Recenzii despre clinica de chirurgie plastica si medicina reconstructiva a doctorului Shah la metrou

Clinica de chirurgie plastica si medicina regenerativa Dr. Shah - un centru medical autorizat în cazul în care se efectuează o gamă largă de chirurgie plastică a feței, a corpului si sanilor. O trăsătură distinctivă a clinicii este o abordare complet individuală a pacienților și luând în considerare particularitățile naționale în alegerea intervențiilor chirurgicale complexe, precum și caracteristici de fiziologie, vârstă, diagnosticate cu, etc. Încă o dovadă incontestabilă și semnificativă pentru demnitatea pacienților din centru este confidențialitatea completă. Toate operațiile sunt efectuate de chirurgi plastici, reconstructivi și estetici, folosind cele mai eficiente metode și propria lor dezvoltare. Ele garantează un rezultat natural și delicat. În plus față de birouri și unități de operare de diagnosticare in clinica de chirurgie plastica si medicina regenerativa Dr. Shah are un departament de anestezie și terapie intensivă și departamentul de reabilitare, în cazul în care pacienții ar putea beneficia de confortul și petrece perioada postoperatorie. Toate camerele sunt echipate în conformitate cu standardele și reglementările în materie de siguranță și igienă.

Clinica de Chirurgie Plastica si Medicina Restaurativa Dr. Shah

Clinica de Chirurgie Plastica si Medicina Restaurativa Dr. Shah este un centru medical autorizat, unde o gama larga de operatii plastice sunt efectuate pe fata, piept si corp. O trăsătură distinctivă a clinicii este o abordare complet individuală a pacienților și luarea în considerare a caracteristicilor naționale atunci când se aleg un set de intervenții chirurgicale, precum și caracteristici ale fiziologiei, vârstei, diagnosticelor etc. Încă o dovadă incontestabilă și semnificativă pentru demnitatea pacienților din centru este confidențialitatea completă. Toate operațiile sunt efectuate de chirurgi plastici, reconstructivi și estetici, folosind cele mai eficiente metode și propria lor dezvoltare. Ele garantează un rezultat natural și delicat. În plus față de camerele de diagnostic și unitățile de operare din Clinica de Chirurgie Plastică și Medicină de Reabilitare, Dr. Shah are un departament de anesteziologie și resuscitare și un departament de reabilitare în care pacienții pot beneficia de perioada postoperatorie. Toate camerele sunt echipate în conformitate cu standardele și reglementările privind siguranța și igiena.

Botulinoterapie Contur Plastice Cosmetică Laser Cosmetică Liposucție Lifting Mezoterapia Microchirurgie Mărirea sânilor Mărirea sânilor Chirurgie Cosmetică Chirurgie Chirurgie Cosmetică Estetică Privată