Tururi Dombai

ar arăta ceva mai aproape. Și m-am uitat atent la Dombay. Ei bine, cum să privim. M-am gândit că dacă. și pante ascendente abrupte. Dar nu este nimic din asta pe drumul spre Dombai. Dar există vaci care se simt. Nu că am fost cunoscător de stațiuni montane. De fapt, Dombai este doar al treilea și primul. El este plecat. Mergeți aproape. Moara lui Devil este cea mai apropiată cascadă din Dombai. Este necesar să treceți prin toată zona Pikhtovy. Marina mi-a găsit o excursie la cascade, la care mă puteam alătura. Acesta. Dombay poate fi urcat pe 5 nivele. O telecabină modernă vă duce direct la a doua, de asemenea.

Ei bine, timpul continuă și încă o dată trage în Dombai. și când sunt 3 zile mai mult decât atât. Înțeleg că nu vreau să merg în Abhazia și vreau să vizitez Dombai. Ei bine, voi veni acasă pe 5 mai și uite. zile pe Dombai și Teberda. excursii au 500 r. pentru că o persoană și un grup mic au deja excursii. Eu, soțul meu, și prietenul meu a plecat la Dombai. Mai exact, pe 8 mai am planificat să ajungem la Nevinnomyssk. și navigați în timp și mergeți la camping doar în prezența unui cer senin peste Dombai. a colectat lucruri, a privit piața locală de ceai și gem de conuri din satul Dombai.

nu sa bucurat, iar ambele grupuri (excursia noastră și "marșul") au organizat un tur al templelor antice. a acoperit munții. După o scurtă excursie la Teberda, ne-am dus la primul independent. (a treia în Dombai) dimineață am văzut Dombai în plină glorie. Vederi de la veranda hotelului. În a cincea zi am așteptat o excursie pe râul Kuban. Era un Caucaz complet diferit, nu. ultima excursie la Arhiez, cu excepția munților, am văzut monumente ale a două ere foarte diferite: încă. Puțin despre satul Dombay

Apelor și munților din Caucaz. Excelenta recenzie foto. PART2 Karaciai-Cerchezia (Honey Cascadele, Arkhyz, Dombay) Tururi ale Observatorului (aproximativ o jumătate de oră) sunt deținute de vineri până duminică de la 9am la două ore. Arkhyz de la turiștii care vin cu o excursie de o zi. Dar, recent, a fost luată o decizie importantă. Cu toate acestea, această afirmație este la fel de valabil și pentru .Doroga Dombai Dombai preia aproximativ aceeași cantitate de timp înainte ca Arkhyz și 2/3 este același, dar pentru. Dacă veniți la Dombai cu o excursie de o zi. atunci cel mai probabil veți vedea așa:

-standuri. Prețurile sunt la fel peste tot, și cumpără un turneu în firma "A", mergem cu firma "B" și cumpărăm. Cu un studiu mai detaliat al mai mult de jumătate din excursiile pe care le-am eliminat. Timp de o jumătate de zi sau doar să stai. Prima excursie a fost o excursie la Dombai. Munții sunt totul, prognoza pentru a doua zi este însorită. Dombay este una dintre cele mai vechi stațiuni de schi Rossii.Snachala convenționale închise de cabinet așa-numita „prima faza“ Dombay -1 „(1590-2277 m) Apoi, al doilea turn“ Dombay -2 „(2277-3008 metri).

Vreau să descriu "călătoria" noastră timp de 3 zile la Dombai. După ce a studiat piața de peste oferte de peste mări a dispărut imediat. vin pe o excursie. Demnitatea este una - frumusețea speciei. iar în rest - Dombai de la stațiunea de schi.

companie veselă. Am mers spre Kamennomostsky din Dombai după-amiaza. Drumul era plăcut. Foarte. așa cum l-am risipit. Sa decis să faceți o excursie pe un jeep, care aduce la un punct panoramic.

vorbind, pe Elbrus s-au hrănit cu multe cozi de oră pe lift și am decis să mergem la Dombai. aceasta este marginea, dacă într-o zi de pe tot felul de excursii + schiorii locali au venit în număr mare. Totuși, există un al treilea rând.

07.07.03 Simonov Alexander

oferit poz. Dombay și excursii ecvestre pe bază. o combinație de excursii cu plimbări cu călărie.

a fost după sala lui Dombai. Apropo. excursie foarte plăcută într-o zi la Hot Key. Mai degrabă. înainte de autobuz. Se pare că ultima oară când am mers la excursia de acasă, m-am dus la școală! Ghidul deja. În turneu există doar fete

Ei au râs cu băncile de salvare, cu ei, desigur, nu au luat-o pe o excursie, ci ca în seara în cameră. piscină sau simulator, timp pentru plimbări, excursii și excursii la piață a fost suficient. La piață. era un gem, apoi interferează cu proceduri sau alte excursii. așa că am ajuns în doar două săptămâni. Sanatoriul vinde excursii la trei companii de turism, lista de excursii și prețurile nu diferă și pe stradă. Dombay. Elbrus, cu plăcere plimbă poporul în Cecenia: în Grozny. ei spun, este frumos. Excursii mai mult. la autobuz. O mică impresie rătăcită a turului care continua să curgă de ploaie. Planuri.

NB 3 - Informații tehnice despre excursii pentru oameni. fiu acolo, unde am vrut sa ies (Elbrus, Dombay, Chegem Gorge) nu a lovit din cauza hlyabi. Văzut Tersk Stud Racers de elită, dar turneul a fost doar miercuri (preț - 350, în general, mai ieftin pentru a merge singur, deoarece excursii sunt oferite la 3,5 ore (interval de trecere MONDIALĂ sens FUR pentru a lua la „tur“ nr .. după cum se poate ajunge în 17 ruble un tramvai. Multe excursii religioase (diferite relicve și mănăstiri locale), la un preț de 350-550 de ruble.

care poate fi văzut, dar, amintirea călătoriei de anul trecut la Dombai-Teberda, aproape imediat a fost de acord. sanatoriu "Smena" și a făcut o odihnă înainte de un tur al parcului stațiunii din oraș. Dimineața, micul dejun. împrăștiate în tot orașul. Alegerea excursiilor este imensă: Dombai. Elbrus, Osetia de Nord, Yessentuki.

există întotdeauna ceva ocupat. bea, mananca, proceduri, dansuri, plimbari, excursii. Mare! Park, tur Narzan gallerei.Kupili pe Dombai la „Edelveysa'.A Elbrus în agențiile de turism din Caucaz. Despre Un dezavantaj de autobuze Excursii care“ totul este vopsit și limitată în timp, pe program. „Dombay complet diferit! Verdeață luxuriantă , moale, însorită!

oferă excursii. Am făcut o excursie la Dombai și Pyatigorsk. Excursiile pe care le-am plăcut.