Tribune - altul

Mă trezesc de la o lovitură violentă la ușă. Mai degrabă, aud acest bătut, dar încă adormit. Am deschis ochii doar în momentul în care pe urmele hol și menajera tare, cu un semn de întrebare și proeminent de accent din Europa de Est, a spus el:

Sari pe saltea, ca pe o trambulina, zburam undeva la tavan, aterizand deja in usa camerei. Pe mine sunt chiloți roșii și pielea unui om care bea a șaptea zi la rând. Naturală - o cruce luminată roșu, cu o bandă albă de cauciuc.

- - Servitorul îngheață în loc și împinge automat comutatorul. Lumina din coridor este stinsă.

- Sunt în A 03, aici ca de obicei.

Ușa se închide. M-am alunecat pe podea și m-am întins într-o scândurie stângace pe o parchet rece. O jumătate de oră.

Mă duc la prânz la un ratat la stația de metrou St Paul. Cafeaua italiană, o rolă cu brânză și șuncă, plus o ceașcă de cafea, stă acolo cam de șase kilograme. Pentru acești bani, puteți, în mod normal, să luați micul dejun într-un pub în apropiere. Dar mă duc acolo, în această cafenea. Se fierbe cafea buna. Să mă dracu dimineața un mic dejun normal fără o ceașcă de cafea bună # 63;

În "ratat" există întotdeauna mese libere, chiar și la orele de vârf, când orașul vărsă o armată de grefieri pe străzi.

După cea de-a doua cafea, imaginea se șterge. Lipsește pixelii. Memoria revine din tura de noapte.

Cu câteva zile în urmă m-am alăturat Millwall. Campionatul se potrivește cu Barnsley. South London, locul legendar, clubul legendar și toate astea. Fabrica, mama ei, fotbalul.

În loc de prefață: acest tip de fotbal este un rahat.

Ei bine, drumul de la metrou prin garaj,-a lungul șinelor, tineri Negros zalupastye, pivas sub standuri, poze cu jucători vechi pe pereți de beton pictate. A fost.

Acum, în Anglia fotbalul este un sport pentru cei bogați. Chiar și campionatul nu mai este un tort. Rafturi rafinate de fotolii din plastic, cabine VIP, "fără alcool dincolo de acest punct", în fața intrării pe podium. Un stadion pe jumătate gol, din care femeile și copiii nu merg mai întâi, pentru că dacă ar face-o, 88% din audiență ar ieși în același timp.

Hardcore Millwall tăcut, în sensul că nimeni nu a cântat, nu „unul nu ne iubim, noi Millwall cu Dan și nu ne pasă.“ Hardcore așezat pe scaune confortabile și musca unghiile, deoarece Babkiny Semion pe campionat nu sunt vândute.

Pe durata pauzei, am călcat în picioare sub platforma cu plăcintă pui curry, se spală-l cu „Carlsberg“ de țâțe plastic și starea mea a devenit de Grishkovets. După meci am mers la magazinul firmei. Din păcate, nu au existat magneți, dar au vândut pantaloni scurți de antrenament cu emblema clubului. Într-o astfel de gramada poate fi mândriți regește în CPK formare sau vin la faimosul brânzos Fotbal în zilele de sâmbătă la Universitatea. Dar cumva nu le-am cumpărat. Tristețe și tristețe, îmi pare rău. Singurul lucru care a plăcut, așa că este vorba despre luzersky - prin zerouri.

În loc de un epilog: un astfel de fotbal este un rahat.

Nu trebuie să călătoresc undeva unde să se uite la moaștele Sfântului Imperiu Britanic. Noaptea mea și ziua este în casă cu vârsta noastră de la Kremlin și în jurul valorii de colț din timp în timp între clădirile maro pe cineva blocat o biserică mare, în care numele, doar amintiți-vă, există cuvântul „cabinet“.

Prietenul meu din Londra are o călătorie lungă, ca o pierdere din Zaporozhye Torpedo, o călătorie de afaceri. În apartamentul său - acest lucru se numește "apartamente de serviciu" - două dormitoare, două toalete, două dușuri, bine, oamenii cu sosirea mea, de asemenea, a devenit două.

Dacă mă duc în dimineața să bea cafea, asigurați-vă că mergeți prin Catedrala St Paul (taxa de intrare, prețul poate fi transformat cu ușurință în trei halbe de la Londra Pride, în cei cinci ani am fost plecat la Londra, în acest sens, nimic nu sa schimbat, așa că eu sunt în catedrală astfel încât să nu o dată a), după cafea, mă duc de obicei la nord, trecând prin Barbican, care filmează în continuare lui George Orwell „1984“ poate preveni doar ghivece cu un roz care conțin zahăr flori la ferestre. Inecacios hulk, beton gri din trimestru conduce stabil în unele amortit-depresivă, care, la fel ca cel care mă leagă la Moscova în fiecare duminică. Oamenii oriunde, într-un tunel lung, ceea ce duce la stația de metrou, nu a văzut o singură mașină. Quick Step Voi părăsi acest loc și du-te la vechiul cimitir. Aici sunt îngropate Daniel Defoe și mistic William Blake. Și chiar mai celebru în unele cercuri (cu ajutorul care prezintă o diagramă Venn) matematician Thomas Bayes, de asemenea, se află aici. Pe pietrele funerare mucegăite stau ciori și porumbei, batand din aripile lor - singurul sunet care poate fi auzit aici, dar vântul swinging copacilor. Locul foarte frumos. Prima dimineață la Londra, am rătăcit într-o Barbican nenorocită, apoi sa transformat în prima librărie și a cumpărat „1984“. Ți-am spus, acest loc cade într-o stupoare, a căzut în ea, și am simțit imediat nevoia urgentă de a reciti Orwell. Primele câteva zile am fost în dimineața până seara agățat în jurul orașului atârnă în pub-uri și recitit textul. Și dacă primele două în dimineața am încă vrut să treacă prin Podul Millennium la Tate Modern, acolo sus la etajul 7 și stai jos, cu o ceașcă de cafea la o fereastră în perete, cu o vedere nebună a orașului, apoi, după câteva zile am purtat în unele împuțit marjă sau, cel puțin, la o stație de alimentare scoase din uz Battersea. Blunt Londra toropeală, din care evadarea este, probabil, posibil, dar într-un fel nici nu a vrut.

Noaptea trecuta a mers la bataie. Vreau să zic, am bâzâit aproape toată ziua, dar mai întâi am făcut-o într-o singură mișcare, neinteligibil, doar din obișnuință sau pentru că este atât de comună în Londra. Din cauza acestei reguli stupide a pinguinii Pride la parter sau în subsolul fiecărei case este de numai trei kilograme. Toată lumea bâlbâie și bate în fiecare zi. Ziua de lucru în oraș se termină devreme, exact așa cum începe. Cei patru funcționari încep să se adune în pub-uri, iar la ora șase sau șapte, ciorchinii lor au căzut deja din ușile unităților, ca și pasagerii unui autobuz aglomerat în filmul despre Hugo Fantozzi. Treptat, o grămadă de un bar se amestecă cu mulțimea de la un altul, totul este amestecat, și se dovedește că întreaga zonă este cu adevărat înăbușită. Adevărat, grefierii se reduc destul de repede și seara, nu există nimic de făcut în oraș.

Ieri, când grefierul ghemuit și a fost într-adevăr face nimic, prietenul meu și m-am dus la Shoreditch. Buzunarele neplăcute întârziat monede una sau două lire grele, pe lângă asta, am motivat, o vizită este necesar să se respecte anumite reguli de conduită, și o dată aici și îngâmfare acceptat în grăsuț limba engleză, fă altceva noi nu facem vpiralos complet.

Nu-mi amintesc nimic altceva.

Wimbledon - Port Vale

Odată ce m-am dus la Millwall și a simțit eu acolo Vasile Kulkov, și anume, el sa grăbit să părăsească această gaură psevdosmradnuyu în sufletul meu zaskrebli pisoi rele, care au cerut o excursie pe jos în limba engleză de fotbal forței de muncă. Apropo, am fost cam târziu pentru Millwall. Și toate pentru că el a luat bilet la Dokers PODIUM, în care (în sensul vechi Dan), odată ce a adunat muncitorii de andocare reale, și că acestea pot prinde o schimbare de dimineață de fotbal, Millwall, și numai el a fost permis pentru a începe jocul nu este în 3 ore ascuțite, iar la 03:15.

Am ajuns la 3:15. A fost minutul 15 al meciului.

În general, sa decis să sape un pic mai adânc în căutarea pentru adevărata-fotbal. Verificați tabelul Ligue 1 - al treilea o divizie engleză - Am constatat că, în Londra, în week-end nimeni nu se joacă. Am frecat bucuria udă cu palmele transpirate și o sticlă săpat în continuare. Liga 2 Wimbledon a luat Port Vale, echipa favorita a unora dintre Robbie Williams. Același Wimbledon, în cazul în care pylil Vinnie Jones și banda lui de psihopați, același Wimbledon, la gândul de viitoarea întâlnire cu care Ssali de sudoare pantaloni stele al primei divizii, și același Wimbledon, care a dispărut în urmă cu un pic mai puțin de zece ani, iar apoi a venit din nou, reînviat de fanii săi.

Acum, echipa joacă într-un stadion mic Kingsmedou într-o zonă îndepărtată din Londra, numită, de fapt, Wimbledon. Pentru a ajunge acolo, trebuie să ajungeți la stația de metrou terminală și să treceți la autobuzul 131. Am ratat de două ori pe lângă stadion, a trebuit să iasă din autobuz și du-te înapoi, deoarece câmpurile sunt atât de mici încât este imposibil de a discerne chiar si pentru case cu două etaje este periferia capitalei.

Wimbledon - Port Vale

M-am dus înapoi la cei cincisprezece minute familiare. La poarta stătea un tigan vechi și, îndoit peste, zgâria un picior gros, strâns într-o chilotă verde. Am întrebat-o cum să ajungă la checkout. Tiganul, pierzând echilibrul, îi făcu mâna liberă și se întoarse.

Fell 15 de lire sterline - băieți, aceasta este liga a patra și 15 de lire sterline pot fi schimbate la oricare dintre noastre schimbător 750 ruble - Am o portocală de hârtie cioturi și dreptul de a ridica moralul pentru revigorarea echipei sportive. Apoi a turnat o jumătate de litru de bere, vândut la intrare, și a urcat pe podium.

TOATE WIMBBLEDON, PATSANI!

Detslny cinci miime stadionul a fost marcat ca un student în anul întâi porii mechmath, și scaune încălzite ass fani pe doar unul din cele patru standuri. Restul a fost stomac în picioare. Cinci sute de fani din Port Vale păzit de doi ofițeri de poliție. Stadionul bâzâiau și clocotit ca dracului jacuzzi. Sectorul ventilator Wimbledon, grupate în afara porților de pe platforma Kingston Road End, livrarea unor taxe ridicole. Adică, eu nu înțeleg dracului Cockney lor corala, dar frate lângă mine nechezatul cum ar fi cai, asa ca am fost, de asemenea, zâmbind și Burger hawala dimensiunea unui cap Spalletti, carne atat de delicioasa, în general, shmat.

După prima jumătate a anului, ceea ce duce la Wimbledon 1-0, Port egalat devreme în a doua jumătate, apoi a fost un 2-1, 2-2 târziu în joc, bine, apoi, în ultimul minut, Dons a marcat al treilea gol. Aceasta a fost prima victorie acasă a acestui Wimbledon în primul sezon pentru ei "profesionist". Până acum, în liga a patra.

După meci, m-am mutat în magazinul de cluburi, unde am cumpărat un card de la școala veche. Curat de formare, la fel ca în Millwall, aici, din păcate, nu a fost vândut. Dar ei vindeau niște gropi pentru vase cu embleme Wimbledon.

La intrarea principală la stadion a fost un autobuz oaspete. Fotbaliștii de port de sub tribune, aruncand saci cu lucruri în portbagaj, și stăteau în același loc, fără a merge la salon. Călători pasionați i-au apropiat și au frecat ceva. Mă așteptam că acum unul dintre ei, conform vechii tradiții englezești, ar lua o pipă de la pantaloni și ar lumina o țigară. Dar băieții tocmai s-au frecat de autobuz și au băut puțin apă. În apropiere, chiar pe asfalt au fost fanii din Wimbledon. În bara principală, sub unul dintre standuri, Pride a fost turnat în recipiente de sticlă. M-am dus la tejghea și am comandat o halbă. Bunicul - la aceeași vârstă ca și academicianul Saharov - mi-a indicat un pahar.

Stăteam pe bordul stadionului, suflau o pivă și citeam despre Brian Clough. Magazinul a vândut două cărți despre el. Dar în cel pe care l-am cumpărat, primul capitol a fost numit "Cine dracu 'ești tu", așa că am ales-o.

Când a început să se întunece, am mers mai aproape de casa din Shoreditch. Nimeni nu a anulat check-in-ul în goluri.

Wimbledon - Port Vale

Sindromul de retragere mi-a întins tentaculele alunecoase într-o dimineață duminică devreme. Nu puteam mai dormi. A ieșit pe stradă, a mers mult timp și a mers fără rost, a intrat într-un parc. Așezați-vă pe iarbă și începe să privească cerul. Spre deosebire de Moscova, aici zboară avioanele de zbor. Am vrut să mă duc acasă. La dracu cu ei, cu avioanele.

M-am întors acasă și am început să-mi iau geanta. Pe lângă magnet și o pereche de cărți, nu era nimic de colectat.

Când plecați din Anglia, nu există control pașapoarte. Se pare că, mulțumesc că ai enervat tot dracu ', nenorocitule.

Chiar am vrut să mă duc acasă.