Sărbători h

Mai târziu, întoarcerea de la Chania la satul de noapte din Bali (în întuneric am avut un pic de rătăcire la intrare), odihnă și noi obiective.
Lacul Kurna, Rethymno, Heraklion. Nu sunt mari runde, trebuie să fie la timp.

Plecăm devreme, mergem la lac. Pe drum, vedem semnul Peștera Melidoni, deoarece trebuie să scăpăm lângă drum.
Inainte de pestera a fost de aproximativ 14 km, nu este atat de mult, avand in vedere ca ne-am urcat si am deschis un look elegant.

Mergem la lac.
Revenind din Chania, am observat o întoarcere, care, judecând după hartă, ar trebui să ne ducă la lac.
Și acum el este undeva aproape de ... Privind la rând, am găsit o poftă de mâncare pe Qurna Lacul ... Și peste tot solidul dublu ... sa întors, va transforma „Lacul Kournas“. Transformat, doar o furculiță, două furculiță, zaplutali. Întrebat înapoi ... Mergem dreapta, și știi ce? Acest drum ne duce la primul colț, am văzut pe drumul de la Chania ... Lane sat mai îngustă am ajuns la fel la Lacul Kournas.
Wikipedia vorbește despre lac după cum urmează:
Kurna sau Kurnas (lacul grecesc Kournas) este cel mai mare lac de apă dulce de pe insula Creta. Este situat pe pantele estice ale crestei Lefka-Ori, la 48 km sud-est de orasul Chania, in apropierea orasului Georgioupoli. Circumferința lacului este de aproximativ 3,5 km, suprafața este puțin mai mare de 1,2 km², cea mai mare adâncime este de 25 m. Bazinul lacului este la 3 m sub nivelul mării. Din lac curge râul Armiros.

În Evul Mediu, lacul a fost cunoscut sub numele de (lac Ing. Koresia, Gr. Λιμνη Κορησσία) Kores, pentru că era aproape de un templu construit in onoarea Atenei Koresiyskoy. Numele actual este tradus din limba araba ca "lac".

La sud de lac din orașul Keratid se află peștera Kurna, descoperită în 1961. Peștera are mai multe intrări la diferite nivele.

Pentru noi, acest lac este doar o oportunitate de a privi broaștele țestoase într-un mediu natural.
Lacul este frumos. Turtles, totuși, pe malul opus. Aici vom fi ajutați de un catamaran, închirierea aici costă 7Euro / oră (+ - 10-15minut)
"Cu viteză maximă!" Pe malul opus. Pe parcurs, aproape au capturat cateva catamarane. Este timpul să vă amintiți despre broaștele țestoase. Navigăm de-a lungul țărmului. Mă uit la țestoase, în pește, înapoi.

Următorul gol este Rethymnon. Distanța este mică, doar 25-30 kilometri. Nu am mers pe drumul principal, ci pe căile satului. Drumul este îngust, răsucite, interesant)
Și aici este Rethymno, parcare, plimbare.
Ceasuri, zona, plaja cu sculpturile sale originale „nu se întind pe covor pentru o lungă perioadă de timp, copacul va deveni un“ recunoscut din zona de cafenea Chania cu o singură diferență: este necesar să se treacă prin toate cafenelele, nu există nici un by-pass. Și apoi așteptați pentru fiecare chelneri cafenea. - Nu, vom merge în jur. Mers pe jos de-a lungul promenadei aici doar debarcati parte de turiști ruși și ghidul explică ce și unde să se uite, ne-am atașat urechi)))
Prânzul în tavernă, trimiterea de fotografii la instagrame și rețele sociale prin intermediul tavernei wifa și a merge mai departe la cetatea din Rethymnon.