Experiența pescuitului de crap pe șanț

Experiența pescuitului de crap pe Akhtuba

Vacanța mea se apropie de sfârșit, și nu am văzut o călătorie decentă de pescuit. Am decis să renunț la tot și să merg la pescuit pentru crap. Nu am nici o experiență în capturarea acestui pește și toate informațiile au fost acumulate în conversațiile prietenilor și rudelor. Unde să meargă, pe această temă, de mult timp a fost gândit și scos pe Internet. După mai multe astfel de zile, locul pescuitului a fost determinat de regiunea Astrahhan, p. Mikhailovka pe râul Akhtuba. Călătoria în sine pleacă spre Volgograd, apoi spre Akhtubinsk. În acest oraș, vă sfătuiesc să faceți toate achizițiile importante, deoarece nu mai există orașe mari. Și deja de la Akhtubinsk direct spre râul Akhtuba.

Vă avertizez imediat, nivelul râului a scăzut, astfel încât în ​​locurile de prindere a peștilor adâncimea poate fi de numai 2-2,2 m. Am ajuns în final la râu și la ora patru dimineața și am început imediat să arunc în mișcare. După două ore de astfel de cadre, două găuri au fost prinse pentru două. Fiecare dintre ele cântărea 300 gr. Dezamăgit de un astfel de eșec, am mers să dormim. În dimineața următoare situația nu sa schimbat. S-a zbătut să se rotească, a încercat să îndoiască, să prindă un jig pe twistori. În toate cazurile, nu mai mult de două pești capturați pentru fiecare caz. Am decis să renunț la această afacere și să mă ocup de crapul principal. Mai întâi trebuie să faci o momeală. După cum sa dovedit, lutul a fost uitat. A fost necesar, undeva să căutați. Ne-am dus în jurul cartierului râului, dar nu am găsit nimic, ni sa spus de un localnic că ar trebui să fie lut lângă lac. După ce am introdus lut, am hotărât să căutăm fericirea în lac și să ne aruncăm aici. Un astfel de pescuit, nu am văzut de mult timp.

Am aruncat aproximativ o sută, o dată și pentru optzeci la sută din extensiile mele au avut succes. Cu privire la diversitatea peștilor pe care acest lac nu le poate lăuda, din moment ce am prins doar peștele și stiuca. Când starea de spirit a crescut, m-am decis să fac o momeală. Pentru aceasta folosim furaje mixte, tort, lut și boilies. A fost necesar să căutăm locul de momeală acum, din moment ce nu era prea puțină experiență, apoi am ales ceea ce ne-a plăcut. În aceste locuri, sticlele au fost indicate pentru a indica locurile (volumul lor este mai mare de 1,5 litri). Patru momeli de momeală au fost alese astfel încât împreună să formeze o linie. Pe liniile preliminare abandonate de măgari și boilii de înec. Aceste boilies au folosit DIP (este necesar să luăm o firmă, care este boila). La final, au instalat alarme și au decis să plece în vacanță. În acest timp am reușit să ne cunoaștem vecinii, care ne-au adus în acea noapte o cutie de bere. Berea se afla în micul lor frigider. Un astfel de buzz de la băutura pe care nu l-am simțit de prea mult timp. Era doar gheață. În dimineața următoare, totul ne-a justificat așteptările. A prins patru crapuri. Cel mai mic a cântărit 2700 gr, iar cel mai mare a coborât la 8,100 gr. Desigur, nu puteți descrie senzația când mâinile se tem. când trageți peștele. Adrenalina joacă când se pare că este aproape și poate deja să aibă o plasă, dar apoi face o mișcare de metri pentru zece sau cincisprezece ani. Toate acestea sunt foarte nervoase.

Timp de două zile capturați crap până la 50 kg. Cea mai ofensivă a fost atunci când momeala sa încheiat. Acum trebuia să mă duc la un alt pește. Au venit să prindă un vierme, dar nu este profitabil, pentru că peștele este doar unul dintre aceștia. Dimensiuni de până la 8 cm și greutate de până la 200 de grame. Nu am văzut deloc Sudakul, dar așa cum am explicat, nu există o asemenea profunzime. A doua zi, pescarii au sosit într-o groapă și au târât 20 de kg și trei catfii 10 kg fiecare. De asemenea, în rețeaua noastră pentru întreaga ședere a fost bream (până la 1 kg) și rudd (până la 20 de bucăți, dar fiecare în palmă). Asta-i captura noastră. Pentru pescarii care doresc să viziteze aceste locuri, pot spune imediat că trebuie să luăm mai multă momeală și în mod necesar un mic frigider. Dacă doriți să prindeți un crap mare, atunci aveți nevoie de o barcă, dar pentru fanii unor locuri frumoase, puteți admira seara pe râul Akhtuba.