Recenzii despre activitatea clinicii, clinicii de chirurgie plastica "Tapia"

Am citit toate comentarii despre minunatele Tapia.Prisoedinyayas clinica de familie la toate cele de mai sus a spus, vreau să spun cei care se gândesc doar la operațiunea, și această frică teribilă, și în căutarea dumneavoastră medic-vă deja nashli.Esche ani în urmă, dacă am avut cineva spus am de gând să aibă o intervenție chirurgicală, mi-ar rassmeyalas.Ya frică de înfricoșător, gândindu-mă că injecțiile de înfrumusețare pot inlocui o interventie chirurgicala si prelungi tineretea, chiar crezut că nu este permisă, care va operat o dată. Și apoi, dintr-o dată, într-o clipă, trezirea într-o dimineață, am dat seama că operațiunea este absolut necesar, că nu există nicio alternativă.

Mi-am petrecut mai mult pe clinici de marketing chirurgi de conducere, am citit o mulțime de articole și comentarii, vorbesc cu oamenii care au trecut prin ea și a decis să meargă la medic pentru sfaturi de consultare Tapia.Posle nu am avut nici o îndoială, Dr. Tapia oameni neobișnuit de sincere și plăcute. el nu insistă, nu este convins, el ușor și cu încredere te face să cred că, dacă te hotărăști, atunci visul tău operații avantaj sbudetsya.Glavnoe Dr. Tapia persoana fizica, fara exagerare, nici o cicatrice, și aproape 100% din Adan în poartă-te ce ai hochesh.I un alt punct important. operatia in sine, anestezie, post-operatorie „othodnyak“ -no expertul practică și Dr. Oscar adaugă ceva la anestezie pe care sa te simti nici un disconfort voobsche.Tolko place să mănânce, doar de operare appetit.Pered brutale trepidarea sălbatice, Oscar cântă cântece, surori, între timp, fac munca lor, astfel încât să nu chiar observați atunci când injectat într-o venă și anestezie. trezește-te ca și dimineața în pat, ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Nici o durere, nici greață. Ei bine, poate un pic zdrobește povyazka.Prekrasny atitudine grijulie față de pacienții simt cu adevărat că nu ești în spital, după o intervenție chirurgicală, iar familia pansionate.Raznye pacienți Dr. Tapia, are capricios, sunt snobi care au nevoie de cele mai bune de tot și nu este atât de , există chiar brazen și hamovatye, dar. Dr. Tapia toate, chiar si moi, uneori chiar surprize si uimeste-l vorbește dolgoterpenie.Chestno, am auzit că plasticul înăsprește, dar nu cred că o astfel de proizoydet.No cu mine timp de câteva săptămâni, în mod constant gândesc la ceea ce ar fi necesar se trece din nou prin acest miracol (prin motto-ul kliniki- „miracol ordinare“. vă mulțumesc pentru tot personalul și cel mai important Clinica chirurg Tapia-genial Vladimir E. pentru visul nostru sa devina realitate, pentru chudo.Zhivite obișnuită lung și atunci când vzgrustnetsya dintr-o dată, amintiți-ne, recunoscător sub dvs. cuptor, pe care i-ați adus bucurie. Te iubim foarte mult și ne rugăm pentru tine!

Vreau să scrie un cuvânt de mulțumire tuturor celor care lucrează în clinica: un medic cu „mâinile de aur“, Vladimir E., Rene, Oscar, Victor, Natalia, Olga Nikolaevna și întregul personal! Multumesc! Sunteți oameni minunați și specialiști! Îți dai seama de un vis și dă-ne tot soarele, zâmbetele, înconjurați cu grijă și iubire! E atât de rar! Mulțumesc tuturor încă o dată. Cu respect sincer și dragoste. Natalia Ivanova / Moscova /

Nu există astfel de vrăjitori în lume,

Și știm că ești!