Cum să furi un zgârie-nori, recenzii ale filmului și recenzii

Imaginea ține pasul selectat pentru creditele finale, și chiar unele gag-uri care arata ca un spectacol, filmul nu interferează. Murphy bate Stiller, dar Ben nu a lovit fața murdărie. In mod traditional fara chip Casey Affleck arată un farmec de familie, Matthew Broderick mizerabil și acest lucru este ridicol, Gabourey „Gabby“ Sidibe joacă rolul tradițional al „Big mamma sexy negru“, și Tea Leoni ani face doar chiar mai atractiv. Eroii dulci și răufăcători adorabil răsplătitorul vizualizator fericit. Funny.

Acțiune plină de comedie. te poți uita la familie - vulgaritatea în ea nu este un gram.

Dar ceea ce nu este mai puțin important, ci mai degrabă, în primul rând, este dorința creatorilor, în special actorilor, de a aborda cât mai mult posibil întruparea înțelesului care conduce tot ce se întâmplă. Aici, ca niciodată înainte, Stiller, forțat să-și apere caracterul său dramatic până la capăt, este capabil să stea singur față de toate bazele de comedie construite în mod strălucit de Eddie Murphy și de compania sa de hoți nou-făcuți.

Conceapa în primul val al crizei, un film despre triumful aservit „pisică grasă“ insultat pe Wall Street ținut exact la începutul unui nou val de criză, și cel mai important - la înălțimea mișcării de protest, de asteptare același Wall Street ocupă

În ciuda unor pretenții valabile pentru localizarea (cel puțin voce și potrivire bine, dar ele nu pot inlocui oricare din Stiller, să nu mai vorbim Murphy, precum și numele, așa cum a fost spus, și tot întunericul), „Turnul Heist“ - un film frumos . Ușor și distractiv, uneori liniștită și relaxantă, uneori destul de intens, permite o jumătate de oră să se detașeze de problemele presante și plonjați în exotice de zi cu zi. Astăzi, o astfel de combinație competentă de comedie și acțiune, la.

N-aș vrea să fie prematură și dezvăluie toate secretele acestui destul de amuzant și trist în istoria cinematografiei același timp. Permiteți-mi să spun doar că scump tir, dinamic în cea mai bună tradiție la Hollywood, joc de talentat potrivit perfect distributii, încurcate istorie, și cel mai important, aproape un final fericit pentru eroii noștri, învinși - toate acestea vorbește în favoarea filmului de Brett Ratner în mod clar și dă speranță pentru aprobare percepția din partea celor mai exigenți.

Ratner, în general, sa dovedit a fi o imagine destul de spectaculoasă. Și chiar uneori amuzant. Dar este bântuit de o școală ciudată, care este vizibilă numai în finală (calculul pe ceea ce privitorul va uita de ce începe filmul. Și a început cu o răpire fictivă. Arată înscenat propria răpire pentru a scăpa de persecuția de către FBI. Este act foarte ridicol, dat fiind faptul că capitalul disponibil a părăsit spectacolul într-un zgârie-nori).

În principiu, Ratner si scenaristii Ted Griffin si Jeff Nathanson încrezător intorsatura intrigi, în mod ironic bate actorii fără experiență, a eliminat un bun efect comic al situațiilor care apar în mod inevitabil într-un astfel de raid complex, joacă, în special, secretele unui brand unic de masina „Ferrari“ deținută anterior de legendarul Steve McQueen. Puternic eșantion subgen film jaf, desigur, nu a repeta triumful benzilor spuse de Steven Soderbergh, dar, de asemenea, a început în lume.

Eleganța trilogiei despre prietenii lui Ocean, desigur, nu miroase - răzbunarea "gulerului albastru" nu poate fi rafinată. Dar presiunea proletară a benzii în acest caz este, de asemenea, bună și va determina publicul să râdă, uitându-se cum, în ciuda diletantismului, eroii continuă să atingă obiectivul, restabilind justiția călcată. Pentru că puterea nu este în bani, frate. Și în adevăr.

Filmele sunt distractive, amabile, pozitive. Cinematografia din categoria de mood-raise. 7,5 puncte. Vedem în cinematografele orașului