Sweet November "la Viena sau preludiul până la Crăciun, un blog despre călătorii

Partea întâi: AustrianAirlines, metrou, hotel, pădure vieneză, viața de țară a vinului, mâncare tradițională austriacă, plimbări prin seara Viena

Din diferite motive, a funcționat doar câteva zile, astfel că principalele criterii pentru alegerea mea erau apropierea de Rusia, lipsa transplanturilor și prețul accesibil. Acțiunea Schengen în pașaport a deschis oportunități largi.

Sweet November

Orașele din Germania - Berlin, Hamburg, Dusseldorf - au fost potrivite pentru criteriile mele, dar inima mea nu le-a mințit. Mai ales că am vizitat deja această țară. În momentul studierii atente a hărții destinațiilor ieftine, am văzut costul unui bilet către Viena. Sa dovedit foarte atractiv. Judeca pentru tine.

Cost pe persoană:

Călătorie directă spre Austrian Airlines - 6701 ruble

Stați 4 nopți în hotelul Meininger Downtown Franz 3 * într-o cameră triplă - 2623 ruble (preț pentru trei - 7869 ruble)

Vizitarea Operei din Viena - 3870 de ruble

Și o mare parte din această sumă reprezintă o vizită la Opera de la Viena, bilete pentru care, spre deosebire de același Bolshoy, pot fi cumpărate în avans pe Internet.

Inspirată de călătoria viitoare, am "infectat" pe prietenul meu cu o dorință pasională de a vizita Viena. Nici unul dintre noi nu a fost în Austria, așa că a face o călătorie comună a fost mai interesant de două ori.

Întâlnește: Eu (dreapta) și prietenul meu Marina

Soțul favorit al lui Yura

În timpul zborului, au turnat nu numai sucuri tradiționale pentru clasa economică, cafea și ceai. Vinul austriac servit, roșu și alb. Apropo, în Austria părea mai gustoasă decât aceeași în Franța (francezii, chiar mai scumpe decât 10 euro, oferind alcool și mai mult ca „Gardens of Kuban“ din pachet).

De la aeroport se află un Aeroexpress CAT (City Airport Train), care leagă aeroportul din Viena de centrul Vienei. Costul este de 18 euro acolo și înapoi. Trenul rulează la intervale de o jumătate de oră între orele 05:30 și 24:00. După părerea mea, acesta este cel mai convenabil mod de a ajunge în oraș.

Exact 16 minute și suntem acolo. Alături de stația Aeroexpress se află metroul, coborâți și conduceți la stația noastră Rossauer Lande.

Să luăm exemplul lui Lebedev și russos Tema și spune un pic despre bilet de metrou nu este ieftin :) - 1.8 euro (60 de ruble, în timp ce la Moscova, în 2 ori mai ieftin), dar din anumite motive nu există turnicheți ca o clasă. Adică, puteți trece fără probleme la platformă, fără teamă de strigătul mâniei unui lucrător de metrou sau de blocarea în turnichet în timpul unui salt. La stație nu există nimeni care să vadă dacă ați plătit sau nu. Se pare că se bazează exclusiv pe onestitatea pasagerilor și pe temerea controlorilor și pe amenzi enorme pentru călătoriile fără bilet.

Înregistrarea intrării la metrou

Sweet November

Puteți merge în jos pe metrou pe scări, dar există, de asemenea, ascensoare, care se face în primul rând pentru persoanele cu handicap, persoanele în vârstă, pasagerii cu copii. Eh, am avea o astfel de atitudine în Rusia!

Platforma nu este una, la fel ca la metroul din Moscova, dar două. Adică trebuie să treceți prin tranziție pentru a ajunge la cealaltă parte. Timpul până la trenul următor este indicat pe tabloul de bord electronic.

Metroul de la Viena, ca și în alte orașe europene, nu are o frumusețe deosebită, dar este notabil pentru funcționalitatea sa. Undeva am citit despre faptul că locuitorii capitalei preferă transportul public cu mașini particulare, deoarece este foarte convenabil organizat și costă mai ieftin ca rezultat.

Sweet November

Mitropolitul rulează între orele 5.00 și 24.00. Pentru a înțelege harta metroului din Viena este ușor. Toate liniile, la fel ca și la Moscova, sunt marcate cu culori diferite și numerotate, iar posturile au numele de locații sau districte iconice. Dacă știți unde să mergeți, cu siguranță nu vă veți pierde.

Hotelul este situat pe strada, numit după genialul Rembrandt (Rembrandtstrasse), care a fost, desigur, de două ori plăcută. Locuitorii ne-au ajutat să găsim strada care a determinat direcția cea bună. Așa am întâlnit pentru prima dată bunăvoința vienezilor.

A fost foarte aproape de plecare. Trebuie să traversăm podul prin canalul Dunării. La început am crezut că era Dunărea, dar am început să mă îndoiesc că era un râu dureros și îngust, deși cu aceeași apă "albastră".

Sweet November

Ulterior, onoarea Dunării a fost restaurată. Am văzut râul însăși în trecere, când ne-am întors din pădurea vieneză.

Îți voi spune ceva despre hotelul nostru, pe care l-am găsit pe site-ul Booking.com. Criteriile pentru selectarea mea au fost foarte simple: accesibilitatea pas cu pas a părții centrale a orașului și prețuri adecvate. După ce am studiat cu atenție toate propunerile, am aflat că aceste hoteluri cer 4 nopți de la 200 euro și mai mult. Am perseverenta in dorinta de a salva sa nu imprumut: dupa o lunga cautare am gasit o oferta de la MeiningerHotelDowntownFranz. 4 nopți într-o cameră triplă - 183 de euro. Când am rezervat camera, hotelul nu sa deschis încă, așa că am oferit reduceri mari. Poate, acum politica prețurilor sa schimbat.

Un preț democratic este un interior democratic. Este imediat evident că hotelul este destinat elevilor și iubitorilor să nu plătească prea mult (cum ar fi eu :).

Camerele sunt curate și ordonate, dar fără prea multe bibelouri. Deoarece hotelul este nou, întreaga situație este în stare bună. Mobila mi-a amintit imediat Ikea :)

Sweet November

Vederea din fereastră este unul dintre principalele avantaje ale hotelului

Aș vrea să știu cine locuiește într-un apartament cu o fereastră atrăgătoare de balcon?

Interiorul zonei de luat masa la primul etaj al hotelului: modest, dar cu gust.

Sweet November
Micul dejun "bufet" nu este inclus în prețul camerei. Dar costă doar 4,5 euro și include cafea fierbinte. În mod personal, dimineața, să vă simțiți bucuros în timpul zilei, doar cel puțin o ceașcă de cafea! Și apoi există o abundență

Nu mă voi întoarce la hotel. Voi spune doar că pentru a vă familiariza cu Viena Meininger este potrivit pentru scopuri practice din toate punctele de vedere. Veți economisi bani pe viață și nu veți trăi într-un loc murdar, periculos sau prea departe de centrul locului.

Autobuzul trece prin locuri foarte pitorești cu vile din secolul al XIX-lea. Duminică, a fost împachetat la capacitate, și în cea mai mare parte de către rezidenții locali. Coroanele sunt foarte îndrăgite de pădurile lor și vin aici cu întreaga familie pentru picnicuri sau pentru eco-turism.

Este necesar să se gândească în prealabil la ce oprire să coborâți.

Am decis să treacă pe la Kalenberg (Kahlenberg), la o înălțime de 484 de metri, în cazul în care acesta este asigurat memo, oferă o vedere magnifică a orașului. Este cel mai înalt munte din Viena, vârful căruia este împodobit de turnul de televiziune.

Într-adevăr, punctul de vedere al orașului nu este rău, dar astăzi a fost o ceață, din cauza căreia nu am văzut toate frumusețile.

Sweet November

Puțin dezamăgiți de oraș, ascuns în ceață, decide ce ai nevoie pentru a ajunge în jos în zona de Bellevue, în cazul în care Freud a visat același vis al unui pacient cu un gât sângeros.

Pe drum, ne uităm la casele vieneze ale vienezilor. Cât de puțin sunt asemănătoare cu suburbiile din Moscova de "reședințe de vară" Rublev, înconjurate de metri de garduri!

Calea ne conduce tot mai mult. În adâncurile pădurii, unde nu mai există case, oameni, mașini, agitația unui loc turistic. Numai tăcere, pace, cerul albastru piercing ", în păduri purpuriu și auriu.

Sweet November

Pădurea vieneză cuprinde o suprafață de 1250 km², formată din lemn de stejar și fag. Se numește și "plămânii verzi" din Viena.

Mergem, vorbim sau admirăm în tăcere măreția din jurul nostru. Ascultați șuieratul frunzelor sub picioare. Și chiar și pentru câteva minute ne transformăm în animale sălbatice în habitatele lor naturale :)

Aerul este limpede și proaspăt. Din puritatea ei amețită - totuși noi suntem locuitorii unei megacități, unde pădurea Khimki nu reprezintă valoare.

Sweet November

În cele din urmă, ieșim pe site-ul care are o vedere frumoasă asupra pajiștilor alpine situate în depărtare și hotărâm să oprim puțin și, în același timp, să facem câteva fotografii.

Rezultatul plimbării: pădurea vieneză este frumoasă! Dacă vă aflați la Viena în primăvara, vara sau toamna, atunci cu siguranță veți merge în această pădure, mai ales că este atât de aproape de oraș. Petreceți o zi în pădurea vieneză și obțineți o experiență fabuloasă, uimitoare și de neuitat pentru tot restul vieții!

Pădurea vieneză este pentru mine personal cel mai strălucit moment în călătoria noastră la Viena, care a eclipsat chiar și ziua mea de naștere. Probabil, poveștile pădurii vieneze au fost atât de uimitoare încât au lucrat :)

Credeți că este ușor să vă pierdeți într-o pădure necunoscută, cum ar fi personajele basmelor germane care speră să fărâmeze pâinea? Indiferent cum este! Copacii sunt marcați cu marcaje speciale, la intervale regulate există semne, deci este aproape imposibil să te pierzi și să te pierzi.

Sweet November

Cu toate acestea, reușim să ne pierdem. Se pare că suntem foarte departe de locul în care Freud a văzut visul său celebru. Părăsim pădurea și ajungem în orașul care se află pe versantul muntelui. Din cauza orientării greșite în zonă, reușim să aflăm cum trăiesc coroanele din afara orașului. Ei, ca și alții, apreciază pacea în viața țării, aerul curat și viața privată.

Orașul este foarte frumos și confortabil.

Aici se ocupă de natură și folosesc tehnologii de economisire a energiei.

Sweet November

Koteikin se uită la faptul că se relaxează sub razele încă calde ale soarelui de toamnă și este absolut mulțumit de viața sa. Acest lucru nu este un indicator al bunăstării?

Culorile de toamnă și lumina soarelui moale fac fotografiile noastre (modest) excelente.

Mărul este acoperit cu mere, dar nimeni nu se grăbește să le distrugă.

Casa, ca o cabană rusă

Și proprietarii acestei case par a fi fani ai președintelui american.

Pe străzi, abia vă vedeți trecătorii. Aici, toate în maniera americană preferă să se miște în mașini. Dar cât de drăguț este să ai o plimbare plăcută în toamnă, să respiri aer curat și să privești la ferestrele vecinilor. Puteți învăța multe lucruri interesante :)

Sweet November

În timpul plimbării am avut un apetit. Se pare că și stomacul poate digera vițelul. Pe drum, găsim accidental o tavernă (sau o tavernă?) GasthausTrat. După cum sa dovedit mai târziu, instituția a hrănit călătorii și localnicii de peste 100 de ani.

(Traducerea din limba germană translate.ru, astfel încât pot exista erori). Istoria hotelului începe în ultimul secol. A fost înființată de Josef Trath, un măcelar și ospătar calificat care a venit de la Zetschin (Pădurea Boemă) până la Klosterneuburg.

Interior confortabil, deși simplu. Numai discursul german se aude în jur. Aparent, noi, străini, suntem rare aici.

Sweet November

În Gasthouse comandăm o gâscă - una dintre mâncărurile tradiționale ale bucătăriei austriece. Gusa servită cu o minge de cartofi (gustul este foarte neobișnuit și niciunul dintre noi nu îl poate mânca) și varză caldă de două feluri - roșu și alb. Costul acestui fel de mâncare este de 15 euro.

Pentru gâscă - bere cu marca locală Kaiser. Apropo, gustul este excelent. Dacă în Franța costă berea de la 5 euro și mai mult, atunci în Austria prețurile sunt mai democratice.

Bun hrănite și mulțumiți, mergeți la stația de autobuz. Trecem pe lângă peisajele pastorale - dealuri, pe versanții cărora viile cresc pitoresc.

Sweet November

Ne întoarcem la Viena. Autobuzul ne lasă la o oprire nu departe de Opera de la Viena. De aici mergem fără nici un scop să ne plimbăm prin orașul vechi, să vedem vitrine, oameni și decorațiuni de Crăciun. Și Moscova va străluci doar într-o jumătate de lună.

Într-una dintre vitrinele dintre păpuși în rochii elegante, observăm păpuși noastre rusești. Ce fac aici, atât de departe de patria lor? Cineva vă va cumpăra un cadou pentru fiica dvs. pentru Crăciun sau veți fi trist când toți ceilalți sunt vânduți?

Se pare neobișnuit că seara este deja la ora patru. Mai ales spectaculoase în magazinele cu aspect întunecat marca Swarovski - sunt aici în fiecare colț. Mulți dintre noi, fete, cum ar fi cârlige, sclipici și margele, ne atrage :)

Sweet November

Pe piață, unii oameni s-au adunat și au fluturat steaguri. Nimeni nu ia deranjat, polițiștii cu cluburi și tunuri de apă nu au fost văzuți în apropiere. De când am fost tăiați de pe Internet, abia am aflat că protestatarii s-au opus invaziei internaționale din Siria.

Simbolul principal al orașului și un reper pentru orice turist - Catedrala Sf. Ștefan. Seara este foarte frumos iluminat din exterior și din interior

Magia acestui oraș este izbitoare din primul moment și va rămâne, probabil, în inima pentru totdeauna.

În a doua parte - povestea piața de Crăciun, Palatul Belvedere, o expoziție de lucrări ale lui Gustav Klimt, creșterea în turnul de sud a Catedralei Sf. Ștefan, Karlskirche, Viena Opera House, o excursie pe un taxi, cafenele, taverne, ștrudel, șnițel și atât de distractiv pentru orice fată, ca cumpărături :)

Vă mulțumim că ați citit atât de mult, sper că toată povestea nu prea plictisitoare!