. Aici am mers cu ghidul. Locul este foarte periculos. Trebuie să vă mișcați destul de atent și să ascultați toate sunetele. Și asigurați-vă că urmați calea. Pe măsură ce mergeam, eram foarte nervos și speriat. După cum a spus dirijorul, putem ajunge la vulcanul Valiant. El este mai aproape. Când am ieșit din păduri de bambus, am ajuns pe un deșert negru.

Insula Kunashir
După cum sa dovedit, toată vegetația a ars în timpul erupției de la Valiant. 15 metri de lavă sub picioarele tale. Asta e ceva. La viteză am ajuns la crater. A fost un vânt atât de ciudat încât am fost bătut. Dar toate aceste dificultăți și pericole merită să vadă această natură sălbatică și neexplorată.

Cape Stolbchaty pe Kunashir

Cel mai spectaculos loc de pe Kunashir este Cape Stolbchaty. Aici, blocuri uriașe ies din apă. Pentru a trece aici aveți nevoie de o cărare îngustă, care se înfășoară ca un șarpe.

Insula Kunashir
Este înfricoșător să pierzi conștiința. Nu există asigurare. La fiecare întoarcere, părul se află pur și simplu la capăt, dar nu vă puteți întoarce, ci doar mergeți mai departe. Undeva pe unde mergeam, undeva pe unde m-am plimbat sincer și m-am rugat în tăcere să nu intru în abis. Și isteria este imposibilă și înspăimântătoare. Am vrut doar să plâng și să recunosc încă că sunt o fată slabă, nu un comandant de forțe speciale.
Brains, atunci, desigur, am știut că dacă am căzut și grohnu în mare, dirijori curajoși încearcă să mă salveze, dar șansele ca ceva nu este suficient. Știi, este o astfel de grabă de emoție și adrenalină, care în urma acestei fâșie îngustă de pământ, începe să aprecieze fiecare moment al vieții sale. Pentru a fi sincer, din șoc am trecut doar o dată într-am turnat un pahar de vodcă.

Un lichid urât mi-a ars gâtul și emoțiile au început să treacă. După o jumătate de oră, râdeam deja de temerile mele. Dar undeva în adâncul sufletului rămâne această groază animală, care se strecoară în corp și face ca mâinile și picioarele să fie rigidizate. Iar tuturor daredevililor care ar putea să treacă acest test, doresc sincer toate cele bune și le pot considera aproape frați în brațe. Arma în acest caz este forța spiritului și determinarea.

Și totuși aici trăiți oameni uimitor de ospitalieri și sinceri. Am călătorit atâtea locuri în viața mea pe bilele noastre pământești, dar rareori soarta ma redus la oameni atât de incredibili și simpatici.

Kunashir va rămâne în inima mea pentru totdeauna.

Insula Kunashir
Mi-am dat seama că nu voi vedea niciodată o frumusețe uimitoare în viața mea. Aceasta este o natură sălbatică, neatinsă de om. Voi purta aceste amintiri în întreaga mea viață, încercând să nu scot o picătură.

Cei care doresc să liniștească printre frumusețile din antichitate, nu este necesar să se ia în considerare vârsta relativ tânără a Regatului Iordaniei. Deși independența, venind de sub Mandatului Britanic, statul a primit de la sfârșitul celui de al doilea război mondial a lăsat amprenta aici: păgână Babylon egipteni. Vechii romani, bizantini, invazia cruciaților, Califatul arab, Imperiul Otoman și mameluci. Un astfel de interes autentic în acest teritoriu a fost [...]

Cum eram bolnav în Tae, Istoria sângelui rece sau "nu există rău fără bine". Cordyceps Cordyceps Cordyceps Cordyceps Voi începe destul de departe. Probleme cu coloana vertebrală și cu gâtul Am foarte mult timp, cam cincisprezece ani. Rezultatul este patru herniile pe spate, două pe gât. A fost tratat .... Unde și ce nu am fost tratat ... Belt-corset și [...]

Insula Kunashir

În fiecare vară, mulțimile de oameni care doresc să se plimbe sub soarele cald sudic se îndreaptă spre Crimeea. Nu ignora micul oraș stațiune Crimeea - Sudak. Acest lucru este facilitat de plajele excelente curate și echipate. Plajele de nisip acoperă. Aceasta este povestea plajelor din Sudak. SUDAQ QUARTZ SAND BEACH Unele plaje cu nisip quartz unic, care nu este nicaieri pe coasta Crimeei. Culoarea cuartului [...]