Andrzej Sapkowski - biografie, lista cu cărți, recenzii ale cititorilor

Prima carte este o modalitate foarte interesantă de a spune povestea - întreaga carte este împărțită în povestiri care, deși sunt legate de un lanț cronologic, au încă unele pauze în timp. Aici este Geralt aici, aici el este deja acolo. Iată-l cu unul, aici este cu el, aici este, aici este cu Lyutik (cântând pe compozitorul de imn faimos și pe feminin, și în combinație -

cel mai bun prieten al lui Geralt). În general, vânturile se înalță. Dar scopul cărții - pentru a ne introduce în lumea The Witcher, cu el însuși un erou monștri de luptă care rulează, dar având codul de personal propriu de onoare. Cu prietenii lui, cu o grămadă de personaje, etc. Caracterele pentru toate cele 7 cărți, în general, foarte mult, astfel încât vor fi introduse periodic noi, razmotatsya sub vechiul cabinet. Apoi invers. Despre cineva mai mult și nu-și va aminti și așa mai departe.

În cărțile ulterioare, narațiunea nu mai este la fel de discontinuă, ci mai fluidă, așa cum ar trebui să fie. Prima parte este un fel de prefață, un preludiu și un test al cetății - citiți, plăcut, ar putea prinde totul? Bine ați venit la următoarele cărți! În general, eu sunt aici spunând "prima carte, prima carte", de fapt, colecția de povești a fost, de asemenea, "Sword of Purpose". Tocmai am avut sub unul. hmm. deci este un obicei. De fapt, acestea sunt primele 2 lucrări pe care le pregătim pentru o nouă narare. Dar nu presupuneți că le puteți sări peste ele și să începeți cu următoarele părți. Nu, intregul complot al povestilor curge lin si fara ca ei sa-si dea seama ce si cum se intampla si cine este deloc va fi dificil.

Este demn de remarcat principala forță a cărților. Călătorește prin lume, descrisă extrem de solid, cu toate subtilitățile și detaliile; aceasta este o bătălie cu monștri și oameni, care aici, surprinzător, sunt mai degrabă trecătoare (cu excepția unor persoane deosebit de importante pentru complot); se crede Geralt despre tot și dialogurile sale cu alte caractere (de altfel destul de o personalitate carismatică a lui Geralt a descris foarte bine, înzestrat cu sentimente prin cartea naturii, pentru a căror soartă este într-adevăr îngrijorat. Mai ales pentru povestea lui de dragoste. Și nu vorbesc despre asta aventuri lovelasovskie, ci despre sensul specific al unei anumite femei. Mai mult decât atât, în cazul în care ați ajuns la cartea de joc va avea o înțelegere destul de greșită a ceea ce această doamnă a fost. Deși am judeca doar în prima parte a piesei. Atuy-mă! în general, săraci lucru l Linia mi-a provocat o mulțime de emoții, astfel de locuri de mila, bucuria sinceră, uneori, cu toate acestea, nici o altă carte Acest lucru este în legătură cu partea romantică și nu întregul) .; și, bineînțeles, această descriere a lumii și a mediului protagonist.

Pot să fac imediat o rezervare pentru că nu am nici o pretenție față de complot ca atare - toate în cele mai bune tradiții ale fanteziei clasice din acea vreme. Stăpânul misterios este un erou, toată înțelegerea, compasiune, dar totuși mâna lui nu va reuși să omoare o altă creatură. Toate aceeași parcelă - rătăcind în jurul lumii pentru a câștiga o viață și, desigur, el (eroul) este ultima speranță pentru „înec“.

Dar performanța cărții am îndoieli foarte mari. Judecător pentru tine - în carte sunt cuvinte care bine, nu corespunde cu lumea, în cazul în care există încă în jurul valorii de mers pe jos, cu săbii și nu au nici o idee despre ce fabrica și tot în legătură cu ea. Din nefericire, când am citit-o, nu am scris acele cuvinte care au tăiat zvonul, așa că trebuie să-mi iei cuvântul.

Mai departe. Nu știu cum să explic corect, dar după un timp în timpul lecturii m-am prins gândindu-mă că scriitorul era un muncitor sovietic. Toate aceste jargon, personajele personajelor și acțiunile lor, toate aceste conversații și acțiuni de afaceri ... toate au subliniat acest lucru. Și nu că am fost prea mult împotriva, dar a stricat atmosfera cărții. Ca și cum ai citi despre URSS pe care au tras, dar nu se potriveau cu dimensiunea măștii fantastice.

De la vrăjitor urlă atmosfera sovietică? Nu, nu am făcut-o. Andrei Sapkovski, dimpotrivă, se opune individualității gândirii stereotipice și tipice, colectivismului, coeziunii, herdness. Acest lucru sa manifestat în totul: atât în ​​lupta împotriva lui Nilfgard, cât și în imaginile vrăjitorilor independenți, dar stupid. Țările discutate sunt o uniune a orașelor, unde este URSS? Chiar și un vrăjitor nu ucide toți monștrii pe drum. Și el însuși este un monstru. Comunica constant cu tot felul de minorități: gnomi, elfi, dryads etc. Toleranța și toleranța sunt la fel ca în cazul lupului. În opinia mea, sunt prea multe. În ceea ce privește condițiile industriale - sunt de acord.

1 Ca

Din păcate, nu l-am citit și nu vă pot împărtăși opinia, dar revizuirea este excelentă, vă mulțumesc pentru asta)
Examenul 2 este acceptat și 10 puncte pentru Gryffindor!